Gadverdamme man.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:33 schreef Reki het volgende:
Was deze al voorbijgekomen? Beelden kunnen schokkend zijn.
Sowieso vind ik de kritiek op Rutte belachelijk, hij doet het echt goed momenteelquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:46 schreef Yaaar het volgende:
Ik lees ook altijd dat Rutte lulletje rozenwater (etc etc) wordt genoemd door sommige Nederlanders. Ik snap dat nooit, vind 'm zo zelfverzekerd en duidelijk overkomen.
Hij maakt een vuist, maar hij is toch te soft. Hij moet een hardere vuist maken.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:46 schreef MissionPhailed het volgende:
Eerlijk is eerlijk; tot dusverre behandeld Rutte het hele gebeuren heel redelijk.
Duitsers met hun Blitzkrieg!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
NL mag niet meedoen , lopen toch in de weg
Hij zegt gewoon wat van Amerika moet, hij is niks anders dan een loopjongen, totaal geen zeggenschap. Als Obama zegt dat hij het moet laten rusten dan doe hij dat gewoon.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:46 schreef MissionPhailed het volgende:
Eerlijk is eerlijk; tot dusverre behandeld Rutte het hele gebeuren heel redelijk.
Gezien de idiote druk die op hem staat, kun je hem weinig kwalijk nemen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:46 schreef Starm het volgende:
[..]
Sowieso vind ik de kritiek op Rutte belachelijk, hij doet het echt goed momenteel
Rutte doet het gewoon prima. Daarbij, wie had het beter gedaan?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is nou niet bepaald mazzel want Rutte heeft er zelf voor gekozen natuurlijk. Maar die kritiek op hem gaat erg ver.
Juist!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:46 schreef DeJori het volgende:
99% kans overigens dat dat bericht van Spitsnieuws onzin is. Als het wel waar is echter hoop ik dat het gaat om een beperkte troepenmacht om tijdelijk het rampgebied te ontzetten en een onderzoek mogelijk te maken. Op z'n zachts gezegd te laat, want dat had gisteren al moeten gebeuren, maar uit principe dan. Denk dat je dat ook nog wel kunt doen zonder Poetin in de gordijnen te jagen.
Jaja.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij zegt gewoon wat van Amerika moet, hij is niks anders dan een loopjongen, totaal geen zeggenschap. Als Obama zegt dat hij het moet laten rusten dan doe hij dat gewoon.
Ik hoop dat ze er zeer weinig van gemerkt hebben.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:33 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Die zijn alleen maar gevallen, toen het toestel langzaam uiteen viel.
Bij Lockerbie werden nog compete stoelrijen aan elkaar gevonden met de passagiers in de gordels er in
Gaat ws ook niet gebeuren want economische belangenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat is een probleem, dat duurt te lang.
Nee, ik. Ik beloof gouden bergen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:47 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Rutte doet het gewoon prima. Daarbij, wie had het beter gedaan?
Samsom, Pechtold, Roemer?
Wilders?![]()
Ik weet niet of iemand hiervoor kiest hoor. Zelfs binnen zijn functie is dit extreem. Balkenende heeft nooit zo'n lastige kwestie aan de hand gehad voor zover ik me kan herinneren.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is nou niet bepaald mazzel want Rutte heeft er zelf voor gekozen natuurlijk. Maar die kritiek op hem gaat erg ver.
Nou... het is nou geen 'leider' type wat anderen angst inboezemd. Ook dat is wel eens nodig.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:46 schreef Yaaar het volgende:
Ik lees ook altijd dat Rutte lulletje rozenwater (etc etc) wordt genoemd door sommige Nederlanders. Ik snap dat nooit, vind 'm zo zelfverzekerd en duidelijk overkomen.
Daarmee schiet je echt geen flikker op, is alleen emotie dat sommige mensen dat willenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hij maakt een vuist, maar hij is toch te soft. Hij moet een hardere vuist maken.
http://www.spitsnieuws.nl(...)ereiden-invasie-voorquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:44 schreef Strani het volgende:
Ik heb even wat gemist. Wat is Plan B? Behalve de morning after-pil?
Aanvallen of de crash site veilig stellen? Onafhankelijk onderzoek op een crime scène waar de belangrijkste stukken bewijs al weg getralala'd zijn. Snelle actie was vereist, nu te laat.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:43 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Inderdaad, en maar kankeren op Rutte dat ie Rusland moet aanvallen
Ik snap best dat ie niet gelijk een harde vuist heeft gemaakt, in de ijdele hoop dat er toegang tot het rampgebied kwam. Nu dat niet blijkt hoor je steeds hardere geluiden, ook uit de politiek. Ook in ben van mening dat Rutte het tot nu toe goed aanpakt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hij maakt een vuist, maar hij is toch te soft. Hij moet een hardere vuist maken.
Omdat dat al 2 dagen in het nieuws is.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:44 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Waarom leg je niet uit waarom het aantal aangepast moet worden van 100 naar 6?
Nee, vind ik onnodig .quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou... het is nou geen 'leider' type wat anderen angst inboezemd. Ook dat is wel eens nodig.
Was vanmorgen inderdaad op het (radio)nieuws dat het er geen 100 waren.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:44 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Waarom leg je niet uit waarom het aantal aangepast moet worden van 100 naar 6?
Ik zie het al voor me als die zo'n persconferentie moeten geven, nee doe dan maar Rutte..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:47 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Rutte doet het gewoon prima. Daarbij, wie had het beter gedaan?
Samsom, Pechtold, Roemer?
Wilders?![]()
Ja en een tijdje geleden werd er nog geroepen dat we een 'verbinder' nodig hadden in tijden van crisis. Je kunt niet alles tegelijk hebben.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou... het is nou geen 'leider' type wat anderen angst inboezemd. Ook dat is wel eens nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |