oke doeiquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:24 schreef Fossieltje het volgende:
[..]
Vorige topic, verhuist van NWS naar GC, dus no worries hier.
Puur afhankelijk van de mentaliteit van die mensen. Je kunt nog zo arm zijn, roven van lijken van mensen die letterlijk uit de lucht zijn geschoten lijkt me vrij zeldzaam. Ze zullen echt niet allemaal slecht zijn, genoeg filmpjes gezien van oprechte boeren die lijken al netjes hadden afgedekt en waar ook nog gewoon biljetten op de grond lagen. Toch heb ik vrij weinig vertrouwen (op dit moment) in de mensen is dat gehele gebied, minimaal de helft heeft dubbele belangen (voor mijn gevoel). Maargoed, wij hebben dan ook wel weer wat makkelijker praten vanaf Nederland, je zou daar maar zitten en dit ook nog eens meemaken maast de constante oorlog..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nu wil ik graag meegaan in rusland moordenaars enzo, maar is het niet zo dat bij ieder ongeluk wat dan ook, geroofd wordt? Ik weet het niet, zouden die mensen die zijn komen helpen allemaal slecht zijn?
De Nederlandse terreur is begonnen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:21 schreef Fossieltje het volgende:
Het lijstje is verhuisd:GC / [Actie] Rutte en Timmermans helpen met hun missie
[..]
Daar kunnen goede ideeën verder verzameld en uitgewerkt worden.
Ik weet het gewoonweg nietquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:23 schreef Igen het volgende:
[..]
Nee, niet overal zijn de mensen zo onbeschaafd dat ze bij een ramp aan het plunderen slaan.
Vorig jaar ben ik bij de watersnood aan de Elbe geweest, en daar was iedereen zonder uitzondering heel positief bezig. Van zandzakken sjouwen tot koekjes bakken voor alle professionele en vrijwillige hulpverleners. Dat was juist echt heel mooi om te zien.
Het zit dus niet per se in de aard van de mens!
"Kijk zoon, dit is waar de Russen/Oekraïners toe in staat zijn."quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:21 schreef koekii het volgende:
[..]
Ik snap niet van die mensen dat ze kleine kinderen meenemen naar zo'n horror plek. Dat brengt een grote impact met zich mee
Vast wel, maar als ze dat toegeven dan komt er meteen een rel dat Amerika de wereld spioneert vanuit satelieten elke seconden, Rusland zal dan extreem boos zijn dit dat alles opnieuw.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
Die Amerikanen weten toch allang wie die raket heeft afgeschoten? Met hun NSA/CIA spy meuk. Zelf Obama heeft moeite om zich daarin niet te verspreken..
Gewoon doenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:24 schreef Rivalo het volgende:
Hoezo is het nmappen van Russische IPs op government level niet legaal dan, leuk vinden ze het vast niet maar scannen op beveiligingsissues is niet illegaal
Kan iemand uitleggen wat nmappen is?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:24 schreef Rivalo het volgende:
Hoezo is het nmappen van Russische IPs op government level niet legaal dan, leuk vinden ze het vast niet maar scannen op beveiligingsissues is niet illegaal
de russen zijn ook bikkel, zij lieten het toch ook op staats televisie zien ? sowieso als je even wat youtube filmpjes checkt uit rusland weet je gelijk wat voor pauper bende het daar isquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:21 schreef koekii het volgende:
[..]
Ik snap niet van die mensen dat ze kleine kinderen meenemen naar zo'n horror plek. Dat brengt een grote impact met zich mee
Tussen het vodka drinken door even wat lijken bekijken.... wat een volkquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:25 schreef Fapsalon het volgende:
[..]
de russen zijn ook bikkel, zij lieten het toch ook op staats televisie zien ?
Nee en ook niet in bepaalde volken, het zit in bepaalde individuen, overal.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:23 schreef Igen het volgende:
[..]
Nee, niet overal zijn de mensen zo onbeschaafd dat ze bij een ramp aan het plunderen slaan.
Vorig jaar ben ik bij de watersnood aan de Elbe geweest, en daar was iedereen zonder uitzondering heel positief bezig. Van zandzakken sjouwen tot koekjes bakken voor alle professionele en vrijwillige hulpverleners. Dat was juist echt heel mooi om te zien.
Edit: Of wat te denken van de opstand van Egypte, waar men in Caïro burgerwachten opzette toen Mubarak chaos probeerde te creëren door de politie buiten werking te stellen.
Het zit dus niet per se in de aard van de mens!
Ze zijn daar niet zo van de rubbertegels als hier. En thuis laten terwijl er een hete ketel op het fornuis staat is ook geen optie.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:21 schreef koekii het volgende:
[..]
quote:Ukraine says it has "compelling evidence" Russia played a defining role in the shooting down of a Malaysian airliner by providing the rebels with missile systems and a crew.
Vitaly Naida, the country's counter intelligence chief, said Kiev had proof that three BUK-1 or SA-11 radar-guided missile systems had entered Ukraine from Russia along with a three-man crew.
"We have compelling evidence that this terrorist act was committed with the help of the Russian Federation. We know clearly that the crew of this system were Russian citizens," he told a news conference.
Naida said the three systems had been moved back to Russia and showed journalists pictures of the missile systems in various locations.
http://www.theguardian.co(...)vidence-live-updates
Wat dat betreft is het te laat dat klopt. Maar deze varkens moeten gewoon keihard aangepakt worden. Of moet er pas wat gebeuren als het nog meer onschuldige mensen sterven? Ook de bevolking daar lijdt onder deze terroristen. Aanpakken die handel!!!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:21 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Daar zijn ze al veel te laat mee. Als ze dat hadden willen doen, had dat moeten gebeuren binnen de eerste 24u van het ongeluk.
Amerika houd al sinds de jaren 30 bij waar een raket word gelanceerd, niets nieuws wat dat betreft.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vast wel, maar als ze dat toegeven dan komt er meteen een rel dat Amerika de wereld spioneert vanuit satelieten elke seconden, Rusland zal dan extreem boos zijn dit dat alles opnieuw.
Zal wel meevallen, het is eerder dat Amerika voorzichtig moet zijn met hun informatie, want zo kan Rusland makkelijk info verzamelen over hoe Amerika opereert.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vast wel, maar als ze dat toegeven dan komt er meteen een rel dat Amerika de wereld spioneert vanuit satelieten elke seconden, Rusland zal dan extreem boos zijn dit dat alles opnieuw.
Natuurlijk niet, kijk alleen al naar al die mijnwerkers die daar lijken hebben lopen zoeken. Vrijwillig.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nu wil ik graag meegaan in rusland moordenaars enzo, maar is het niet zo dat bij ieder ongeluk wat dan ook, geroofd wordt? Ik weet het niet, zouden die mensen die zijn komen helpen allemaal slecht zijn?
Wow die eerste foto. Nog net niet in het bed beland.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:09 schreef yvonne het volgende:
Deze foto'sal langsgekomen?
http://lightbox.time.com/(...)sh-jerome-sessini/#1
ze zijn bijna mooi te noemen, maar tegelijkertijd heel verdrietig.
Sinds de jaren 30?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Amerika houd al sinds de jaren 30 bij waar een raket word gelanceerd, niets nieuws wat dat betreft.
Goede grap.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Colin Powell is gearriveerd in Oekraïne?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |