World Press Photo of the year 2014? You've heard it here first.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik vind vooral die eerste foto. Is net een schilderij/kunstwerk
Ga er maar gewoon van uit dat ze niks gemerkt hebben. dat is ook wel het meest reëlequote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik kan en wil me geen voorstelling maken hoe hun laatste minuut er uit heeft gezien
Kansloos het leven verloren...
Ja die is echt enorm mooi. En het laat ook een beeld zien van de plaatselijke bevolking, kijk naar hun houding, gelaten, schouders laag. Het zal je toch overkomen dat de lijken om je heen vallen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik vind vooral die eerste foto. Is net een schilderij/kunstwerk
Alleen dat het op het russische nieuws was, en een uur later spoorloos verdwenen. En dat instagram filmpje dan.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:14 schreef Automatisch het volgende:
Is er nog iets bekend over de explosie in de metro in rusland zojuist??
De Noord Koreanen hebben onlangs ook bijna een passagiersvliegtuig uit de lucht geschoten toen ze weer eens bezig waren met raket testen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:14 schreef spaceshutle het volgende:
[..]
die hebben alleen ruzie met zuid korea sufferdje
En het moment vlak voordat het lichtje uit ging?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ga er maar gewoon van uit dat ze niks gemerkt hebben. dat is ook wel het meest reële
Ik ook niet en toch wil je het weten, we hebben allemaal weleens gevlogen en allemaal denk je wat nou als we neerstorten oid.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik kan en wil me geen voorstelling maken hoe hun laatste minuut er uit heeft gezien
Kansloos het leven verloren...
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:09 schreef yvonne het volgende:
Deze foto'sal langsgekomen?
http://lightbox.time.com/(...)sh-jerome-sessini/#1
ze zijn bijna mooi te noemen, maar tegelijkertijd heel verdrietig.
Treurig om te zien dat dit soort kranten de objectiviteit van RT niet ontstijgt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:16 schreef ForzaMilan het volgende:
The mail van morgen. PUTIN THE TERRORIST.
[ afbeelding ]
Hopelijk ook niks..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:16 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
En het moment vlak voordat het lichtje uit ging?
Ja, maar er is nu geen uitsluitsel dat diezelfde plaatselijke bevolking niet flink aan het roven is. Ondanks dat het voor hun een traumatische ervaring is, heb ik er wel een beetje een dubbel gevoel bij.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja die is echt enorm mooi. En het laat ook een beeld zien van de plaatselijke bevolking, kijk naar hun houding, gelaten, schouders laag. Het zal je toch overkomen dat de lijken om je heen vallen.
Dar kan ik me ook even geen voorstelling bij maken.
Engeland en Amerika zijn but buddies. Die zullen de schuld "gemakkelijker" op Rusland schuiven.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:16 schreef ForzaMilan het volgende:
The mail van morgen. PUTIN THE TERRORIST.
[ afbeelding ]
Was hoogstwaarschijnlijk niet lang genoeg om te beseffen wat er gebeurde en dat ze een probleem hadden.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:16 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor iedereen gewoon een normale vlucht was, en het moment dat het mis ging niemand meer bewust meekreeg wat er gebeurde. Maarja dat is iets waarvan we zeker zijn dat we het nooit zullen weten (En dat is misschien maar goed ook)quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:16 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Het zijn in hun schoonheid schokkende foto's. Dit is toch bizar? Overal foto's van maar het duurt dagen voordat mensen naar een mortuarium kunnen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
jawel, maar op de een of andere manier ontroeren deze beelden enorm.
Fotografie speelt sowieso een belangrijke rol bij deze ramp.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja die is echt enorm mooi. En het laat ook een beeld zien van de plaatselijke bevolking, kijk naar hun houding, gelaten, schouders laag. Het zal je toch overkomen dat de lijken om je heen vallen.
Dar kan ik me ook even geen voorstelling bij maken.
Ik vrees dat men de eerste seconden van het neerstorten wel heeft gemerkt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:16 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Laten we hopen dat die raket een voltreffer is geweest.. Hoe treurig het ook is.quote:
dat dusquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:17 schreef DaMook het volgende:
DeVN moet dat gebied gewoon binnenvallen en veilig stellen!
Jij hebt echt geen idee.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:17 schreef DaMook het volgende:
DeVN moet dat gebied gewoon binnenvallen en veilig stellen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |