quote:
Is al meer dan de helft opquote:
Was niet mijn kip, die was beter. En gevuld.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze lag er ook wel erg gewillig bij ...
Een all-in-one kippetjequote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Was niet mijn kip, die was beter. En gevuld.
Ja de hele kip volgepropt met lekkers, (rode linzen, knoflook sjalotten , gember, appel en een boel kruiden, Fann lust het niet, jammer die vulling maak ik ook als gerecht met brood. Maar die lust niksquote:
Daarom zijn jullie ook elkaars best friends online ...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja de hele kip volgepropt met lekkers, (rode linzen, knoflook sjalotten , gember, appel en een boel kruiden, Fann lust het niet, jammer die vulling maak ik ook als gerecht met brood. Maar die lust niks
Heerlijk vegetarisch gerecht. Gelijk ik hou er niet zo vanquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarom zijn jullie ook elkaars best friends online ...
Dus je houdt je bij de kipvariant...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Heerlijk vegetarisch gerecht. Gelijk ik hou er niet zo van
Moeten goeie haantjes zijn.. Jij wordt er iig niet dik van ..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb regelmatig goede braadhaantjes van die schapen en peerdenboer.
Ik heb een snelle verbranding.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Moeten goeie haantjes zijn.. Jij wordt er iig niet dik van ..
Ga eens naar de dokter voor een body-check zou ik zeggenquote:Op zondag 20 juli 2014 00:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ijshockey is toch mijn favoriet maar daar werkt mijn gewicht nadelig.
Mijn pa en opa zijn net zo en bij de dokter kom ik nooit.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga eens naar de dokter voor een body-check zou ik zeggen
Die hebben ook nooit ge-ijshockeyed.. dusquote:Op zondag 20 juli 2014 00:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn pa en opa zijn net zo en bij de dokter kom ik nooit.
Ik was er best goed in maar na een flinke bodycheck kon ik gelijk de bank op.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Die hebben ook nooit ge-ijshockeyed.. dus
Oei dat is gevaarlijk spul.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Welke dokter ?
Ik heb dan wel een glas Absynth op maar ben nog wel nuchter ....
[ afbeelding ]
Ik heb me al een keer "out" zien gaan met 2 of 3 ...quote:
Da;s toch anders. Ken je Mescal met worm op de bodem?quote:Op zondag 20 juli 2014 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt .. 52%, maar dat doen sommige wiskys ook
Als je goed kijkt staat de beste Ouzo op die foto van mn Absinth.. Soms wel aardig die Griekse collegasquote:
Duitse Rum ... OK Ieder zn dingquote:Op zondag 20 juli 2014 00:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb een tijd gehad dat ik opstond met Grand Marnier geflambeerde pannenkoeken en chocomel met bruine Pott rum.
Ja maar eens kijken waar ik ga slapen ... tis warmer in mn slaapkamer dan in de woonkamer.. misschien op mn balkon met de ramen open .. of weer juist dicht .. Ik zie welquote:
Dan move ik meesta naar mn gewone bed ... Voor wat extra uurtjes .. Ik ga even temperaturen ..quote:Op zondag 20 juli 2014 01:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
Op balkon slapen kan prima, 1 probleem hier, ik wordt dan vroeg wakker.
Yep.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was even weggezapt, maar ik vermoed Chick la freak ?
Daar werd ik vorige week mee wakker om deze tijd ... EN toen was het afgelopenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |