Dit krijg je nou eenmaal als je president wil worden bedoelde ik. En daar zitten wel mindere kanten aan ja.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet niet of iemand hiervoor kiest hoor. Zelfs binnen zijn functie is dit extreem. Balkenende heeft nooit zo'n lastige kwestie aan de hand gehad voor zover ik me kan herinneren.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:43 schreef Yaaar het volgende:
Ik las weer veel kritiek op Rutte, maar eigenlijk vond ik dat hij weer - net als de vorige persconferentie - een goede persconferentie gaf. Hij was gewoonweg duidelijk. Ik hoop overigens echt dat de lichamen zo snel mogelijk terugkomen naar Nederland. Je moet er toch niet aan denken dat het nóg langer gaat duren. Vreselijk voor de omgekomen personen, je zal maar zo om het leven komen. En dat er dan nog schooiers zijn die je bezittingen stelen terwijl je dood bent. Tragisch, meer kan ik niet zeggen.
Kok.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:47 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Rutte doet het gewoon prima. Daarbij, wie had het beter gedaan?
Samsom, Pechtold, Roemer?
Wilders?![]()
Als je het niet kent kan je er niet zo heel veel mee maar in a nutshell:quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:25 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Kan iemand uitleggen wat nmappen is?
Bron: Nu.nlquote:Update vliegramp: Tientallen lichamen van de slachtoffers zouden door rebellen met vrachtwagens zijn weggehaald. De rebellen stellen ''om hygiënische redenen''. De lichamen zouden ''in aanwezigheid van OVSE-waarnemers'' naar de stad Donetsk zijn gebracht. De OVSE heeft daar zelf geen melding van gemaakt.
Mee eens, hij heeft het diplomatiek geprobeerd, maar nu dat niet werkt moeten ze gewoon actie ondernemen en zorgen dat het gebied werkzaam is voor de onderzoekers. En terughalen wat weggenomen is. Ons KCT en KM kan dat zeker, ondersteuning daarbij van de VS zou wel erg welkom zijn.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:49 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Ik snap best dat ie niet gelijk een harde vuist heeft gemaakt, in de ijdele hoop dat er toegang tot het rampgebied kwam. Nu dat niet blijkt hoor je steeds hardere geluiden, ook uit de politiek. Ook in ben van mening dat Rutte het tot nu toe goed aanpakt.
Er is nogal een groot gebied tussen oorlog en de crashsite veilig stellenquote:
Helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mee eens, hij heeft het diplomatiek geprobeerd, maar nu dat niet werkt moeten ze gewoon actie ondernemen en zorgen dat het gebied werkzaam is voor de onderzoekers. En terughalen wat weggenomen is. Ons KCT en KM kan dat zeker, ondersteuning daarbij van de VS zou wel erg welkom zijn.
aangepastquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:49 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Omdat dat al 2 dagen in het nieuws is.
Zijn mensen nou zo fucked up dat ze het alleen geloven als het op twitter staat of zo?
[ afbeelding ]
Ben je 12 ofzo ?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mee eens, hij heeft het diplomatiek geprobeerd, maar nu dat niet werkt moeten ze gewoon actie ondernemen en zorgen dat het gebied werkzaam is voor de onderzoekers. En terughalen wat weggenomen is. Ons KCT en KM kan dat zeker, ondersteuning daarbij van de VS zou wel erg welkom zijn.
Eerst was 'ie naar Moskou, nu is 'ie opeens kwijt. Rara...quote:
Hij is nog vrijgezel dus pak je kans. Denk dattie homo is daarentegen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:46 schreef Yaaar het volgende:
Ik lees ook altijd dat Rutte lulletje rozenwater (etc etc) wordt genoemd door sommige Nederlanders. Ik snap dat nooit, vind 'm zo zelfverzekerd en duidelijk overkomen.
Nee, heel veel mensen wilden echt dat we Rusland klapjes gaan geven.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:48 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Aanvallen of de crash site veilig stellen? Onafhankelijk onderzoek op een crime scène waar de belangrijkste stukken bewijs al weg getralala'd zijn. Snelle actie was vereist, nu te laat.
Het gaat nu voor alle onderzoekers super moeilijk worden. Ze weten überhaupt nog niet eens waar de zwarte dozen zijn.. Waar gaat het over daar? Ondertussen worden de bezittingen van de slachtoffers van onze landgenoten gestolen en moeten sommige nabestaanden maar hopen dat ze hun geliefde terug krijgen om te begraven.
Ik snap dat Rutte het moeilijk heeft en ik zou zeker niet in zijn schoenen willen staan maar zoals altijd vullen praatjes geen gaatjes. In dit geval geen vrouwelijke geslachtsorganen maar die immens grote gaten waar de nabestaanden mee moeten leven.
Ik heb meer vertrouwen in een ddos aanval.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:50 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Als je het niet kent kan je er niet zo heel veel mee maar in a nutshell:
Je stuurt pakketen naar een systeem, de reactie die je daarop terugkrijgt kan je analyseren bv welke poorten openstaan en welke applicaties en services van die poorten gebruik maken welk OS er draait e.d.
Je brengt dus eigenlijk een netwerk/systeem in kaart vandaar de naam nmapping (network mapping).
Is toch al veel te laat? Het belangrijke ofwel belangrijkste bewijs is al lang en breed weg.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nummertje drie sinds de annexatie van de Krim die bij RT opstapt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:53 schreef BlauweTijger het volgende:
Wel mooi dit.
http://www.ad.nl/ad/nl/31(...)en-voor-Poetin.dhtml
Noujah, je kan die informatie uiteraard archiveren en aan iemand geven die er wel iets mee kanquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:53 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik heb meer vertrouwen in een ddos aanval.
Ettelijke fokkers hebben in de praktijk bewezen hiermee om te kunnen gaan.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:52 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Hij is nog vrijgezel dus pak je kans. Denk dattie homo is daarentegen.
Zeg dat dan gelijk en ga niet moeilijk doen als we om bron vragen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:49 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Omdat dat al 2 dagen in het nieuws is.
Zijn mensen nou zo fucked up dat ze het alleen geloven als het op twitter staat of zo?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |