Ze kosten toch alleen maar geldquote:Op zondag 20 juli 2014 02:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bejaarden hebben zich meestal al voortgeplant maar anders wel ja.
Als het echt helpt tegen overvallen ben ik het er niet mee eens natuurlijkquote:Op zondag 20 juli 2014 02:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij bent het er mee eens? hoeven niet meer uit te kijken waar ze godverdomme lopen en in ruil daarvoor worden winkeliers om de haverklap overvallen?
echt nog nooit gehoord dus zal wel hetzelfde gevaar zijn als slapen met een ventilatorquote:Op zondag 20 juli 2014 02:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
http://www.knmi.nl/cms/content/29556/bliksemgevaar
niet uit, van de stroom afquote:Op zondag 20 juli 2014 02:51 schreef Insomnia_ het volgende:
maar je pc moet ook uit bij donder enzo alles
omdat ik mn leven niet ga aanpassen om zulke nihiele kansenquote:
Ja, regent en waait hard. Maar onweer nog niet.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:54 schreef wietparkiet het volgende:
waren net wel paar druppels toen ik buiten was
sorry, zal nooit meer op je plassenquote:Op zondag 20 juli 2014 02:54 schreef wietparkiet het volgende:
waren net wel paar druppels toen ik buiten was
i'm living the donkey lifequote:Op zondag 20 juli 2014 02:56 schreef Tchock het volgende:
Ezell is dronken en de rest komt sowieso geen zinnig woord uit, dus ik ga slapen. Later!
leuk ditquote:Op zondag 20 juli 2014 02:56 schreef Tchock het volgende:
Ezell is dronken en de rest komt sowieso geen zinnig woord uit, dus ik ga slapen. Later!
quote:
ik ookquote:
Feelings = hurtquote:Op zondag 20 juli 2014 02:56 schreef Tchock het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |