Quick ninjaquote:Op maandag 21 juli 2014 17:01 schreef Five_Horizons het volgende:
Scheren onder de douche zonder scheerschuim kan prima. Sterker: ik doe niet anders. Het schuim doet niet veel anders dan eventueel zeep of langdurig water (het zachter maken van je baardharen). En misschien moet je eens andere tandpasta nemen
Ik was mijn haar alleen voor en na het uitgaan of wanneer ik het nodig acht (als ik er een product in heb gebruikt, het vettig wordt en/of meurt)quote:Op maandag 21 juli 2014 17:11 schreef Ukeru het volgende:
- Mensen met lang haar die hun haar maar 1 keer per week wassen
- Mannen die van die zoete geurtjes/deo's gebruiken (zoals axe)
- Mannen met teveel assesoires
- Mensen die al hun lichaamshaar afscheren
- Iedereen met een Apple product
Trouwens gaat dat scheren zonder scheerschuim mij altijd prima af; ooit nog een keer tijdens het survivallen met een kapmes gedaan, had nergens last van.
Snap ik ook niet zo goed. Zat mensen die dat doen, als je een gemiddelde trein of metro tijdens de spits instapt.quote:
Mensen doen dat als jij de trein instapt?quote:Op maandag 21 juli 2014 17:40 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Snap ik ook niet zo goed. Zat mensen die dat doen, als je een gemiddelde trein of metro tijdens de spits instapt.
Wat?quote:Op maandag 21 juli 2014 17:40 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Snap ik ook niet zo goed. Zat mensen die dat doen, als je een gemiddelde trein of metro tijdens de spits instapt.
Je merkt dat mensen dat doen, zodra je een trein of metro instapt. Dat ruik je dan....quote:Op maandag 21 juli 2014 17:41 schreef mstx het volgende:
[..]
Mensen doen dat als jij de trein instapt?
dat ja, of in de supermarkt, moet je opeens een paar stappen verderop gaan staanquote:Op maandag 21 juli 2014 17:44 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Je merkt dat mensen dat doen, zodra je een trein of metro instapt. Dat ruik je dan....
nagels knippen in de metroquote:Op maandag 21 juli 2014 17:43 schreef karr-1 het volgende:
Je neus snuiten in de trein en dan kijken wat er in de zakdoek zit.
Je complete make up routine in de trein doen
Je nagels lakken en dan overdreven gaan wapperen.
Ook zoiets inderdaad. En dan niet alleen vingers maar ook tenenquote:
ja, wat.quote:
stinkpauperquote:Op maandag 21 juli 2014 19:39 schreef marc0871 het volgende:
[..]
ja, wat.
moet ik 10 minuten eerder m'n nest uit om te douchen, als ik op mijn werk meteen begin met zweten (kaswerk)?
bovendien; douchen als ik net mijn ogen open heb gedaan![]()
![]()
ik heb liever een klap voor mijn kop.
ben ik ook wakker.
ik durf te wedden dat ik op mijn werk, per dag meer meters maak dan jij.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:41 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
stinkpauper
meer bewegen, zweet je niet zo snel
ik krijg dan ook niet betaald om te bewegenquote:Op maandag 21 juli 2014 19:48 schreef marc0871 het volgende:
[..]
ik durf te wedden dat ik op mijn werk, per dag meer meters maak dan jij.
in dan al het bukken, tillen, strekken en draaien er nog bij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |