Wat ga je doen?quote:
Hou het wel in de gaten. Zou op jouw leeftijd na een weekje wel weg moeten zijn.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja morgen weer werken heel de week behalve donderdag dus hopelijk meer slapen
Naar Radboudquote:Op zondag 20 juli 2014 12:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat ga je doen?
[..]
Hou het wel in de gaten. Zou op jouw leeftijd na een weekje wel weg moeten zijn.
Anders even bloedtestje aanvragen bij de dokter.
Ja was ik al van plan eigenlijk. Doe ik na volgende week wel.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat ga je doen?
[..]
Hou het wel in de gaten. Zou op jouw leeftijd na een weekje wel weg moeten zijn.
Anders even bloedtestje aanvragen bij de dokter.
Hopelijk ook niet nee. Op internet goede recensies over die dokter, maar zegt me niet veelquote:Op zondag 20 juli 2014 12:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Netjes. Hopelijk krijg je dit keer geen mongooltje.
Ben benieuwd ja. Is die kut wond nog steeds niet dicht?quote:Op zondag 20 juli 2014 12:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hopelijk ook niet nee. Op internet goede recensies over die dokter, maar zegt me niet veel
quote:Op zondag 20 juli 2014 12:53 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ben benieuwd ja. Is die kut wond nog steeds niet dicht?
Je moet wel betalen. Als dokter je doorstuurt, dan betaal je indirect eigenlijk, via je verzekering. Daar heb je eigen risico van minstens 350 euro. Bloedtest voor vermoeidheid, kost denk ik zo'n 50 euro max.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja was ik al van plan eigenlijk. Doe ik na volgende week wel.
Is dat gratis denk je?
Oh wtf, die gast is een prutser!quote:Op zondag 20 juli 2014 12:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
https://www.google.nl/?gws_rd=ssl#q=dokter+rakic
Dat is die lul die 't verpest heeft. Moet je even lezen wat ie zoal flikt.
Tering. En dat mag ook gewoon blijven werkenquote:Op zondag 20 juli 2014 12:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
https://www.google.nl/?gws_rd=ssl#q=dokter+rakic
Dat is die lul die 't verpest heeft. Moet je even lezen wat ie zoal flikt.
Weet je wat 't ergste is?quote:Op zondag 20 juli 2014 12:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tering. En dat mag ook gewoon blijven werken
Trap hem een open wond dan, kijken wat ze papa doetquote:Op zondag 20 juli 2014 12:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Weet je wat 't ergste is?
Zijn zoon zat bij mij in de klas vroeger. Studeert nu gewoon. Hoe cru.
Nah nee, die gozer is een goeie gast, maar het is wel pijnlijkquote:Op zondag 20 juli 2014 12:55 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Trap hem een open wond dan, kijken wat ze papa doet
Oh ja, mijn eigen risico is super hoogquote:Op zondag 20 juli 2014 12:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet wel betalen. Als dokter je doorstuurt, dan betaal je indirect eigenlijk, via je verzekering. Daar heb je eigen risico van minstens 350 euro. Bloedtest voor vermoeidheid, kost denk ik zo'n 50 euro max.
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |