Levering van de apparatuur + bemanning die het hebben bediend...?quote:Op zondag 20 juli 2014 09:17 schreef wise het volgende:
Rusland krijgt heel misschien een berisping. Als de pro-russische oekrainers het gedaan hebben zal daar het net om gaan sluiten.
owh¿ waar staat dat¿quote:Op zondag 20 juli 2014 09:19 schreef Paper_Tiger het volgende:
Het is zonneklaar dat de Russen hier achter zitten.
quote:Op zondag 20 juli 2014 09:19 schreef Paper_Tiger het volgende:
Wat voor juridisch bewijs men vindt kan me niet zo boeien. Dat is voor muggenzifters. Het is zonneklaar dat de Russen hier achter zitten. Mark Rutte die foei zegt is niet genoeg.
Waarom kiezen jullie toch van die fletse, nietszeggende leiders?
Omdat we liever de lichamen eerst bergen, daarna de ramp onderzoeken...quote:Op zondag 20 juli 2014 09:19 schreef Paper_Tiger het volgende:
Wat voor juridisch bewijs men vindt kan me niet zo boeien. Dat is voor muggenzifters. Het is zonneklaar dat de Russen hier achter zitten. Mark Rutte die foei zegt is niet genoeg.
Waarom kiezen jullie toch van die fletse, nietszeggende leiders?
quote:Op zondag 20 juli 2014 08:43 schreef Parzival het volgende:
[..]
het is dan geen moord.. maar doodslag..
als jij met een pistool speelt en het gaat per ongeluk af.. en er gaat iemand dood=doodslag
als jij persoon A wil vermoorden, maar struikelt en je schiet persoon B neer = doodslag
Wanneer je met de auto in de slip raakt, en een persoon doodrijdt zonder dat je dat wilde, zonder dat je iets deed... =doodslag
"ongeluk" bestaat niet
Quote voor het nageslacht. Gewoon door blijven brallen, natuurlijkquote:Op zondag 20 juli 2014 09:13 schreef El_Matador het volgende:
- moord - intentie persoon A te doden en persoon A wordt gedood
- doodslag - intentie persoon A te doden en persoon B wordt gedood
- dood door schuld - ongeluk - geen intentie persoon X te doden en wordt toch gedood
- massamoord - 1) maar dan keer veel
- massadoodslag (baklap en Tem) / massale doodslag (Mata) - 2) maar dan keer veel
- massa-ongeluk/massa dood door schuld - de goegemeente hier op FOK! die er geen probleem mee heeft eventjes de nabestaanden van 298 onschuldige slachtoffers de grond in te trappen
dan nog kan je rusland hier niet hard voor straffen.quote:Op zondag 20 juli 2014 09:20 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Levering van de apparatuur + bemanning die het hebben bediend...?
duidelijke uitleg.quote:
Ja.quote:Op zondag 20 juli 2014 08:43 schreef DarkAccountant het volgende:
Zou je het minder erg vinden als ze wél een militair vliegtuig hadden geraakt op die hoogte?
kan je mooi blokker aansprakelijk stellen als je daar een mes koopt en iemand neersteektquote:Op zondag 20 juli 2014 09:20 schreef Loekie1 het volgende:
Degenen die de kooi hebben opengezet zijn net zo schuldig als de tijgers zelf.
huh?quote:Op zondag 20 juli 2014 09:21 schreef wise het volgende:
[..]
dan nog kan je rusland hier niet hard voor straffen.
Beetje walgelijk om voor nabestaanden te spreken hoe wij denken en wat gevoelens dat moet opbrengen bij die nabestaanden, vind je niet?quote:Op zondag 20 juli 2014 09:13 schreef El_Matador het volgende:
- moord - intentie persoon A te doden en persoon A wordt gedood
- doodslag - intentie persoon A te doden en persoon B wordt gedood
- dood door schuld - ongeluk - geen intentie persoon X te doden en wordt toch gedood
- massamoord - 1) maar dan keer veel
- massadoodslag (baklap en Tem) / massale doodslag (Mata) - 2) maar dan keer veel
- massa-ongeluk/massa dood door schuld - de goegemeente hier op FOK! die er geen probleem mee heeft eventjes de nabestaanden van 298 onschuldige slachtoffers de grond in te trappen
Zo'n BUK installatie hebben is een ding. Hem kunnen bedienen is twee. Dat kan alleen als er getrainde mensen zijn. Russen dus. Ik ben al mijn sympathie voor de Russen goed kwijt geraakt.quote:
Dag en nacht word er doorgewerkt.... en jij roept dat ze treuzelen...quote:Op zondag 20 juli 2014 09:19 schreef Loekie1 het volgende:
Het is begrijpelijk dat de lichamen worden weggehaald, Nederland treuzelt weer eens met het invullen van tig documenten voordat de experts vertrekken.
Is Blokker een kooi met wilde dieren?quote:Op zondag 20 juli 2014 09:22 schreef wise het volgende:
[..]
kan je mooi blokker aansprakelijk stellen als je daar een mes koopt en iemand neersteekt
quote:Op zondag 20 juli 2014 08:44 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
Wat als Poetin in die vliegtuig zat en de rest alleen maar onschuldige burgers, dan was het voor de dood van Poetin een moord en de resterende onschuldige burgers een ongeluk?
Zo kan je elke vliegtuig wel gaan neerschieten en vervolgens roepen dat je perongeluk de verkeerde hebt geraakt.
Ik zie daar nog steeds geen Nederlands onderzoeksteam met militairen om hun veiligheid te garanderen.quote:Op zondag 20 juli 2014 09:23 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dag en nacht word er doorgewerkt.... en jij roept dat ze treuzelen...
of gewoon ongetrainde die maar op wat knopjes drukken.quote:Op zondag 20 juli 2014 09:23 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Zo'n BUK installatie hebben is een ding. Hem kunnen bedienen is twee.
Is het Victor Reinier..?quote:
is rusland een kooi met wilde dieren¿quote:
Dat hoeft ook niet. Het zijn de Russen.quote:Op zondag 20 juli 2014 09:24 schreef wise het volgende:
[..]
of gewoon ongetrainde die maar op wat knopjes drukken.![]()
kom je nooit achter.
Ze willen eerst van alle slachtoffers weten wat voor kleren ze aanhadden. Daar gaat wat tijd in zitten.quote:Op zondag 20 juli 2014 09:24 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik zie daar nog steeds geen Nederlands onderzoeksteam met militairen om hun veiligheid te garanderen.
In het eerste geval is het doodslag, in het tweede geval is het doodslag (op jou) en poging tot moord (op die boswachter).quote:Op zondag 20 juli 2014 08:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is toch een verschil hoor, en hertje neerschieten wordt niet gezien als moord, als je de
boswachter had willen neerknallen en per ongeluk mij raakt ligt het misschien weer ietsje
anders...
Beter kijken...quote:Op zondag 20 juli 2014 09:24 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik zie daar nog steeds geen Nederlands onderzoeksteam met militairen om hun veiligheid te garanderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |