Voor een deel van de pax wel ja.. Jammer genoeg.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vrees dat men de eerste seconden van het neerstorten wel heeft gemerkt.
En dan te bedenken dat die Engelse kranten dit helemaal vrijwillig doen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Treurig om te zien dat dit soort kranten de objectiviteit van RT niet ontstijgt.
Dit en niks anders.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:17 schreef DaMook het volgende:
DeVN moet dat gebied gewoon binnenvallen en veilig stellen!
Dat heb ik wel. Ik volg al jaren oorlogen.quote:
Nu wil ik graag meegaan in rusland moordenaars enzo, maar is het niet zo dat bij ieder ongeluk wat dan ook, geroofd wordt? Ik weet het niet, zouden die mensen die zijn komen helpen allemaal slecht zijn?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:17 schreef Blester het volgende:
[..]
Ja, maar er is nu geen uitsluitsel dat diezelfde plaatselijke bevolking niet flink aan het roven is. Ondanks dat het voor hun een traumatische ervaring is, heb ik er wel een beetje een dubbel gevoel bij.
Ach, het staat tussen haakjes.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:19 schreef Igen het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat die Engelse kranten dit helemaal vrijwillig doen.
Naja, in Engeland staat er tenminste bijv. de Guardian tegenover.
Daar zijn ze al veel te laat mee. Als ze dat hadden willen doen, had dat moeten gebeuren binnen de eerste 24u van het ongeluk.quote:
Wat kun je nu nog veilig stellen? Alles is al verkloot, lijken zijn al voor een deal weg en persoonlijke bezittingen zijn al weggenomen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:17 schreef DaMook het volgende:
DeVN moet dat gebied gewoon binnenvallen en veilig stellen!
Mooi gezegd.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:18 schreef Andromache het volgende:
[..]
Het zijn in hun schoonheid schokkende foto's. Dit is toch bizar? Overal foto's van maar het duurt dagen voordat mensen naar een mortuarium kunnen.
Ik snap niet van die mensen dat ze kleine kinderen meenemen naar zo'n horror plek. Dat brengt een grote impact met zich meequote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dacht even dat dat jochie een pistool in z'n hand had.
Dan moet de VN die terug halen! Die seperatisten hadden moeten meewerken en dat hebben ze verkloot. Dan gaan ze maar neer.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:21 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Wat kun je nu nog veilig stellen? Alles is al verkloot, lijken zijn al voor een deal weg en persoonlijke bezittingen zijn al weggenomen.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:21 schreef Fossieltje het volgende:
Het lijstje is verhuisd:GC / [Actie] Rutte en Timmermans helpen met hun missie
[..]
Daar kunnen goede ideeën verder verzameld en uitgewerkt worden.
Sommige lichamen vertonen ogenschijnlijk weinig letsel.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ook niet en toch wil je het weten, we hebben allemaal weleens gevlogen en allemaal denk je wat nou als we neerstorten oid.
Ze wonen daar, de boel is rondom hun heen naar beneden gepletterd.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:21 schreef koekii het volgende:
[..]
Ik snap niet van die mensen dat ze kleine kinderen meenemen naar zo'n horror plek. Dat brengt een grote impact met zich mee
Daar zijn ze niet zo zacht..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:21 schreef koekii het volgende:
[..]
Ik snap niet van die mensen dat ze kleine kinderen meenemen naar zo'n horror plek. Dat brengt een grote impact met zich mee
Tyf eens op.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:21 schreef Fossieltje het volgende:
Het lijstje is verhuisd:GC / [Actie] Rutte en Timmermans helpen met hun missie
[..]
Daar kunnen goede ideeën verder verzameld en uitgewerkt worden.
Wat een domme opmerking.quote:
Nee, niet overal zijn de mensen zo onbeschaafd dat ze bij een ramp aan het plunderen slaan.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nu wil ik graag meegaan in rusland moordenaars enzo, maar is het niet zo dat bij ieder ongeluk wat dan ook, geroofd wordt? Ik weet het niet, zouden die mensen die zijn komen helpen allemaal slecht zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |