Vals alarm? Dan stofzuigen! Sleuf die rondom de achterkant loopt.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:36 schreef Klokov het volgende:
TFW je rookmelder piept en je e plafond 4,5 meter hoog is
SODEJUquote:Op maandag 21 juli 2014 15:55 schreef VMSDKR het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk dan, Cor sponsort haar gewoon!?
quote:Op maandag 21 juli 2014 15:55 schreef VMSDKR het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk dan, Cor sponsort haar gewoon!?
hahaquote:
Nee batterij is leegquote:Op maandag 21 juli 2014 15:59 schreef Champy het volgende:
[..]
Vals alarm? Dan stofzuigen! Sleuf die rondom de achterkant loopt.
Ook dan ff voor de zekerheid stofzuigenquote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 15:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Tering... Zou haar/hem helemaal verwoesten.
quote:Op maandag 21 juli 2014 12:47 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]ik heb nog wel een filmpje ergens van hoe een penis wordt "omgebouwd" tot vagina.
Gewoon 2 handen op 1 sixpack vriendquote:
https://www.werk.nl/werk_(...)vig=execution%3De2s3quote:Naam van de functie: Prostituee
Functieomschrijving: Heb jij hart voor de zorg? Heb jij affiniteit met de zorg? Je hoeft geen diplomas te hebben in de richting van de zorg. Het is natuurlijk wel altijd mooi meegenomen. Wat wij van jou verwachten is dat je affiniteit met de doelgroep hebt, mensen met een beperking. Je moet open staan om hun behoeften naar genegenheid, intimiteit en seksualiteit te vervullen. Het maakt niet uit van welke geaardheid je bent, wanneer je maar respectvol en liefdevol met de cliënten omgaat.Wanneer jij je hart op de juiste plek hebt zitten en je bereid bent seksuele handelingen bij mensen met een beperking te verrichten, ben jij degene die wij zoeken!
quote:Op maandag 21 juli 2014 14:36 schreef Klokov het volgende:
TFW je slaap verstoort wordt door een commando mug en je plafond 4,5 meter hoog is
Tssss, alsof je de enige bent.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:48 schreef Henrys het volgende:
[..]
Niet drinken en uitgaan is de reden dat ik met mijn 2 jaar ervaring een van de sterkste van mijn gym ben. Heb wel het sociale leven van een autist maar ook een 2 plate OHP
ik zou die functie vervullen bij mooie schone gehandicapte dames. waar kan ik me aanmeldenquote:Op maandag 21 juli 2014 19:44 schreef Deuce92 het volgende:
Op zoek naar werk, moet geld verdienen ja tog. Misschien is dit iets?
[..]
https://www.werk.nl/werk_(...)vig=execution%3De2s3
Edit: kutsite, link doet 't niet meer...
Erg genoeg dat de muziek zelf geen reden voor je is om weg te gaan. Cotdamn.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:39 schreef no1uknow het volgende:
gister hierop staan moshen cotdam, op een gegeven moment maar weggegaan uit de pit toen iemand vol op z'n kaak werd geramd
ik herinnerde me ineens dit nummer, vroeger helemaal hookedquote:Op maandag 21 juli 2014 22:14 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Erg genoeg dat de muziek zelf geen reden voor je is om weg te gaan. Cotdamn.
Opeth was baas. Laatste twee albums te zweverig geworden, jammerquote:Op maandag 21 juli 2014 22:18 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik herinnerde me ineens dit nummer, vroeger helemaal hooked
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |