Ze liggen ook gewoon in eerste instantie in een mortuarium in Donetsk.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:59 schreef Valerie. het volgende:
Als ze hadden gezegd "He jongens, we laden die lijken in en brengen ze naar X-mortuarium in plaats X" was het een heel ander verhaal geweest, hè.
Dank je. Als het waar is dan zal het wel gewoon als onderhandelingstechniek worden gebruikt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
http://www.spitsnieuws.nl(...)ereiden-invasie-voor
Ik doelde meer op militairen en beveiliging voor de onderzoekers. Het is toch te belachelijk voor woorden dat zelfs de onderzoekers er niet bij mogen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:58 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ze sturen teams, maar die mogen er niet bij. Teams die er komen worden onder schot gehouden en shit.
Stond vanochtend een artikel van 2 pagina's over Igor de Verschrikkelijke in het AD.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:01 schreef DUTCHKO het volgende:
Even wat anders. Waarom word dit figuur nauwelijks genoemd?? Ik heb zijn naam even zien langs komen maar hij werd met naam en toenaam genoemd op de Bulgaarse TV als een bloeddorstige oorlogsmisdadiger die overal opduikt waar er oorlogen zijn. En nu is hij in dit gebied als "minister van de republiek Donetsk".
En deze mongool ziet er geen probleem in om een passagiers vliegtuig neer te halen.
Heeft zelfs een handboek geschreven over oorlogsvoering, speciaal hoe een oorlog uit te lokken.
------------------------------------------------------
http://en.wikipedia.org/wiki/Igor_Girkin
Igor Girkin (Strelkov)
Born 17 December 1970 (age 43)
Allegiance: Russia Donetsk People's Republic
Service/branch: Various Donbass People's Militia
Battles/wars:
War of Transnistria
Bosnian War
First Chechen War
Second Chechen War
2014 Crimean crisis
2014 insurgency in Donetsk and Luhansk
http://www.businessinside(...)oting-of-mh17-2014-7
[ afbeelding ]
Als ze het hadden verteld was het nog steeds onzin, als die IQ-lozen gewoon het internationale team hadden toegelaten waren de lijken gister al opgeruimd.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:00 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk! Maar ze laden de lijken in en vertellen niemand waarheen of wat dan ook.
Aha....ik heb alleen geen AD hier...quote:Op zondag 20 juli 2014 00:01 schreef DeJori het volgende:
[..]
Stond vanochtend een artikel van 2 pagina's over Igor de Verschrikkelijke in het AD.
Want"?quote:Op zondag 20 juli 2014 00:02 schreef DaMook het volgende:
Ik ga slapen, wetende dat rutte niet de juiste beslissing neemt. Helaas.
Als je wakker wordt van het luchtalarm weet je genoegquote:Op zondag 20 juli 2014 00:02 schreef DaMook het volgende:
Ik ga slapen, wetende dat rutte niet de juiste beslissing neemt. Helaas.
Dat was in eerste instantie ook niet bekend.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze liggen ook gewoon in eerste instantie in een mortuarium in Donetsk.
Maar die kan het niet aan, dus zullen ze ze wel verder verspreiden met koelwagens.
Je kunt je niet voorstellen dat de opstandelingen nogal huiverig zijn voor inmenging van westerse groeperingen/onderzoekers/overheden ? Dat is normaal gesproken de vijand zegmaar.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:01 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ik doelde meer op militairen en beveiliging voor de onderzoekers. Het is toch te belachelijk voor woorden dat zelfs de onderzoekers er niet bij mogen.
Ze hebben misschien toch het een en ander moeten verbergen of neer moeten leggen om iemand de schuld te laten krijgen.
Nieuwsuur berichtte vanavond ook uitgebreid over deze figuur en andere (vermoedelijk) pionnen van Moskou in de regio.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:01 schreef DUTCHKO het volgende:
Even wat anders. Waarom word dit figuur nauwelijks genoemd?? Ik heb zijn naam even zien langs komen maar hij werd met naam en toenaam genoemd op de Bulgaarse TV als een bloeddorstige oorlogsmisdadiger die overal opduikt waar er oorlogen zijn. En nu is hij in dit gebied als "minister van de republiek Donetsk".
En deze mongool ziet er geen probleem in om een passagiers vliegtuig neer te halen.
Heeft zelfs een handboek geschreven over oorlogsvoering, speciaal hoe een oorlog uit te lokken.
------------------------------------------------------
http://en.wikipedia.org/wiki/Igor_Girkin
Igor Girkin (Strelkov)
Born 17 December 1970 (age 43)
Allegiance: Russia Donetsk People's Republic
Service/branch: Various Donbass People's Militia
Battles/wars:
War of Transnistria
Bosnian War
First Chechen War
Second Chechen War
2014 Crimean crisis
2014 insurgency in Donetsk and Luhansk
http://www.businessinside(...)oting-of-mh17-2014-7
[ afbeelding ]
Waardevolle spullen overgedragen? Overgedragen naar hun broekzak jaquote:Op zondag 20 juli 2014 00:03 schreef Falco het volgende:
Er lopen ook twee dingen door elkaar: dat gedoe met lijken en het gedoe met OVSE die onderzoek doet naar de ramp. In het eerste geval denk ik dat (uitzonderingen daar gelaten) de lijken en andere waardevolle spullen veelal overgedragen worden op een redelijk normale manier. De sepataristen hebben geen enkel belang aan die lijken. Wel hebben ze er belang bij om het onderzoek te frustreren en de OVSE en andere onderzoekers niet teveel laten zien van de andere wrakstukken en het allerbelangrijkste, mogelijke fragmenten van een raket.
Weet niet of de sepataristen zo nuchter kunnen redeneren (het zijn immers tokkies), maar gemakshalve ga ik er toch vanuit omdat als je er ff over nadenkt het vrij logisch is.
Als je in NL een luchtalarm hoort op maandag, denkt iedereen dat het een test is..quote:Op zondag 20 juli 2014 00:03 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Als je wakker wordt van het luchtalarm weet je genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |