SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Had ik gister, vind ik echt heel smerig inderdaad.quote:
Ik vandaag.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had ik gister, vind ik echt heel smerig inderdaad.
En ik at het koud![]()
Bedankt Hansquote:Op zondag 20 juli 2014 02:32 schreef Tchock het volgende:
Mortaxx post door het slotje heen alsnog dat hij in Den Haag woont.![]()
Ik wil ook onweer
Nee vooral als je aardappels en groenten eet, ga je er zo`n smurrie van makenquote:Op zondag 20 juli 2014 02:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap sowieso de neiging niet overal altijd maar pap van te maken.
Niet minder smerig dan ze zo eten.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee vooral als je aardappels en groenten eet, ga je er zo`n smurrie van makenToch smerig
obese zijnquote:
Dat is geen pap...quote:Op zondag 20 juli 2014 02:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee vooral als je aardappels en groenten eet, ga je er zo`n smurrie van makenToch smerig
Oh zoquote:Op zondag 20 juli 2014 02:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is geen pap...Je bedoelt stamppot of zo. Ik heb het over rijstepap, havermout, broodpap
toen ik nog dronk kreeg ik sochtends alles wegquote:Op zondag 20 juli 2014 02:38 schreef Fok-it het volgende:
Wat ik helemaal niet kan begrijpen is dat sommige mensen pizza en shit naar binnen krijgen als ontbijt
of helemaal niet: koude pizza![]()
Gad-ver-damme
Sof sof sof
als ontbijt?quote:Op zondag 20 juli 2014 02:38 schreef Fok-it het volgende:
Wat ik helemaal niet kan begrijpen is dat sommige mensen pizza en shit naar binnen krijgen als ontbijt
of helemaal niet: koude pizza![]()
Gad-ver-damme
Sof sof sof
gehaktballetjes zijn ook chillquote:Op zondag 20 juli 2014 02:39 schreef Tchock het volgende:
Best veel eten is koud lekker, maar de onbetwiste nummer 1 is koude kip.
quote:Op zondag 20 juli 2014 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
ontbijtje met zak chips enzo ging prima dan
autistquote:Op zondag 20 juli 2014 02:41 schreef Fok-it het volgende:
Ik ben wel een autist wat betreft koud eten volgens mij![]()
kip lust ik alleen warm
witlofsalade vind ik smerig maar witlof uit de oven lekker
pizza dus niet koud
kaas lust ik niet maar gesmolten kaas wel
Heel raar
Ik zeg alleen met koud eten jaquote:
Je bent zelf een leugenquote:
nou nou nouquote:
Is toch natuurlijke selectie dan?quote:Op zondag 20 juli 2014 02:46 schreef Tchock het volgende:
Mag ik even klagen? In een winkelcentrum niet ver van mijn huis waren zo veel overvallen dat de gemeente anti-diefstalhekken heeft neergezet. Hierdoor kunnen overvallers niet meer op scooters vluchten als ze een winkel bestolen hebben.
[ afbeelding ]
Probleem: er struikelen zo veel bejaarden over dat nu weer gezeur is dat ze weggehaald moeten worden.![]()
Maar dan moeten ze die hekken toch bij elke winkel neerzetten?quote:Op zondag 20 juli 2014 02:46 schreef Tchock het volgende:
Mag ik even klagen? In een winkelcentrum niet ver van mijn huis waren zo veel overvallen dat de gemeente anti-diefstalhekken heeft neergezet. Hierdoor kunnen overvallers niet meer op scooters vluchten als ze een winkel bestolen hebben.
[ afbeelding ]
Probleem: er struikelen zo veel bejaarden over dat nu weer gezeur is dat ze weggehaald moeten worden.![]()
Het is een lange winkelstraat, ze staan aan de uitgangen en bij tussensteegjes volgens mij ook.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dan moeten ze die hekken toch bij elke winkel neerzetten?
Vind het niet tof om met onweer te douchenquote:Op zondag 20 juli 2014 02:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ook mja toch hele nacht niks te doen nu yolo
Niks geen vergrijzing.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bejaarden hebben zich meestal al voortgeplant maar anders wel ja.
hoezoquote:Op zondag 20 juli 2014 02:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind het niet tof om met onweer te douchen
Ja lekker fucking irritant inderdaad voor oudere mensenquote:Op zondag 20 juli 2014 02:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is een lange winkelstraat, ze staan aan de uitgangen en bij tussensteegjes volgens mij ook.
Schijnt gevaarlijk te zijn hequote:
hahaquote:Op zondag 20 juli 2014 02:46 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Jij bent het er mee eens? Mensen hoeven niet meer uit te kijken waar ze godverdomme lopen en in ruil daarvoor worden winkeliers om de haverklap overvallen?quote:Op zondag 20 juli 2014 02:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja lekker fucking irritant inderdaad voor oudere mensen
Ze kosten toch alleen maar geldquote:Op zondag 20 juli 2014 02:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bejaarden hebben zich meestal al voortgeplant maar anders wel ja.
Als het echt helpt tegen overvallen ben ik het er niet mee eens natuurlijkquote:Op zondag 20 juli 2014 02:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij bent het er mee eens? hoeven niet meer uit te kijken waar ze godverdomme lopen en in ruil daarvoor worden winkeliers om de haverklap overvallen?
echt nog nooit gehoord dus zal wel hetzelfde gevaar zijn als slapen met een ventilatorquote:Op zondag 20 juli 2014 02:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
http://www.knmi.nl/cms/content/29556/bliksemgevaar
niet uit, van de stroom afquote:Op zondag 20 juli 2014 02:51 schreef Insomnia_ het volgende:
maar je pc moet ook uit bij donder enzo alles
omdat ik mn leven niet ga aanpassen om zulke nihiele kansenquote:
Ja, regent en waait hard. Maar onweer nog niet.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:54 schreef wietparkiet het volgende:
waren net wel paar druppels toen ik buiten was
sorry, zal nooit meer op je plassenquote:Op zondag 20 juli 2014 02:54 schreef wietparkiet het volgende:
waren net wel paar druppels toen ik buiten was
i'm living the donkey lifequote:Op zondag 20 juli 2014 02:56 schreef Tchock het volgende:
Ezell is dronken en de rest komt sowieso geen zinnig woord uit, dus ik ga slapen. Later!
leuk ditquote:Op zondag 20 juli 2014 02:56 schreef Tchock het volgende:
Ezell is dronken en de rest komt sowieso geen zinnig woord uit, dus ik ga slapen. Later!
quote:
ik ookquote:
Feelings = hurtquote:Op zondag 20 juli 2014 02:56 schreef Tchock het volgende:
Tuurlijkquote:
En nog wat gedronkenquote:
Jij bent iemand om rekening mee te houden, merk ik.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk
Minuten van rouw als ik weg ben
Omdat Anouk uit een Brugklas een lekker ding is?quote:Op zondag 20 juli 2014 03:16 schreef Fylax het volgende:
nou eigenlijk is t niet lol maar wel de rede waarom t uit is
Zat dat net te kijken toen we terugkwamen van wandelenquote:Op zondag 20 juli 2014 03:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat Anouk uit een Brugklas een lekker ding is?
Dat kloptquote:Op zondag 20 juli 2014 03:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jij bent iemand om rekening mee te houden, merk ik.
Ik moet nog even wat afleveringen terugkijkenquote:Op zondag 20 juli 2014 03:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zat dat net te kijken toen we terugkwamen van wandelen
die jordy![]()
zou hem kapot maken
Klinkt spannend.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kloptVooral Ezell wil maar al te graag in mijn clan uit angst voor eerwraak, maar ze moet zich nog bewijzen.
Heb je je vriendin nog gesproken?quote:
Ja zeker.quote:
ja toen ze mededeelde dat ze daar bleef vannachtquote:
Is dat verplicht?quote:Op zondag 20 juli 2014 03:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zeker.
Vul je nog even het lijstje uit de OP in?
quote:Op zondag 20 juli 2014 03:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja toen ze mededeelde dat ze daar bleef vannacht
en toen niet mee
Uiteraardquote:
wat ga je etenquote:
Naam Baconquote:
Ik vind die Max zo'n baasquote:Op zondag 20 juli 2014 03:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zat dat net te kijken toen we terugkwamen van wandelen
die jordy![]()
zou hem kapot maken
Jij woont in midgard?quote:Op zondag 20 juli 2014 03:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Naam Bacon
Leeftijd 36
religie Infidel
burgerlijke staat Solo
hoogst genoten opleiding Rocket School
woonplaats/province Middle-Earth
voetbalclub Ajax
favoriete drankje Whiskey
favoriete film There Will Be Blood/La Haine
lievelingsdier Sabeltandtijger
lievelingskleur Groen
politieke voorkeur MLK/JFK
Haha domme kutjes die een jongen een gebroken arm bezorgen omdat hij het heeft uitgemaaktquote:
geen idee waar het over gaatquote:Op zondag 20 juli 2014 03:28 schreef wietparkiet het volgende:
Trouwens die Fien is echt een moraalridder![]()
echt een kutkind
Ik heb geen parkiet maar ben wel stonedquote:Op zondag 20 juli 2014 03:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Heb jij een blazende parkiet of ben je een blazende parkiet?
En wat drink je?quote:Op zondag 20 juli 2014 03:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik heb geen parkiet maar ben wel stoned![]()
![]()
het is wodkaquote:Op zondag 20 juli 2014 03:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Als ik drink?
Bier en vodka (& energy/sinaasappelsap)
nu drink ik niks
Zou d'r wel doenquote:Op zondag 20 juli 2014 03:28 schreef wietparkiet het volgende:
Trouwens die Fien is echt een moraalridder![]()
echt een kutkind
Hij houdt wel van beestenquote:Op zondag 20 juli 2014 03:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Zoals mijn oma altijd al zei.
Russen zijn beesten.
Hopelijk is dat stangen jaquote:
Nee ik.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:35 schreef wietparkiet het volgende:
Over jaartje of 10 is het wpgod die de wereld in zijn greep heeft
Voor de vrijemarkt, tegen hippies.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
We gaan gewoon samen de wereld veroveren
wpgod en insogod
quote:Op zondag 20 juli 2014 03:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
We gaan gewoon samen de wereld veroveren
wpgod en insogod
En een sterk leger bouwenquote:Op zondag 20 juli 2014 03:38 schreef wietparkiet het volgende:
en house afschaffen
wat een schijtmuziek is dat
Ik dacht dat je de serie kut vondquote:Op zondag 20 juli 2014 03:38 schreef wietparkiet het volgende:
en house afschaffen
wat een schijtmuziek is dat
quote:
heb ik al heel lang niet meer gekekenquote:Op zondag 20 juli 2014 03:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat je de serie kut vond
sowiesoquote:
Als insogod het goed vind heb je mijn zegenquote:Op zondag 20 juli 2014 03:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mag ik minister van kunst worden?
wat voor kunstquote:Op zondag 20 juli 2014 03:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mag ik minister van kunst worden?
Denk aan schilderijen van meesters zoals Johannes Vermeer en de schone kunsten (verspreiden van voldoende Alba afbeeldingen door het land), etc.quote:
Aangenomenquote:Op zondag 20 juli 2014 03:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Denk aan schilderijen van meesters zoals Johannes Vermeer en de schone kunsten (verspreiden van voldoende Alba afbeeldingen door het land), etc.
Terechtquote:Op zondag 20 juli 2014 03:48 schreef Fok-it het volgende:
Een naaktfoto vsn je zus maken om naar d'r vriend te sturen
heb je snel gemaaktquote:
Ik ga denk ik maar pitten, verveel me mateloosquote:
ik weet niet wat ik ga doen maar film kijken zo denk ikquote:Op zondag 20 juli 2014 04:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga denk ik maar pitten, verveel me mateloos
hfquote:Op zondag 20 juli 2014 04:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik ga doen maar film kijken zo denk ik
ARKOquote:Op zondag 20 juli 2014 10:26 schreef Amarantha het volgende:
Ik kon niet meer slapen door de warmte!
quote:Het KNMI heeft zondag code geel voor gevaarlijk weer afgegeven voor heel Nederland. Het weerinstituut meldt dat in de loop van de dag overal de kans op onweersbuien toeneemt.
ik hou je niet tegen.quote:Op zondag 20 juli 2014 11:01 schreef Amarantha het volgende:
Zal ik de hele dag in mijn pyjama blijven?
rtquote:Op zondag 20 juli 2014 11:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zojuist geworsteld met het goed krijgen van een paginanummering die constant versprong en pagina's die ineens verschenen, het kopiëren van tabellen die niet 1 op 1 gekopieerd wilden worden etc.
Wat is Word toch een klantonvriendelijk programma.
wow nicequote:
oh jaquote:
ben moequote:
nee heb ik niet genomen hahaquote:Op zondag 20 juli 2014 12:10 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
mogge
heeft de kippensoep al geholpen?
Ook niet nu je weer wat vlees eet?quote:Op zondag 20 juli 2014 12:08 schreef supersof het volgende:
[..]
ben moe
paar maanden geleden kon ik makkelijk laat opblijven maar laatste tijd no energy
nee juist niet nu ik vlees eetquote:Op zondag 20 juli 2014 12:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook niet nu je weer wat vlees eet?
hoi amaquote:
Energieloosheid kan veel oorzaken hebben, zoals verstoord ritme, ijzertekort, Pfeiffer, of vitamine B tekort.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:36 schreef supersof het volgende:
[..]
nee juist niet nu ik vlees eet
of ik word gewoon oud
ja ook warmquote:Op zondag 20 juli 2014 12:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep, heb 't alleen verschrikkelijk warm& daar?
Heb geslapen met allebei me ramen open en heb geen fuck gehoordquote:
Ik denk niet pfeiffer maar wel die andere driequote:Op zondag 20 juli 2014 12:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Energieloosheid kan veel oorzaken hebben, zoals verstoord ritme, ijzertekort, Pfeiffer, of vitamine B tekort.
hoi btquote:
y u ignore me on wa????quote:
quote:
Nouja, ijzer en vitamine b zou je moeten kunnen verhelpen met je eten iets aanpassen.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik denk niet pfeiffer maar wel die andere drie
Had het gelezen zijn. Denk dat iedere vader zo zou reageren.quote:
iddquote:Op zondag 20 juli 2014 12:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had het gelezen zijn. Denk dat iedere vader zo zou reageren.
quote:Op zondag 20 juli 2014 12:48 schreef JanCees het volgende:
smartphones zijn het probleem van de wereld
Ja morgen weer werken heel de week behalve donderdag dus hopelijk meer slapenquote:Op zondag 20 juli 2014 12:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, ijzer en vitamine b zou je moeten kunnen verhelpen met je eten iets aanpassen.
Ritme is moeilijk als je geen school of werk hebt
Maar je gaat straks weer beginnen toch? Dan kun je dat iig uitsluiten.
oke dankjewel ik was al bezorgdquote:Op zondag 20 juli 2014 12:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
stond op
las het
mobiel op
antwoord zo wel schatje
ik ookquote:
Wat ga je doen?quote:
Hou het wel in de gaten. Zou op jouw leeftijd na een weekje wel weg moeten zijn.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja morgen weer werken heel de week behalve donderdag dus hopelijk meer slapen
Naar Radboudquote:Op zondag 20 juli 2014 12:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat ga je doen?
[..]
Hou het wel in de gaten. Zou op jouw leeftijd na een weekje wel weg moeten zijn.
Anders even bloedtestje aanvragen bij de dokter.
Ja was ik al van plan eigenlijk. Doe ik na volgende week wel.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat ga je doen?
[..]
Hou het wel in de gaten. Zou op jouw leeftijd na een weekje wel weg moeten zijn.
Anders even bloedtestje aanvragen bij de dokter.
Hopelijk ook niet nee. Op internet goede recensies over die dokter, maar zegt me niet veelquote:Op zondag 20 juli 2014 12:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Netjes. Hopelijk krijg je dit keer geen mongooltje.
Ben benieuwd ja. Is die kut wond nog steeds niet dicht?quote:Op zondag 20 juli 2014 12:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hopelijk ook niet nee. Op internet goede recensies over die dokter, maar zegt me niet veel
quote:Op zondag 20 juli 2014 12:53 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ben benieuwd ja. Is die kut wond nog steeds niet dicht?
Je moet wel betalen. Als dokter je doorstuurt, dan betaal je indirect eigenlijk, via je verzekering. Daar heb je eigen risico van minstens 350 euro. Bloedtest voor vermoeidheid, kost denk ik zo'n 50 euro max.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja was ik al van plan eigenlijk. Doe ik na volgende week wel.
Is dat gratis denk je?
Oh wtf, die gast is een prutser!quote:Op zondag 20 juli 2014 12:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
https://www.google.nl/?gws_rd=ssl#q=dokter+rakic
Dat is die lul die 't verpest heeft. Moet je even lezen wat ie zoal flikt.
Tering. En dat mag ook gewoon blijven werkenquote:Op zondag 20 juli 2014 12:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
https://www.google.nl/?gws_rd=ssl#q=dokter+rakic
Dat is die lul die 't verpest heeft. Moet je even lezen wat ie zoal flikt.
Weet je wat 't ergste is?quote:Op zondag 20 juli 2014 12:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tering. En dat mag ook gewoon blijven werken
Trap hem een open wond dan, kijken wat ze papa doetquote:Op zondag 20 juli 2014 12:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Weet je wat 't ergste is?
Zijn zoon zat bij mij in de klas vroeger. Studeert nu gewoon. Hoe cru.
Nah nee, die gozer is een goeie gast, maar het is wel pijnlijkquote:Op zondag 20 juli 2014 12:55 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Trap hem een open wond dan, kijken wat ze papa doet
Oh ja, mijn eigen risico is super hoogquote:Op zondag 20 juli 2014 12:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet wel betalen. Als dokter je doorstuurt, dan betaal je indirect eigenlijk, via je verzekering. Daar heb je eigen risico van minstens 350 euro. Bloedtest voor vermoeidheid, kost denk ik zo'n 50 euro max.
quote:
quote:
Weet verder niet wat je zorgverzekering inhoudt. Ken niet alle aanvullende verzekeringen.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ja, mijn eigen risico is super hoog![]()
maarja
heb toch geld ja tog kan wel betalen
Helaas wordt dit niet universeel gedragen. Maar we werken er aan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |