40, 50 weet het niet precies, maar die monitoren sowieso raket lanceringen wereldwijd.quote:
Ja, alleen werden er toen nog geen raketten gelanceerd.quote:
Sommigen zou het kunnen helpen bij de verwerking.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:27 schreef Isegrim het volgende:
Ik hoop maar dat vrienden/familieleden/nabestaanden niet op zoek gaan naar dergelijke foto's. Het lijkt me dat je veel mensen aan de kleding herkent, als het gaat om iemand die dichtbij je staat...
"Geen foto's van lijken"quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja die is echt enorm mooi. En het laat ook een beeld zien van de plaatselijke bevolking, kijk naar hun houding, gelaten, schouders laag. Het zal je toch overkomen dat de lijken om je heen vallen.
Dar kan ik me ook even geen voorstelling bij maken.
Een stukje cultuur / normen en waarden / opvoeding speelt er ongetwijfeld wel een rol bij.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee en ook niet in bepaalde volken, het zit in bepaalde individuen, overal.
Of juist het 'geluk' dat je geliefde nog herkenbaar op aarde gestort is ipv ontploft/verkoold.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:27 schreef Isegrim het volgende:
Ik hoop maar dat vrienden/familieleden/nabestaanden niet op zoek gaan naar dergelijke foto's. Het lijkt me dat je veel mensen aan de kleding herkent, als het gaat om iemand die dichtbij je staat...
Met de VN? In dat gebied? Denk eens na voor je die kinderachtige retoriek uitkraamt, clownquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:29 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Ja beter ingrijpen als er nog meer vliegtuigen de lucht uit geschoten worden toch?
Het zou inderdaad niet erg zijn als er opeens een aantal van die bivakmuts mannen zouden verdwijnen van de aardbodem.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:27 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het te laat dat klopt. Maar deze varkens moeten gewoon keihard aangepakt worden. Of moet er pas wat gebeuren als het nog meer onschuldige mensen sterven? Ook de bevolking daar lijdt onder deze terroristen. Aanpakken die handel!!!
Ja, misschien ook wel... Ik weet niet of ik dat al dan niet zou willen zien.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:29 schreef YazooW het volgende:
[..]
Sommigen zou het kunnen helpen bij de verwerking.
Ongetwijfeld, alleen waren er in de jaren 30 dus geen raketten zoals wij ze kennen. De V2 was de eerste.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
40, 50 weet het niet precies, maar die monitoren sowieso raket lanceringen wereldwijd.
Ja met de VN in dat gebied. Maar ik begrijp dat sommige mensen daar bang voor zijn inderdaad, en het liever gewoon maar pikken. Dat mag.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Met de VN? In dat gebied? Denk eens na voor je die kinderachtige retoriek uitkraamt, clown
Zoiets kan simpelweg niet, lijkt me evident?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:29 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Ja beter ingrijpen als er nog meer vliegtuigen de lucht uit geschoten worden toch?
en wat is daar het resultaat van?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:32 schreef DaMook het volgende:
Er moet nu wel iets gebeuren anders is er helemaal niets meer te vinden. Jammer als we dan tegen een been of 2 schuppen, actie moet nu gebeuren.
En rutte heeft gezegd dat ie dit belangrijk vind, act dan ook zo. Geen hulp stuur mensen, militairen.
eens. Maar Europa is te pussy, dus het zal van Amerika moeten komenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:32 schreef DaMook het volgende:
Er moet nu wel iets gebeuren anders is er helemaal niets meer te vinden. Jammer als we dan tegen een been of 2 schuppen, actie moet nu gebeuren.
En rutte heeft gezegd dat ie dit belangrijk vind, act dan ook zo. Geen hulp stuur mensen, militairen.
In dit geval denk ik dat als er al daders naar Nederland worden uitgeleverd zo nooit meer vrij komen. Niemand zal het pikken als ze minder dan levenslang zouden krijgen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:31 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Het zou inderdaad niet erg zijn als er opeens een aantal van die bivakmuts mannen zouden verdwijnen van de aardbodem.
Hopelijk worden de daders niet uitgeleverd aan Nederland.
4 uur taakstraf en een kleine geldboete en ze zijn vrij van alle blaam.
Volgens mij heeft elk volk, elke cultuur respect voor de doden.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:30 schreef Igen het volgende:
[..]
Een stukje cultuur / normen en waarden / opvoeding speelt er ongetwijfeld wel een rol bij.
Boeiend, op dit moment monitoren ze het allemaal.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, alleen waren er in de jaren 30 dus geen raketten zoals wij ze kennen. De V2 was de eerste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |