quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:06 schreef spaceshutle het volgende:
[..]
Die russen zijn niet meer zo machtig...
Hun macht is alleen nog maar gebaseerd op olie en gas..
Heel hun leger stelt geen klote meer voor ....
Ik maak ze kapoet als het moet..
Ik blijf er bij dat het geen toeval is dat het een doelbewuste actie tegen Nederland was
Allemaal heel toevallig..heel de wereld vliegt over dat gedeelte en uitgerekend een vliiegtug vol nederlanders wordt geraakt na alles wat het afgelopen jaar tussen nederland en rusland is gebeurd..
WE ZIJN GEWOON EEN STEL MONGOLEN IN NEDERLAND DAT WE DIT NIET WILLEN INZIEN...
het zal ook nooit te bewijzen zijn, maar toeval bestaat niet in dit geval
Jij wilt dat Nederland er zo gaan uitzien?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:06 schreef spaceshutle het volgende:
[..]
Ik blijf er bij dat het geen toeval is dat het een doelbewuste actie tegen Nederland was
Allemaal heel toevallig..heel de wereld vliegt over dat gedeelte en uitgerekend een vliiegtug vol nederlanders wordt geraakt na alles wat het afgelopen jaar tussen nederland en rusland is gebeurd..
Ze stuurden zelfs MH17 over dat gebied, en hij moest lager vliegen dan de bedoeling wasquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:53 schreef Loekie1 het volgende:
Oekraine heeft wat uit te leggen:
Oekraïne wist van raketten
KIEV -
Oekraïense inlichtingendiensten wisten drie dagen voor de ramp met MH17 al dat de separatisten over geavanceerde raketsystemen beschikten die ook doelen op grote hoogte kunnen raken.
Dat meldt de Washington Post zaterdag. Ondanks de informatie besloot de regering in Kiev niet om het luchtruim rond Donetsk te sluiten.
Volgens Vitaly Nayda van de veiligheidsdienst beschikken de rebellen over drie Boek-raketsystemen. Deze informatie was op 14 juli al bekend.
Oekraïne stelde een gedeeltelijke sluiting van het luchtruim in, aanvankelijk op 26000 voet en op 14 juli op 32000 voet. De Boeing 777 van Malaysia Airlines vloog op een hoogte van 33000 voet (10 kilometer) toen hij neergehaald werd.
De hoogterestricties werden op 14 juli aangepast nadat de rebellen een Oekraïense Antonov An-26 met acht mensen aan boord uit de lucht hadden geschoten. Dat vliegtuig vloog op 21000 voet.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_van_raketten__.html
Zit je ons nou mongolen te noemen omdat we niet meegaan in jouw totaal krankzinnige wereldvisie?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:06 schreef spaceshutle het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:01 schreef RVer het volgende:
Russia Today Anchor Resigns, Admits To Spreading 'Lies' For Putin
http://www.huffingtonpost(...)nchor_n_5598815.html
Beter neemt die nu een dikke slaappilquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Of hij is gewoon z'n medicatie vergeten.
Tja, Genghis Khan en de Mongolen hadden anders een aardige rijkje opgebouwd destijds...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:08 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Zit je ons nou mongolen te noemen omdat we niet meegaan in jouw totaal krankzinnige wereldvisie?
Nja, deze visie is wel heel retarded, maar dat mensen al weten wie het zogenaamd heeft gedaan en dat we actie moeten ondermenen willen ook gewoon niet afwachten op een onderzoek volgens mij.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:08 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Zit je ons nou mongolen te noemen omdat we niet meegaan in jouw totaal krankzinnige wereldvisie?
Díe Mongolen wel jaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:09 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Tja, Genghis Khan en de Mongolen hadden anders een aardige rijkje opgebouwd destijds...
Ik ben jaloers op z'n talenknobbel, maar wat een slappe zak zeg, als ie ook nog niet eens de eerste dag mee gaat met het onderzoeksteam. Nu weten we nog niet of ze toegang daar tot krijgen morgen en hun werk kunnen doen.quote:
Geen lijken toch?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:09 schreef yvonne het volgende:
Deze foto'sal langsgekomen?
http://lightbox.time.com/(...)sh-jerome-sessini/#1
ze zijn bijna mooi te noemen, maar tegelijkertijd heel verdrietig.
Wie het gedaan heeft is één ding, we kunnen nog niet optreden zolang we niet weten wie, wat en waarom. Feit is wel dat het erg moeilijk wordt gemaakt om de boel te onderzoeken of überhaupt in de buurt te komen. Dáár is wél tegen op te treden.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:09 schreef Polyfemos het volgende:
[..]
Nja, deze visie is wel heel retarded, maar dat mensen al weten wie het zogenaamd heeft gedaan en dat we actie moeten ondermenen willen ook gewoon niet afwachten op een onderzoek volgens mij.
jep vanochtend al.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:09 schreef yvonne het volgende:
lijken gespot; ban!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:09 schreef yvonne het volgende:
Treffend...quote:
jawel, maar op de een of andere manier ontroeren deze beelden enorm.quote:
ik vraag me ook echt af waarom dat nog steeds niet gebeurd isquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:06 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Als dit zo is wordt het tijd dat wij onze troepen daar de onderzoekers laten beveiligen
Wow, indrukwekkend.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:09 schreef yvonne het volgende:
Ik vind vooral die eerste foto. Is net een schilderij/kunstwerkquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
jawel, maar op de een of andere manier ontroeren deze beelden enorm.
Ik kan en wil me geen voorstelling maken hoe hun laatste minuut er uit heeft gezienquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
jawel, maar op de een of andere manier ontroeren deze beelden enorm.
Nederlandse troepen in een gebied waar een halve burgeroorlog woedt met Rusland die met argusogen toekijkt. Zie je het gevaar niet?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:12 schreef Fapsalon het volgende:
[..]
ik vraag me ook echt af waarom dat nog steeds niet gebeurd is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |