alle commandten staan op de payroll van Poetinquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het is niet tegen rusland, het is tegen de separatisten. Rusland zou slim zijn om zijn handen ervan af te trekken
Wat mij betreft doet Rutte het tot zover prima. Ik zou bijna op 'm gaan stemmen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:43 schreef Yaaar het volgende:
Ik las weer veel kritiek op Rutte, maar eigenlijk vond ik dat hij weer - net als de vorige persconferentie - een goede persconferentie gaf. Hij was gewoonweg duidelijk. Ik hoop overigens echt dat de lichamen zo snel mogelijk terugkomen naar Nederland. Je moet er toch niet aan denken dat het nóg langer gaat duren. Vreselijk voor de omgekomen personen, je zal maar zo om het leven komen. En dat er dan nog schooiers zijn die je bezittingen stelen terwijl je dood bent. Tragisch, meer kan ik niet zeggen.
Volgens een artikel in Volkskrant duurde het bij de ramp in Libië een maand voordat de lichamen geidentificeerd waren en terug werden gevlogen naar Nederland. De verwachting is dat het nu nog langer duurt vanwege de moeilijkheden daar.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:43 schreef Yaaar het volgende:
Ik las weer veel kritiek op Rutte, maar eigenlijk vond ik dat hij weer - net als de vorige persconferentie - een goede persconferentie gaf. Hij was gewoonweg duidelijk. Ik hoop overigens echt dat de lichamen zo snel mogelijk terugkomen naar Nederland. Je moet er toch niet aan denken dat het nóg langer gaat duren. Vreselijk voor de omgekomen personen, je zal maar zo om het leven komen. En dat er dan nog schooiers zijn die je bezittingen stelen terwijl je dood bent. Tragisch, meer kan ik niet zeggen.
Doe niet zo moeilijk en geef die bron dan.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
ik word zo moe van deze vraag elke keer...
Waarom leg je niet uit waarom het aantal aangepast moet worden van 100 naar 6?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
ik word zo moe van deze vraag elke keer...
We zullen zien, zullen eerst wel de nodige sancties volgen denk ikquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Rusland trekt zijn handen terug, die zijn blij met de krim, daar ben ik 90 procent van overtuigd.
Hij wilde volgens mij ook echt meer antwoorden geven, maar hij werd bijna naar buiten geduwd door Opsteltenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:43 schreef Yaaar het volgende:
Dit. Het doet me echt wat als ik er aan denk. Klootzakken.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:42 schreef Valerie. het volgende:
Echt hoor, ik vind het zo rot voor de families hoe er met hun familieleden om wordt gegaan.Je moet er toch niet aan denken dat je moeder of kind er zo bij ligt
Dit ook. Hoewel het natuurlijk vanzelfsprekend is dat heel Nederland op je zit te zeiken als je premier bent, maar toch. Wat Rutte ook zal doen; goed is het uiteindelijk toch nooit.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:42 schreef Strani het volgende:
Wat ben ik trouwens ontzettend blij dat ik geen enkele belangrijke beslissing hoef te nemen terwijl het hele land hijgend over m'n schouder meekijkt. Hier kunnen we in alle rust onze eigen onzin verkondigen zonder enige consequentie. Wat hebben we een mazzel.
Dat nou ook weer nietquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat mij betreft doet Rutte het tot zover prima. Ik zou bijna op 'm gaan stemmen.
Accepteren dan maar en niks doen?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
Even serieus Plan B is gewoon tering op je hals halen..
Amerika en NL die samen Oost-Oekraïne binnenvallen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:44 schreef Strani het volgende:
Ik heb even wat gemist. Wat is Plan B? Behalve de morning after-pil?
Dat is een probleem, dat duurt te lang.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:44 schreef RVer het volgende:
[..]
We zullen zien, zullen eerst wel de nodige sancties volgen denk ik
Is nou niet bepaald mazzel want Rutte heeft er zelf voor gekozen natuurlijk. Maar die kritiek op hem gaat erg ver.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:42 schreef Strani het volgende:
Wat ben ik trouwens ontzettend blij dat ik geen enkele belangrijke beslissing hoef te nemen terwijl het hele land hijgend over m'n schouder meekijkt. Hier kunnen we in alle rust onze eigen onzin verkondigen zonder enige consequentie. Wat hebben we een mazzel.
NL mag niet meedoen , lopen toch in de wegquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Amerika en NL die samen Oost-Oekraïne binnenvallen.
Aha. Dus Plan B is een sprookje. Begrepen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Amerika en NL die samen Oost-Oekraïne binnenvallen.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Aha. Dus Plan B is een sprookje. Begrepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |