eens. Maar Europa is te pussy, dus het zal van Amerika moeten komenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:32 schreef DaMook het volgende:
Er moet nu wel iets gebeuren anders is er helemaal niets meer te vinden. Jammer als we dan tegen een been of 2 schuppen, actie moet nu gebeuren.
En rutte heeft gezegd dat ie dit belangrijk vind, act dan ook zo. Geen hulp stuur mensen, militairen.
In dit geval denk ik dat als er al daders naar Nederland worden uitgeleverd zo nooit meer vrij komen. Niemand zal het pikken als ze minder dan levenslang zouden krijgen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:31 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Het zou inderdaad niet erg zijn als er opeens een aantal van die bivakmuts mannen zouden verdwijnen van de aardbodem.
Hopelijk worden de daders niet uitgeleverd aan Nederland.
4 uur taakstraf en een kleine geldboete en ze zijn vrij van alle blaam.
Volgens mij heeft elk volk, elke cultuur respect voor de doden.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:30 schreef Igen het volgende:
[..]
Een stukje cultuur / normen en waarden / opvoeding speelt er ongetwijfeld wel een rol bij.
Boeiend, op dit moment monitoren ze het allemaal.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, alleen waren er in de jaren 30 dus geen raketten zoals wij ze kennen. De V2 was de eerste.
Die zijn alleen maar gevallen, toen het toestel langzaam uiteen viel.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sommige lichamen vertonen ogenschijnlijk weinig letsel.
Natuurlijk kan dat wel. Zolang het draagvlak maar groot genoeg is.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:32 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zoiets kan simpelweg niet, lijkt me evident?
Hoe geloofwaardig is dit?quote:'Nederland en VS bereiden invasie voor'
Mark Rutte mag voor de buitenwacht Vladimir Poetin nog een diplomatieke handreiking hebben gedaan, achter de schermen wordt samen met de Verenigde Staten een plan B gesmeed. Dat melden bronnen van Spitsnieuws.nl in Polen.
Op zo’n twintig kilometer van de Poolse hoofdstad Warschau bereiden Nederlandse, maar vooral Amerikaanse, militairen zich volgens onze bronnen voor op een invasie in het gebied waar donderdag de brokstukken van vlucht MH17 van Malaysia Airlines neerkwamen. Daarbij kunnen eventueel ook Nederlandse F16’s worden ingezet, deze voeren normaal gesproken patrouillevluchten boven de Baltische staten uit.
Plan B
Zowel premier Mark Rutte als minister van Buitenlandse Zaken Frans Timmermans gaven vanmiddag afzonderlijk van elkaar aan de situatie rondom het neergestorte vliegtuig in het oosten van Oekraïne via diplomatieke weg op te willen lossen. Ondertussen zou dus ook al aan een plan B gewerkt worden.
Een militaire actie klinkt niet heel ongeloofwaardig na de felle bewoordingen waarin president Barack Obama zich gisteravond uitsprak. Aangenomen mag worden dat zodra Washington voldoende aanleiding heeft, de crash site door militairen zal worden ingenomen en de plunderende separatisten worden ingerekend. Vervolgens kan normaal, onafhankelijk onderzoek worden verricht en de stoffelijke overschott
Er stond in haar post niet eens een waarschuwingquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
nee niet vol voor je smoel. In spoilers en linkjes mag het ( heeft er ook gestaan)
Chaos, doden en kans op een grootschalig militair conflict.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:33 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
en wat is daar het resultaat van?
Nog niets, daarom wil ik dat hij militairen stuurt om het gebied veilig te stellen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:33 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
en wat is daar het resultaat van?
Achter ,linkje.quote:
Als je sensatie wil:quote:
Oh, spuit 11quote:'Nederland en VS bereiden invasie voor'
Mark Rutte mag voor de buitenwacht Vladimir Poetin nog een diplomatieke handreiking hebben gedaan, achter de schermen wordt samen met de Verenigde Staten een plan B gesmeed. Dat melden bronnen van Spitsnieuws.nl in Polen.
Op zo’n twintig kilometer van de Poolse hoofdstad Warschau bereiden Nederlandse, maar vooral Amerikaanse, militairen zich volgens onze bronnen voor op een invasie in het gebied waar donderdag de brokstukken van vlucht MH17 van Malaysia Airlines neerkwamen. Daarbij kunnen eventueel ook Nederlandse F16’s worden ingezet, deze voeren normaal gesproken patrouillevluchten boven de Baltische staten uit.
Plan B
Zowel premier Mark Rutte als minister van Buitenlandse Zaken Frans Timmermans gaven vanmiddag afzonderlijk van elkaar aan de situatie rondom het neergestorte vliegtuig in het oosten van Oekraïne via diplomatieke weg op te willen lossen. Ondertussen zou dus ook al aan een plan B gewerkt worden.
Een militaire actie klinkt niet heel ongeloofwaardig na de felle bewoordingen waarin president Barack Obama zich gisteravond uitsprak. Aangenomen mag worden dat zodra Washington voldoende aanleiding heeft, de crash site door militairen zal worden ingenomen en de plunderende separatisten worden ingerekend. Vervolgens kan normaal, onafhankelijk onderzoek worden verricht en de stoffelijke overschotten van de inzittenden van de rampvlucht op correcte wijze worden geborgen.
http://www.spitsnieuws.nl(...)ereiden-invasie-voor
nja beter dan dat je hier door het topic loopt te lezen en meteen geconfronteerd wordtquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Er stond in haar post niet eens een waarschuwing![]()
Heeft het alsnog weinig zin lijkt me
Hoop dat die meedoen ja, dat zou een grote support zijn.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:33 schreef Fapsalon het volgende:
[..]
eens. Maar Europa is te pussy, dus het zal van Amerika moeten komen
Bij de zoektocht naar Ruben en Julian in de Utrechtse bossen namen ook ouders hun kinderen mee bij een zoektocht naar lijken. Uiteindelijk schelen we niet zoveel met elkaar.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:21 schreef koekii het volgende:
[..]
Ik snap niet van die mensen dat ze kleine kinderen meenemen naar zo'n horror plek. Dat brengt een grote impact met zich mee
Ik geloof het ergens wel, men zal echt wel aan een plan b werkenquote:
We durven te dromen. De daders zullen echt nooit meer worden gevonden. En idd, levenslang is het minimale.. maar heb je wel eens geïnformeerd naar het leven in een Nederlandse gevangenis? Ik zeg niet dat het goed is hoor maar het zou wel wat minder "luxe" mogen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:33 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
In dit geval denk ik dat als er al daders naar Nederland worden uitgeleverd zo nooit meer vrij komen. Niemand zal het pikken als ze minder dan levenslang zouden krijgen.
Ik hoop dat ze plan B morgen in werking zetten, het is het enige nog werkbaar plan op het moment.quote:
De ervaring met de nederlanders evacueren in Libië is nog niet vergeten.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:36 schreef Starm het volgende:
[..]
Ik geloof het ergens wel, men zal echt wel aan een plan b werken
Gelukkig hebben we dan ook hulp van onze Amerikaanse vriendenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:37 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
De ervaring met de nederlanders evacueren in Libië is nog niet vergeten.
Ik heb hier wel vertrouwen inquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:37 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
De ervaring met de nederlanders evacueren in Libië is nog niet vergeten.
Amerika die niet meedoet in een oorlog tegen Rusland bestaat niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoop dat die meedoen ja, dat zou een grote support zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |