Heb jij een winkelcentrum ja?quote:Op zondag 20 juli 2014 00:03 schreef Felixa het volgende:
Oh die heb ik vanmiddag niet gezien. CNN bij mijn winkelcentrum...
Heeft Geert al gereageerd...?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:48 schreef RensAjacied het volgende:
Je moet er niet aan denken dat Geert onze premier was geweest.
Sowieso Wilders
We doen niet wat we moeten doen. (icm amerika)quote:
Denk niet dat die gaat, maar denk wel dat we oekraine en de separatisten beiden buitenspel moeten zetten in dit geval (ism onze allies)quote:Op zondag 20 juli 2014 00:03 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Als je wakker wordt van het luchtalarm weet je genoeg
Ik denk daar blijkbaar anders over in zo'n uitzonderlijke situatie.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:03 schreef gelly het volgende:
[..]
Je kunt je niet voorstellen dat de opstandelingen nogal huiverig zijn voor inmenging van westerse groeperingen/onderzoekers/overheden ? Dat is normaal gesproken de vijand zegmaar.
Oom van me was 15 jaar geleden vergeten dat het maandag was. Was aan het eten bij een neefje. Hij ging helemaal panisch doen enzo, ramen dicht tv aan. Nog steeds trauma's.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Als je in NL een luchtalarm hoort op maandag, denkt iedereen dat het een test is..
quote:Op zondag 20 juli 2014 00:01 schreef DUTCHKO het volgende:
Even wat anders. Waarom word dit figuur nauwelijks genoemd?? Ik heb zijn naam even zien langs komen maar hij werd met naam en toenaam genoemd op de Bulgaarse TV als een bloeddorstige oorlogsmisdadiger die overal opduikt waar er oorlogen zijn. En nu is hij in dit gebied als "minister van de republiek Donetsk".
En deze mongool ziet er geen probleem in om een passagiers vliegtuig neer te halen.
Heeft zelfs een handboek geschreven over oorlogsvoering, speciaal hoe een oorlog uit te lokken.
------------------------------------------------------
http://en.wikipedia.org/wiki/Igor_Girkin
Igor Girkin (Strelkov)
Born 17 December 1970 (age 43)
Allegiance: Russia Donetsk People's Republic
Service/branch: Various Donbass People's Militia
Battles/wars:
War of Transnistria
Bosnian War
First Chechen War
Second Chechen War
2014 Crimean crisis
2014 insurgency in Donetsk and Luhansk
http://www.businessinside(...)oting-of-mh17-2014-7
[ afbeelding ]
quote:
Hij houdt zich inderdaad verdacht stil, wacht gewoon net zo lang totdat Rutte een fout maakt om em dan keihard af te straffen.quote:
We hadden niet zelf kunnen opruimen zonder op z'n minst hulp van de locals. Uiteindelijk heb je toch mortuaria nodig. En gezien het warme weer snap ik prima dat ze zelf vast lijken zijn gaan opruimen.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:03 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Dat was in eerste instantie ook niet bekend.
Ik snap best dat het niet zo gaat als in Nederland, maar als je er al niemand bij laat en vervolgens lijken transport zonder in eerste instantie te vertellen waarheen, dan heb je gewoon de schijn tegen.
Wij hadden gisteren ook zelf kunnen opruimen. Maar ja, mocht niet hè!
twitter:geertwilderspvv twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 17:16:51Rutte heeft gelijk. Daders opsporen en keihard straffen. Wie het ook zijn. Vermoorden 189 Nederlanders is aanslag op ons allemaal. reageer retweet
Zit je alleen in dit topic om zulke zinloze vragen te stellen?quote:
Ik ben het met Wilders eens, eng.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:07 schreef ForzaMilan het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 17:16:51Rutte heeft gelijk. Daders opsporen en keihard straffen. Wie het ook zijn. Vermoorden 189 Nederlanders is aanslag op ons allemaal. reageer retweet
Hij is het eens met Rutte?quote:Op zondag 20 juli 2014 00:07 schreef ForzaMilan het volgende:
Mee eens. Dit zijn geen tijden om bang te zijn, je hebt veel grote landen achter je staan.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
We doen niet wat we moeten doen. (icm amerika)
[..]
Denk niet dat die gaat, maar denk wel dat we oekraine en de separatisten beiden buitenspel moeten zetten in dit geval (ism onze allies)
quote:Op zondag 20 juli 2014 00:07 schreef ForzaMilan het volgende:
Ik denk dat de best willen helpen de lijken naar Nederland te sturen maar dat ze niet allerhande Amerikanen en andere pro-Ukraine delegaties in hun gebied willen hebben. Het is wel gewoon oorlog.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:06 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ik denk daar blijkbaar anders over in zo'n uitzonderlijke situatie.
Mens helpt de mens in dit soort situaties ongeacht aard, afkomst, huidskleur, religie of seksuele geaardheid.
Goed man.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
http://www.spitsnieuws.nl(...)ereiden-invasie-voor
Wilders moet gewoon z'n bek houden.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:07 schreef ForzaMilan het volgende:
Dat is op zich al bijzonderquote:
Nou ik post hier al mee vanaf het beginquote:Op zondag 20 juli 2014 00:07 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Zit je alleen in dit topic om zulke zinloze vragen te stellen?
Duidelijk en eerlijk...quote:Op zondag 20 juli 2014 00:07 schreef ForzaMilan het volgende:
Zal best als mensen zelf de oorlog hebben meegemaakt. Maar echt het gros van de NL'ers zal denken: Zet die takkeherrie eens uit of dat het weer een BHV oefening is.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:06 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Oom van me was 15 jaar geleden vergeten dat het maandag was. Was aan het eten bij een neefje. Hij ging helemaal panisch doen enzo, ramen dicht tv aan. Nog steeds trauma's.
Dat gaat hem niet worden, Nederland kennende moeten er weer eerst tientallen debatten komen of er wel commando´s daar naartoe moeten gaan, en of ze mogen schieten etcquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mee eens, hij heeft het diplomatiek geprobeerd, maar nu dat niet werkt moeten ze gewoon actie ondernemen en zorgen dat het gebied werkzaam is voor de onderzoekers. En terughalen wat weggenomen is. Ons KCT en KM kan dat zeker, ondersteuning daarbij van de VS zou wel erg welkom zijn.
Hij is geboren in de jaren 60.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Zal best als mensen zelf de oorlog hebben meegemaakt. Maar echt het gros van de NL'ers zal denken: Zet die takkeherrie eens uit of dat het weer een BHV oefening is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |