quote:
Is al meer dan de helft opquote:
Was niet mijn kip, die was beter. En gevuld.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze lag er ook wel erg gewillig bij ...
Een all-in-one kippetjequote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Was niet mijn kip, die was beter. En gevuld.
Ja de hele kip volgepropt met lekkers, (rode linzen, knoflook sjalotten , gember, appel en een boel kruiden, Fann lust het niet, jammer die vulling maak ik ook als gerecht met brood. Maar die lust niksquote:
Daarom zijn jullie ook elkaars best friends online ...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja de hele kip volgepropt met lekkers, (rode linzen, knoflook sjalotten , gember, appel en een boel kruiden, Fann lust het niet, jammer die vulling maak ik ook als gerecht met brood. Maar die lust niks
Heerlijk vegetarisch gerecht. Gelijk ik hou er niet zo vanquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarom zijn jullie ook elkaars best friends online ...
Dus je houdt je bij de kipvariant...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Heerlijk vegetarisch gerecht. Gelijk ik hou er niet zo van
Moeten goeie haantjes zijn.. Jij wordt er iig niet dik van ..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb regelmatig goede braadhaantjes van die schapen en peerdenboer.
Ik heb een snelle verbranding.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Moeten goeie haantjes zijn.. Jij wordt er iig niet dik van ..
Ga eens naar de dokter voor een body-check zou ik zeggenquote:Op zondag 20 juli 2014 00:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ijshockey is toch mijn favoriet maar daar werkt mijn gewicht nadelig.
Mijn pa en opa zijn net zo en bij de dokter kom ik nooit.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga eens naar de dokter voor een body-check zou ik zeggen
Die hebben ook nooit ge-ijshockeyed.. dusquote:Op zondag 20 juli 2014 00:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn pa en opa zijn net zo en bij de dokter kom ik nooit.
Ik was er best goed in maar na een flinke bodycheck kon ik gelijk de bank op.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Die hebben ook nooit ge-ijshockeyed.. dus
Oei dat is gevaarlijk spul.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Welke dokter ?
Ik heb dan wel een glas Absynth op maar ben nog wel nuchter ....
[ afbeelding ]
Ik heb me al een keer "out" zien gaan met 2 of 3 ...quote:
Da;s toch anders. Ken je Mescal met worm op de bodem?quote:Op zondag 20 juli 2014 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt .. 52%, maar dat doen sommige wiskys ook
Als je goed kijkt staat de beste Ouzo op die foto van mn Absinth.. Soms wel aardig die Griekse collegasquote:
Duitse Rum ... OK Ieder zn dingquote:Op zondag 20 juli 2014 00:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb een tijd gehad dat ik opstond met Grand Marnier geflambeerde pannenkoeken en chocomel met bruine Pott rum.
Ja maar eens kijken waar ik ga slapen ... tis warmer in mn slaapkamer dan in de woonkamer.. misschien op mn balkon met de ramen open .. of weer juist dicht .. Ik zie welquote:
Dan move ik meesta naar mn gewone bed ... Voor wat extra uurtjes .. Ik ga even temperaturen ..quote:Op zondag 20 juli 2014 01:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
Op balkon slapen kan prima, 1 probleem hier, ik wordt dan vroeg wakker.
Yep.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was even weggezapt, maar ik vermoed Chick la freak ?
Daar werd ik vorige week mee wakker om deze tijd ... EN toen was het afgelopenquote:
Zit toch minstens een week tussen .. Ik zou het niet meer weten .. Dus leuke muziek altijd doen ..quote:
Yup, te warm om te slapen en ga nu wat passende tunes draaien.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Zit toch minstens een week tussen .. Ik zou het niet meer weten .. Dus leuke muziek altijd doen ..
Ik zie ze wel voorbij komen .. Draai ze PPquote:Op zondag 20 juli 2014 01:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Yup, te warm om te slapen en ga nu wat passende tunes draaien.
Wat ben je toch een ouwhoerquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja de hele kip volgepropt met lekkers, (rode linzen, knoflook sjalotten , gember, appel en een boel kruiden, Fann lust het niet, jammer die vulling maak ik ook als gerecht met brood. Maar die lust niks
oh.. hoeveel precies weet ik niet meer, best wel aardig wat en de prijzen warenquote:Op zondag 20 juli 2014 14:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoeveel werken heb jij verkocht? en voor hoeveel ?
Heb je nu nog wat in de aanbieding?quote:Op zondag 20 juli 2014 15:05 schreef FANN het volgende:
[..]
oh.. hoeveel precies weet ik niet meer, best wel aardig wat en de prijzen waren
verschillend natuurlijk lag een beetje aan de maat.
Nue, ik heb al heel lang niet meer geschilderd, was een beetje een uit de hand gelopen bevlieging.quote:
OK de lichtenstein paintings... Ik dacht dat je misschien ook andere werken had gemaaktquote:Op zondag 20 juli 2014 15:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Nue, ik heb al heel lang niet meer geschilderd, was een beetje een uit de hand gelopen bevlieging.
en ik wilde persé de schilderijen van Roy Lichtenstein, maar ik vond die prints zo lelijk,
dus ben ik ze zelf gaan maken, eerst in het klein, die heb ik dus later ook allemaal verkocht,
en later in het groot, huis hangt nu vol, dus ik hoef eigenlijk ook niet meer.
Misschien dat ik ooit nog weer eens zin krijg om te beginnen, alles heb ik nog
in huis, doeken, kwastjes en verf, ik heb alleen geen zin meer
Jahoor, vóór mijn "Lichtensstein'' periode had ik allemaal andere schilderijen hangenquote:Op zondag 20 juli 2014 15:39 schreef chufi het volgende:
[..]
OK de lichtenstein paintings... Ik dacht dat je misschien ook andere werken had gemaakt
Was dat een beetje dezelfde stijl , gekopieerd van origineel of had je ook eigen ideeen?quote:Op zondag 20 juli 2014 15:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Jahoor, vóór mijn "Lichtensstein'' periode had ik allemaal andere schilderijen hangen
natuurlijk, die zijn ook verkocht en af en toe eens iets voor iemand gemaakt natuurlijk
of er kwam iemand, was bijvoorbeeld een keer een vent voor de CV ketel en die
wilde er ook een paar, nah, dat deed ik dan, maar niet voor niks natuurlijk.
Ik kopieerde altijdquote:Op zondag 20 juli 2014 15:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Was dat een beetje dezelfde stijl , gekopieerd van origineel of had je ook eigen ideeen?
Maar direct daarna wel geworden ?quote:Op zondag 20 juli 2014 15:58 schreef FANN het volgende:
Zal ik er ook vast bij vertellen dat ze me als dank voor het schilderijtje van haar hondje
heeft getrakteerd op Spare Ribs? En dat die vast niet Biologisch waren, hoeft zij het
niet te doenen ik heb alles opgevreten ook, want ik was nog geen Vegetariër toen.
Neh... daar zat nog een kleine tijd tussenquote:Op zondag 20 juli 2014 16:02 schreef chufi het volgende:
[..]
En vanaf dat moment de haat liefde verhouding
quote:Op zondag 20 juli 2014 16:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh... daar zat nog een kleine tijd tussen
Laat ik het er verder niet meer over hebben ...quote:Op zondag 20 juli 2014 16:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh... daar zat nog een kleine tijd tussen
Neh... doe maar nietquote:Op zondag 20 juli 2014 16:09 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Laat ik het er verder niet meer over hebben ...
Dat zijn Veganisten Piet, ik ben Vegetarisch gaan eten nadat ik een topic had gemaaktquote:Op zondag 20 juli 2014 16:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Neem je ook geen leren bank en schoenen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk Fann, van die bio industrie moet ik ook niets hebben en ben dol op paardenbiefstuk.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat zijn Veganisten Piet, ik ben Vegetarisch gaan eten nadat ik een topic had gemaakt
over de Bio Industrie, en hoe meer ik ging googelen hoe meer ik erachter kwam dat
Biologisch vlees lang niet altijd Biologisch vlees blijkt te zijn.
Toen ik eenmaal Vegetarisch at ontdekte ik pas dat een aantal klachten die ik
van mijn SLE heb minder werden, dus ben ik zo blijven eten.
SLE is een auto immuunziekte en nu weet ik dat dat al bekend was van dat Vegetarisch
eten, toen wist ik dat niet
http://vita-info.nl/2013/05/lupus-dhea-visolie/
Da's mooi Pietquote:Op zondag 20 juli 2014 16:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kijk Fann, van die bio industrie moet ik ook niets hebben en ben dol op paardenbiefstuk.
Had jaar of 3 wat stallen en weiland bij een boer met varkensschuur, ik kon niet verder dan 1 pas naar binnen.quote:
wat een stank he, arme beestenquote:Op zondag 20 juli 2014 16:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Had jaar of 3 wat stallen en weiland bij een boer met varkensschuur, ik kon niet verder dan 1 pas naar binnen.
Legkippenfarm ruikt ook niet lekker.... Ooit een ochtend 2 uurtjes gewerkt voor 50 gulden in 1976 of zo ... Goed geld maar tering job om de kippen uit hun leghok te halen en naar loopgedeelte te verplaatsen .. 5 in iedere hand ...quote:
boh.... jij had zeker geen medelijden met de kippen neem ik aanquote:Op zondag 20 juli 2014 16:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Legkippenfarm ruikt ook niet lekker.... Ooit een ochtend 2 uurtjes gewerkt voor 50 gulden in 1976 of zo ... Goed geld maar tering job om de kippen uit hun leghok te halen en naar loopgedeelte te verplaatsen .. 5 in iedere hand ...
Ik vond het toen goed verdiend geld maar geen leuke job... Ik bevrijde ze uit hun kleine hokje van 60x60x60 of zo, daar zaten ze dan met zn 5en in ... Dus eigenlijk deed ik goed werk...quote:Op zondag 20 juli 2014 16:33 schreef FANN het volgende:
[..]
boh.... jij had zeker geen medelijden met de kippen neem ik aan
Nee, maar daar dacht je toen natuurlijk niet aan,tis je vergeven hoorquote:Op zondag 20 juli 2014 16:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vond het toen goed verdiend geld maar geen leuke job... Ik bevrijde ze uit hun kleine hokje van 60x60x60 of zo, daar zaten ze dan met zn 5en in ... Dus eigenlijk deed ik goed werk...
Megastallen ijn nog een tikkie erger en dat worden er steeds meerquote:Op zondag 20 juli 2014 16:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je liep tegen muur op van warmte en een niet te harden lucht.
Het zal me worst wezen, ik doe het op mijn manier en voel me niet verantwoordelijk voor alle misstanden.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Megastallen ijn nog een tikkie erger en dat worden er steeds meer
Als jou manier de goede is dan ben je dat ook niet.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het zal me worst wezen, ik doe het op mijn manier en voel me niet verantwoordelijk voor alle misstanden.
Er zal inmiddels vast wel een door mij gefokt paard in de salami zijn verdwenen.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Als jou manier de goede is dan ben je dat ook niet.
Ja vast wel, maar je weet nu in elk geval waarom ik geen salami eetquote:Op zondag 20 juli 2014 16:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er zal inmiddels vast wel een door mij gefokt paard in de salami zijn verdwenen.
Ik ben zo corrupt als wat en vreet gewoon alles.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja vast wel, maar je weet nu in elk geval waarom ik geen salami eet
owquote:Op zondag 20 juli 2014 16:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben zo corrupt als wat en vreet gewoon alles.
Lieve schat ik wilde uitleg over die cartoon die je plaatste. Met jou commentaar erbij.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kopieerde altijd, heel soms had ik wel eens iets zelf bedacht, maar die vond ik altijd minder
eigenlijk, dus ik jatte het liever van ''de meesters''.
Voor Soury had ik bijvoorbeeld haar hondje geschilderd. die had zelf een plaatje,
dat schilderijtje staat nog in haar Fobo en daarna heb ik zelf nog een witte
kat van de zelfde schilder voor haar gemaakt als verassingmet mijn
domme hoofd, toen was het nog niet zo'n zeikwijf die zich met mijn eten bemoeide![]()
Dat was deze
Topic 73quote:Op zondag 20 juli 2014 18:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dat vliegtuig topic begint nu amusant te worden.
Die is afgezaagd.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is altijd de schuld van de Rabobank Piet...al-tijd!
jah, laten we ten strijde trekkenquote:Op zondag 20 juli 2014 19:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het maakt een boel los en nu eens keer niet over lichtgetinte medelanders.
Ik neem mijn gieter meequote:
Mijn baan is al tijdelijk ....quote:Op zondag 20 juli 2014 20:23 schreef sacha het volgende:
[..]
dan zeg je goffer de goffer je baan maar op voor volk en vaderland
gelukkig ken je in dit geval niemandquote:Op zondag 20 juli 2014 20:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn baan is al tijdelijk ....
Maar ik ken helemaal niemand... Kennissen uit Luxemburg hun kinderen kenden 2 kids van een Engels /NL stel... goffer
Ik moest lachenquote:
wat heeft die cartoon er nou mee te maken?quote:Op zondag 20 juli 2014 18:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Lieve schat ik wilde uitleg over die cartoon die je plaatste. Met jou commentaar erbij.
Simpel, ik begreep het niet, jij wel.
En ga nou niet over de pis. Die ouwe meuk heb ik geen trek in (dat weet je al jaren), wel in de rest van de kip straks
waarom van onderwerp veranderen?quote:
Andere mensenquote:Op zondag 20 juli 2014 21:09 schreef FANN het volgende:
[..]
waarom van onderwerp veranderen?
Stop gewoon met andere mensen onzin te vertellen, met je ''dat lust Fann niet''
Maar goed je veranderd van onderwerp. Leg eens uitquote:Op zondag 20 juli 2014 21:09 schreef FANN het volgende:
[..]
waarom van onderwerp veranderen?
Stop gewoon met andere mensen onzin te vertellen, met je ''dat lust Fann niet''
je zet het notaquote:
ik bedoel maar, wat lul je nou?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:30 schreef Soury het volgende:
[..]
ach flikker toch op, zelfs dat snap je niet.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar goed je veranderd van onderwerp. Leg eens uit
Dat je zelfs goedbedoelde recepten afwijst. En het is rete lekker. Verder zou ik toch graag willen weten wat je bedoelde met je commentaar bij die cartoonquote:Op zondag 20 juli 2014 21:14 schreef FANN het volgende:
[..]
je zet het notabene op een forum
[..]
ik bedoel maar, wat lul je nou?
nou ja zeg, ga jij bepalen wat ik moet eten?quote:Op zondag 20 juli 2014 21:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat je zelfs goedbedoelde recepten afwijst. En het is rete lekker. Verder zou ik toch graag willen weten wat je bedoelde met je commentaar bij die cartoon
Ik kijk Freek, geen tegels meer nodigquote:Op zondag 20 juli 2014 21:19 schreef Deisyy het volgende:
En nog wat tegeltjeswijsheid![]()
[ afbeelding ]
Nee joh ik zou wel gek zijn, het was heerlijk eten en vegetarisch, leek me een tip.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:20 schreef FANN het volgende:
[..]
nou ja zeg, ga jij bepalen wat ik moet eten?![]()
en die cartoon heb ik geen zin in, vraag maar uitleg aan een ander als je die niet snapt.
Zomergastenquote:
Ja hij struikelde bijna over me op de damquote:Op zondag 20 juli 2014 21:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die Freek is ook een wandelend lijk.
Ik ben hem ook een beetje zat moe...quote:Op zondag 20 juli 2014 21:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die Freek is ook een wandelend lijk.
Nee, ooit in de Neerlands Hoop fase gezien in het theater... Daarna begon Bert Visscher met schooltheater en deed Wim Pijbes de techniek .... Die ken ik dan wel weerquote:
Leg eens uitquote:Op zondag 20 juli 2014 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee, ooit in de Neerlands Hoop fase gezien in het theater... Daarna begon Bert Visscher met schooltheater en deed Wim Pijbes de techniek .... Die ken ik dan wel weer
Vond je dat in de jaren tachtig ookquote:Op zondag 20 juli 2014 22:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik vind het een vervelende droplul die Freek.
Beetje te klein tegeltje voor mij om te kunnen lezen wat er bedoeld wordt.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:19 schreef Deisyy het volgende:
En nog wat tegeltjeswijsheid![]()
[ afbeelding ]
Freek was een held . En dat samen met Bram is best lullig. We zaten voor de buis op 31 december voor Freekquote:
Voor jou een held, ik vind het een jankzak.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Freek was een held . En dat samen met Bram is best lullig. We zaten voor de buis op 31 december voor Freek
Een jankzak is het de laaste jaren. Net zoals jijquote:Op zondag 20 juli 2014 22:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Voor jou een held, ik vind het een jankzak.
Oeh, een persoonlijke aanval.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Een jankzak is het de laaste jaren. Net zoals jij
Lust je het nietquote:
Beterquote:
Dan pak je loupe dan even, opa.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Beetje te klein tegeltje voor mij om te kunnen lezen wat er bedoeld wordt.
Ik kon het ook niet lezenquote:
Ik kijk nog Freek.quote:
Nou soms wil ik dingen niet lezenquote:Op zondag 20 juli 2014 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zal de leeftijd zijn![]()
[ afbeelding ]
Hier kan je niet omheen, dus soms moet je welquote:
Leg eens uitquote:Op zondag 20 juli 2014 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier kan je niet omheen, dus soms moet je wel
Toedeloequote:Op zondag 20 juli 2014 22:57 schreef chufi het volgende:
Ik denk dat de hoge temperaturen, sommige dames hier tot andere levels brengt
ik heb een winter trui aanquote:Op zondag 20 juli 2014 22:57 schreef chufi het volgende:
Ik denk dat de hoge temperaturen, sommige dames hier tot andere levels brengt
Ik kijk Freek.quote:
Waaromquote:
Bloementjes jurkquote:
Heet jij Saschaquote:Op zondag 20 juli 2014 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat Freek alleen soms op 31 leuk is ..
Dream onquote:
Leg uitquote:
Heb ik iets gemist?quote:Op zondag 20 juli 2014 23:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heeft die een relatie met de Portugese keeper van je zus?
De zus van Sascha die niet op mannen valt heeft een relatie met een Portugeese keeper waar Sacha een oogje op heeft en dat is weer een vriend van Edwin Winkels die in Sanje woont en werkt.quote:
Bedankt voor deze duidelijke samenvatting.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De zus van Sascha die niet op mannen valt heeft een relatie met een Portugeese keeper waar Sacha een oogje op heeft en dat is weer een vriend van Edwin Winkels die in Sanje woont en werkt.
Beetje het SHO-nieuws blijven volgen Piet!
quote:Op zondag 20 juli 2014 23:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De zus van Sascha die niet op mannen valt heeft een relatie met een Portugeese keeper waar Sacha een oogje op heeft en dat is weer een vriend van Edwin Winkels die in Sanje woont en werkt.
Verklaart een hoop iddquote:Op zondag 20 juli 2014 23:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij hebt altijd van die vreemde vragen.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:40 schreef chufi het volgende:
Maar een vraagje.. Waarom zou de zus van Sas die niet van mannnen houdt iets met een man gaan doen dan ?
waarom niet?quote:Op zondag 20 juli 2014 23:40 schreef chufi het volgende:
Maar een vraagje.. Waarom zou de zus van Sas die niet van mannnen houdt iets met een man gaan doen dan ?
soms heb je een keeper nodigquote:Op zondag 20 juli 2014 23:47 schreef chufi het volgende:
Golddiggin .. Of Papa en Mama mogen het niet weten ....
Ik ga maar niet vragen om uitleg.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:47 schreef chufi het volgende:
Golddiggin .. Of Papa en Mama mogen het niet weten ....
en als je hem hebt moet je hem houdenquote:Op zondag 20 juli 2014 23:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Soms moet je een keeper wisselen in blessuretijd.
Half 40+ zit in SHO over PJR te kwebbelen.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:56 schreef chufi het volgende:
EN SHO volg ik niet echt en ga het ook niet doen om een keeper of zo
misschien heeft hij ze nodig?quote:Op maandag 21 juli 2014 00:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Half 40+ zit in SHO over PJR te kwebbelen.
Slechte keeper is dat trouwens.....die laat alle ballen door.
watte?quote:Op zondag 20 juli 2014 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo dacht je er ook over met je mailman ... mij naai je meer dan twice
Dat werkt maar 1x.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Soms moet je een keeper wisselen in blessuretijd.
quote:
Hahaquote:Op maandag 21 juli 2014 00:13 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan klagen dat de post niet aankomt ..
Koel? Dat moet hier nog gebeuren en ik hoop deze maand nog.quote:Op maandag 21 juli 2014 09:49 schreef Iwanius het volgende:
Morgen oudjes....Weer een fraaie maar koele dag om de week te beginnen na al die hitte van de afgelopen dagen.
Met wat regen koelt het wel wat af ,,,quote:Op maandag 21 juli 2014 17:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Koel? Dat moet hier nog gebeuren en ik hoop deze maand nog.
Krijgen we nog niet genoeg van hierquote:
regen en fonteinen hier zijn heel erg warm, en een plu is overbodig want er valt nauwelijks iets.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:44 schreef chufi het volgende:
Meer mag van mij ook nog wel ... Als het morgenochtend maar weer droog is
Probeer deze eens, genoeg ruimte rondom de enkel:quote:Op maandag 21 juli 2014 21:02 schreef Soury het volgende:
Mijn enkel is vet dik, kreeg mijn schoen niet aan. Ik wil aandacht
Bestel maar maat 38quote:Op maandag 21 juli 2014 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Probeer deze eens, genoeg ruimte rondom de enkel:
[ afbeelding ]
Dat is warrigquote:Op maandag 21 juli 2014 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
http://www.schoenen.nl/nieuws/hot-or-not-gladiator-shoes
War kunnen ze bezorgd worden?
Kusje erop.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:02 schreef Soury het volgende:
Op mijn laarzenquote:
dan houd ik je, in opdracht van onze Koning, even vastquote:Op maandag 21 juli 2014 21:02 schreef Soury het volgende:
Geil voor bij de kanten leggingquote:Op maandag 21 juli 2014 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Probeer deze eens, genoeg ruimte rondom de enkel:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 juli 2014 21:02 schreef Soury het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:02 schreef sacha het volgende:
hou op met dat topic verziekende gezeik
dan houd ik je, in opdracht van onze Koning, even vast
Misschien kan je een vaste OP maken over dingen waar we het hier wél over mogen hebbenquote:
Dan was je vroeg uit de veren...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 07:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan was je vroeg uit de veren...Ik sliep niet onder mn dekbed vannacht. En wat voor veren er eigenlijk in zitten weet ik niet. Het was al benauwd genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij jou zitten er vast eendenveren in je dekbed, nee ik slaap ook alleen onder het overtrekquote:Op dinsdag 22 juli 2014 07:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik sliep niet onder mn dekbed vannacht. En wat voor veren er eigenlijk in zitten weet ik niet. Het was al benauwd genoeg
ik wil best wel een OP voor je schrijven met regels maar dan ben je snel weg en is ook niet nodig hierquote:Op dinsdag 22 juli 2014 07:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Misschien kan je een vaste OP maken over dingen waar we het hier wél over mogen hebben
en of die regels voor iedereen gelden of voor iedereen verschillend zijn![]()
Maar het is een prachtige dag en het leven is een feest
Ja. ik ben er ook moe vanquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:36 schreef sacha het volgende:
[..]
ik wil best wel een OP voor je schrijven met regels maar dan ben je snel weg en is ook niet nodig hier![]()
en dat is nu mijn probleem, ik word zo doodmoe van dat gedoe van jullie![]()
ik snap gewoon niet dat je kennelijk denkt dat het amusant is om te lezen of er überhaupt deelgenoot van te zijn want mij jaag je er juist mee weg, daar heb ik geen OP voor nodig
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:39 schreef Kingstown het volgende:
Kunnen de SHO-babes mij even bijpraten wat er is mis gegaan met Pipi Langkous?
kus kus, SHO-babe.quote:'Actrice Pippi Langkous wil ex vermoorden'
van onze redactie
David Young, de ex van Pippi Langkous-actrice Tami Erin, vreest voor zijn leven.
David beweert dat Tami hem meerdere keren per telefoon met de dood heeft bedreigd. Hij nam Tami's woorden niet serieus, totdat zijn voormalig schoonvader hem vertelde dat Tami wel degelijk gevaarlijk is. Tami zou in het bezit zijn van een vuurwapen.
Website TMZ meldt dat David, die al twee jaar geen relatie meer heeft met 'Pippi', om die reden een contactverbod heeft aangevraagd tegen zijn ex. Hij is namelijk als de dood dat hem iets overkomt.
Tami speelde in 1988 de rol van Pippi Langkous in de film over het meisje met de rode vlechtjes. Maar schattig is ze allang niet meer. Het afgelopen jaar heeft ze vast gezeten voor mishandeling en rijden onder invloed. Als klap op de vuurpijl maakte ze ook nog eens een sekstape.
Senk joe!quote:
Dit is de enige echte Pippi. Ziet er ook wel wat angstaanjagend uit.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Senk joe!![]()
Als ik het bericht goed begrijp , dan gaat het dus niet over de echte Pipi Lankous waar ik vroeger als kind naar keek, maar een nepperd uit 1988?![]()
@FANN en Sas:
Als jullie moe zijn, dan even een middagdutje gaan doen. Niets mis mee op jullie leeftijd.
Wow....die komt idd even hard de huiskamer binnen. Ze staat een beetje te dicht bij de camera.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is de enige echte Pippi. Ziet er ook wel wat angstaanjagend uit.
[ afbeelding ]
Ik ben niet moe, ik hecht te weinig waarde aan dat langs elkaar heen geklets om er moe van te worden.
En haar wenkbrauwen zijn te hoog op haar voorhoofd genaaid of ze is heel verbaasdquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wow....die komt idd even hard de huiskamer binnen. Ze staat een beetje te dicht bij de camera.
Nu je het zegt ja....plastische chirurgie?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En haar wenkbrauwen zijn te hoog op haar voorhoofd genaaid of ze is heel verbaasd
Neh... voor plastische chirurgie ziet ze er te ...eh... naturel uitquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nu je het zegt ja....plastische chirurgie?
O, dat kan ze misschien vast wel, maar ik denk niet dat ze nu nog volle zalen trekt met dit nummer...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je denkt dat ze nu niet meer kan zingen?
ik zet de morfine altijd wat hogerquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
@FANN en Sas:
Als jullie moe zijn, dan even een middagdutje gaan doen. Niets mis mee op jullie leeftijd.
Fann en Soury praten langs elkaar heen, ik kan er ook niet mee zitten. Wat ik wel merk, is dat ik hier steeds minder kom vanwege het nietszeggende gedreutel dat veel ruimte in beslag neemt. Ik word er bijna zelf ook verveeld van.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben niet moe, ik hecht te weinig waarde aan dat langs elkaar heen geklets om er moe van te worden.
Sorry.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:02 schreef Disana het volgende:
Wat ik wel merk, is dat ik hier steeds minder kom vanwege het nietszeggende gedreutel dat veel ruimte in beslag neemt.
Ach ja, ik dacht ik zal dan maar een keer goed uitleggen waarom ik geen vlees eetquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Fann en Soury praten langs elkaar heen, ik kan er ook niet mee zitten. Wat ik wel merk, is dat ik hier steeds minder kom vanwege het nietszeggende gedreutel dat veel ruimte in beslag neemt. Ik word er bijna zelf ook verveeld van.
Het begon met die cartoon, Soury wilde uitleg maar jij vatte dat anders op.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Ach ja, ik dacht ik zal dan maar een keer goed uitleggen waarom ik geen vlees eet
en waarom ik niet naar buiten kan enzo, vanwege die SLE duswat Soury trouwens
allang weet, maar ja, misschien was ze het vergeten, en als ze het weer weet stopt
het misschien om alles zo belachelijk te maken, maar goed, niet dus, nah, jammer dan.
Blijf ik toch lekker weg, ook goed hoor
Voor diepgaande levensbeschouwelijke gesprekken kun je idd beter in UTO posten.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:02 schreef Disana het volgende:
Wat ik wel merk, is dat ik hier steeds minder kom vanwege het nietszeggende gedreutel dat veel ruimte in beslag neemt.
Nah, je snapt best wat ik bedoel. Zelfs daar gaat het vaak over meer dan hier.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Voor diepgaande levensbeschouwelijke gesprekken kun je idd beter in UTO posten.
De posts zijn zo lang daar.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Voor diepgaande levensbeschouwelijke gesprekken kun je idd beter in UTO posten.
Nee, ik snap het niet en het interesseert me ook niet zoveel. Iedereen moet vooral daar posten waar hij/zij dat het leukste vindt. Vond het alleen wel grappig dat iemand die klaagt over nietszeggend gedreutel (je verwacht het niet in een SC....) zelf een fanatiek poster is in UTO, wat de ultieme nietszeggendheid is.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Nah, je snapt best wat ik bedoel. Zelfs daar gaat het vaak over meer dan hier.
Dan zijn we klaar. Ik steek mijn nek niet meer uit.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee, ik snap het niet en het interesseert me ook niet zoveel. Iedereen moet vooral daar posten waar hij/zij dat het leukste vindt. Vond het alleen wel grappig dat iemand die klaagt over nietszeggend gedreutel (je verwacht het niet in een SC....) zelf een fanatiek poster is in UTO, wat de ultieme nietszeggendheid is.
Dus iemand die de streams van Utopia volgt mag niets zeggen over het nietszeggende geleuter in dit topic? Wat een onzin, alsof je daarmee al je rechten verspeelt.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee, ik snap het niet en het interesseert me ook niet zoveel. Iedereen moet vooral daar posten waar hij/zij dat het leukste vindt. Vond het alleen wel grappig dat iemand die klaagt over nietszeggend gedreutel (je verwacht het niet in een SC....) zelf een fanatiek poster is in UTO, wat de ultieme nietszeggendheid is.
Ach weet je, het is gewoon heel flink om de tegendraadse uit te hangen. Zelfs als dat ten koste gaat van een valide punt van iemand die regelmatig inzet toont. Als jij maar kunt scoren en lekker anders kunt zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus iemand die de streams van Utopia volgt mag niets zeggen over het nietszeggende geleuter in dit topic? Wat een onzin, alsof je daarmee al je rechten verspeelt.
Gelijk in het ijs helpt.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:41 schreef Soury het volgende:
Met mijn enkel gaat het beter, gister hing het over mijn gympie heen.
Aparte conclusies trek je. Sinds wanneer staat Utopia het toppunt van nietszeggendheid vinden gelijk aan dat iemand hier niets mag zeggen? Is dat Utopia-logica?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus iemand die de streams van Utopia volgt mag niets zeggen over het nietszeggende geleuter in dit topic? Wat een onzin, alsof je daarmee al je rechten verspeelt.
Poot omhoog ook blijkbaar, leek vocht. Warm weer en veel staan.quote:
Dat is funest ja, bij paarden noem je dat stalbenen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Poot omhoog ook blijkbaar, leek vocht. Warm weer en veel staan.
Zo zag het er ook uit. Hihaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is funest ja, bij paarden noem je dat stalbenen.
Ik hoef niet te googelen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In Afrika hebben ze olifantspoten dat is nog gradatie heftiger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |