Ik zeg alleen met koud eten jaquote:
Je bent zelf een leugenquote:
nou nou nouquote:
Is toch natuurlijke selectie dan?quote:Op zondag 20 juli 2014 02:46 schreef Tchock het volgende:
Mag ik even klagen? In een winkelcentrum niet ver van mijn huis waren zo veel overvallen dat de gemeente anti-diefstalhekken heeft neergezet. Hierdoor kunnen overvallers niet meer op scooters vluchten als ze een winkel bestolen hebben.
[ afbeelding ]
Probleem: er struikelen zo veel bejaarden over dat nu weer gezeur is dat ze weggehaald moeten worden.![]()
Maar dan moeten ze die hekken toch bij elke winkel neerzetten?quote:Op zondag 20 juli 2014 02:46 schreef Tchock het volgende:
Mag ik even klagen? In een winkelcentrum niet ver van mijn huis waren zo veel overvallen dat de gemeente anti-diefstalhekken heeft neergezet. Hierdoor kunnen overvallers niet meer op scooters vluchten als ze een winkel bestolen hebben.
[ afbeelding ]
Probleem: er struikelen zo veel bejaarden over dat nu weer gezeur is dat ze weggehaald moeten worden.![]()
Het is een lange winkelstraat, ze staan aan de uitgangen en bij tussensteegjes volgens mij ook.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dan moeten ze die hekken toch bij elke winkel neerzetten?
Vind het niet tof om met onweer te douchenquote:Op zondag 20 juli 2014 02:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ook mja toch hele nacht niks te doen nu yolo
Niks geen vergrijzing.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bejaarden hebben zich meestal al voortgeplant maar anders wel ja.
hoezoquote:Op zondag 20 juli 2014 02:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind het niet tof om met onweer te douchen
Ja lekker fucking irritant inderdaad voor oudere mensenquote:Op zondag 20 juli 2014 02:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is een lange winkelstraat, ze staan aan de uitgangen en bij tussensteegjes volgens mij ook.
Schijnt gevaarlijk te zijn hequote:
hahaquote:Op zondag 20 juli 2014 02:46 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Jij bent het er mee eens? Mensen hoeven niet meer uit te kijken waar ze godverdomme lopen en in ruil daarvoor worden winkeliers om de haverklap overvallen?quote:Op zondag 20 juli 2014 02:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja lekker fucking irritant inderdaad voor oudere mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |