quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mee eens, hij heeft het diplomatiek geprobeerd, maar nu dat niet werkt moeten ze gewoon actie ondernemen en zorgen dat het gebied werkzaam is voor de onderzoekers. En terughalen wat weggenomen is. Ons KCT en KM kan dat zeker, ondersteuning daarbij van de VS zou wel erg welkom zijn.
31 en ik heb kennis van onze defensie.quote:
Je zou toch mogen verwachten van een land als Nederland dat ze behoorlijk snel zo'n team daarheen zouden kunnen sturen. Laat staan van de EU..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:52 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Nee, heel veel mensen wilden echt dat we Rusland klapjes gaan geven.
De situatie bij de crash site is echt verschrikkelijk, maar ik vraag me af of dat anders had gekund. Je gaat er in eerste instantie natuurlijk gewoon vanuit dat als iedereen zegt dat je gewoon bezig mag gaan, dat dat dan ook gebeurt.
Kan je binnen een dag een team samenstellen om zoiets te realiseren? Ik vraag het me af. Ik hoop wel dat ze daar verder achter de schermen wel meteen mee bezig zijn geweest, just in case, en dat er nu daar ergens wel wat teams rondhangen.
Voor het missende bewijs ben ik ook bang, maar de resterende lijken terughalen is al een goed iets.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:53 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Is toch al veel te laat? Het belangrijke ofwel belangrijkste bewijs is al lang en breed weg.
38'lijken verdwenen?
Wellicht lijken met fragmenten raket in hun lichaam. Who The fuck knows?
Ja, maar ik denk dat je een gebied als dit niet zo één twee drie met een teampje onder controle hebtquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:55 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Je zou toch mogen verwachten van een land als Nederland dat ze behoorlijk snel zo'n team daarheen zouden kunnen sturen. Laat staan van de EU..
Waarom zou ik een bron moeten presenteren?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:54 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Zeg dat dan gelijk en ga niet moeilijk doen als we om bron vragen.
Precies, zoals je wist dat de VS sinds de jaren 30 lancering van raketten volgt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
31 en ik heb kennis van onze defensie.
OKquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:55 schreef Dawnbreaker het volgende:
een animatie van een redditor hoe zo'n buk raket wordt afgevuurd
Ze sturen teams, maar die mogen er niet bij. Teams die er komen worden onder schot gehouden en shit.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:55 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Je zou toch mogen verwachten van een land als Nederland dat ze behoorlijk snel zo'n team daarheen zouden kunnen sturen. Laat staan van de EU..
Hoe is dat logisch als ze ons er niet eens bij laten om ze zelf weg te halen. Hoe is het logisch dat ze al vrij snel een shitload aan lijken in een wagen gooiden, vertrokken en niemand vertelde waarom of waarheenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:52 schreef gelly het volgende:
Het is toch vrij logisch dat die lijken worden weggehaald. Ze bleven daar ook maar liggen op verzoek van onderzoekers die onderweg waren.
Degenen die die lijken weghalen zijn niet dezelfden die de onderzoeksteam tegenhouden lijkt me.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:58 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Hoe is dat logisch als ze ons er niet eens bij laten om ze zelf weg te halen. Hoe is het logisch dat ze al vrij snel een shitload aan lijken in een wagen gooiden, vertrokken en niemand vertelde waarom of waarheen
Dat snap ik wel, bij 35 graden overdag moet je lijken echt niet langer dan een paar uur laten liggen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:58 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Hoe is dat logisch als ze ons er niet eens bij laten om ze zelf weg te halen. Hoe is het logisch dat ze al vrij snel een shitload aan lijken in een wagen gooiden, vertrokken en niemand vertelde waarom of waarheen
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:58 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
MURICA!! FUCK YEAH!!
ofnie?
Ene hand geeft en andere hand neemt, het is gecoördineerd gok ik.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:58 schreef gelly het volgende:
[..]
Degenen die die lijken weghalen zijn niet dezelfden die de onderzoeksteam tegenhouden lijkt me.
Dat durf ik ook niet te zeggen. Buiten dat zou een dergelijke actie ergere consequenties van Rusland kunnen uitlokken.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:57 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat je een gebied als dit niet zo één twee drie met een teampje onder controle hebt
Ja, als het gebied Koog aan de Zaan geweest was wel ja.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:59 schreef Valerie. het volgende:
Als ze hadden gezegd "He jongens, we laden die lijken in en brengen ze naar X-mortuarium in plaats X" was het een heel ander verhaal geweest, hè.
Ja, natuurlijk! Maar ze laden de lijken in en vertellen niemand waarheen of wat dan ook.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, bij 35 graden overdag moet je lijken echt niet langer dan een paar uur laten liggen.
Kom op zeg, je weet dat dat oorlogsgebied is, je weet wat voor figuren daar rondlopen. En vergis je niet, het is alweer 56 uur geleden dat dat vliegtuig neergehaald werd, genoeg voorbereidingstijd lijkt me.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:52 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Nee, heel veel mensen wilden echt dat we Rusland klapjes gaan geven.
De situatie bij de crash site is echt verschrikkelijk, maar ik vraag me af of dat anders had gekund. Je gaat er in eerste instantie natuurlijk gewoon vanuit dat als iedereen zegt dat je gewoon bezig mag gaan, dat dat dan ook gebeurt.
Kan je binnen een dag een team samenstellen om zoiets te realiseren? Ik vraag het me af. Ik hoop wel dat ze daar verder achter de schermen wel meteen mee bezig zijn geweest, just in case, en dat er nu daar ergens wel wat teams rondhangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |