ik hou je niet tegen.quote:Op zondag 20 juli 2014 11:01 schreef Amarantha het volgende:
Zal ik de hele dag in mijn pyjama blijven?
rtquote:Op zondag 20 juli 2014 11:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zojuist geworsteld met het goed krijgen van een paginanummering die constant versprong en pagina's die ineens verschenen, het kopiėren van tabellen die niet 1 op 1 gekopieerd wilden worden etc.
Wat is Word toch een klantonvriendelijk programma.
wow nicequote:
oh jaquote:
ben moequote:
nee heb ik niet genomen hahaquote:Op zondag 20 juli 2014 12:10 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
mogge
heeft de kippensoep al geholpen?
Ook niet nu je weer wat vlees eet?quote:Op zondag 20 juli 2014 12:08 schreef supersof het volgende:
[..]
ben moe
paar maanden geleden kon ik makkelijk laat opblijven maar laatste tijd no energy
nee juist niet nu ik vlees eetquote:Op zondag 20 juli 2014 12:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook niet nu je weer wat vlees eet?
hoi amaquote:
Energieloosheid kan veel oorzaken hebben, zoals verstoord ritme, ijzertekort, Pfeiffer, of vitamine B tekort.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:36 schreef supersof het volgende:
[..]
nee juist niet nu ik vlees eet
of ik word gewoon oud
ja ook warmquote:Op zondag 20 juli 2014 12:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep, heb 't alleen verschrikkelijk warm& daar?
Heb geslapen met allebei me ramen open en heb geen fuck gehoordquote:
Ik denk niet pfeiffer maar wel die andere driequote:Op zondag 20 juli 2014 12:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Energieloosheid kan veel oorzaken hebben, zoals verstoord ritme, ijzertekort, Pfeiffer, of vitamine B tekort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |