Quick ninjaquote:Op maandag 21 juli 2014 17:01 schreef Five_Horizons het volgende:
Scheren onder de douche zonder scheerschuim kan prima. Sterker: ik doe niet anders. Het schuim doet niet veel anders dan eventueel zeep of langdurig water (het zachter maken van je baardharen). En misschien moet je eens andere tandpasta nemen
Ik was mijn haar alleen voor en na het uitgaan of wanneer ik het nodig acht (als ik er een product in heb gebruikt, het vettig wordt en/of meurt)quote:Op maandag 21 juli 2014 17:11 schreef Ukeru het volgende:
- Mensen met lang haar die hun haar maar 1 keer per week wassen
- Mannen die van die zoete geurtjes/deo's gebruiken (zoals axe)
- Mannen met teveel assesoires
- Mensen die al hun lichaamshaar afscheren
- Iedereen met een Apple product
Trouwens gaat dat scheren zonder scheerschuim mij altijd prima af; ooit nog een keer tijdens het survivallen met een kapmes gedaan, had nergens last van.
Snap ik ook niet zo goed. Zat mensen die dat doen, als je een gemiddelde trein of metro tijdens de spits instapt.quote:
Mensen doen dat als jij de trein instapt?quote:Op maandag 21 juli 2014 17:40 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Snap ik ook niet zo goed. Zat mensen die dat doen, als je een gemiddelde trein of metro tijdens de spits instapt.
Wat?quote:Op maandag 21 juli 2014 17:40 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Snap ik ook niet zo goed. Zat mensen die dat doen, als je een gemiddelde trein of metro tijdens de spits instapt.
Je merkt dat mensen dat doen, zodra je een trein of metro instapt. Dat ruik je dan....quote:Op maandag 21 juli 2014 17:41 schreef mstx het volgende:
[..]
Mensen doen dat als jij de trein instapt?
dat ja, of in de supermarkt, moet je opeens een paar stappen verderop gaan staanquote:Op maandag 21 juli 2014 17:44 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Je merkt dat mensen dat doen, zodra je een trein of metro instapt. Dat ruik je dan....
nagels knippen in de metroquote:Op maandag 21 juli 2014 17:43 schreef karr-1 het volgende:
Je neus snuiten in de trein en dan kijken wat er in de zakdoek zit.
Je complete make up routine in de trein doen
Je nagels lakken en dan overdreven gaan wapperen.
Ook zoiets inderdaad. En dan niet alleen vingers maar ook tenenquote:
ja, wat.quote:
stinkpauperquote:Op maandag 21 juli 2014 19:39 schreef marc0871 het volgende:
[..]
ja, wat.
moet ik 10 minuten eerder m'n nest uit om te douchen, als ik op mijn werk meteen begin met zweten (kaswerk)?
bovendien; douchen als ik net mijn ogen open heb gedaan![]()
![]()
ik heb liever een klap voor mijn kop.
ben ik ook wakker.
ik durf te wedden dat ik op mijn werk, per dag meer meters maak dan jij.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:41 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
stinkpauper
meer bewegen, zweet je niet zo snel
ik krijg dan ook niet betaald om te bewegenquote:Op maandag 21 juli 2014 19:48 schreef marc0871 het volgende:
[..]
ik durf te wedden dat ik op mijn werk, per dag meer meters maak dan jij.
in dan al het bukken, tillen, strekken en draaien er nog bij.
ik krijg betaalt om in een sauna te sporten.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:49 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ik krijg dan ook niet betaald om te bewegen
Dit schijnt beter te zijn, heb ik me laten vertellen. Dan kan de tandpasta langer doorwerken.quote:
De fluoride schijnt idd beter te werken. Maar lijkt me best smerig eigenlijkquote:Op maandag 21 juli 2014 19:56 schreef -Strawberry- het volgende:
Dit schijnt beter te zijn, heb ik me laten vertellen. Dan kan de tandpasta langer doorwerken.
Geen idee of dat klopt; doe het zelf niet.
jullie weten dat fluor puur gif is?quote:Op maandag 21 juli 2014 19:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De fluoride schijnt idd beter te werken. Maar lijkt me best smerig eigenlijk
nee knul, jij moet je kapot werken in een kas, DAT is de realiteitquote:Op maandag 21 juli 2014 19:54 schreef marc0871 het volgende:
[..]
ik krijg betaalt om in een sauna te sporten.
jij moet voor allebei apart betalen.
en daarna ga je onder de douche. net als ik.
jij gaat toch ook niet douchen vóor het sporten?
dat is GIF, waarom zou je dat langer in je bakkes willen dan nodigquote:Op maandag 21 juli 2014 19:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De fluoride schijnt idd beter te werken. Maar lijkt me best smerig eigenlijk
en jij moet je kapot betalen in een sportschool of sauna.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:02 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
nee knul, jij moet je kapot werken in een kas, DAT is de realiteit
quote:Fluoride is giftig, maar in kleine hoeveelheden ook een noodzakelijk sporen-element. Het emaille van de tand bestaat uit hydroxyapatiet kristallen met een schroefdislocatie in het midden. Deze kristallen zijn dus schroefvormig gegroeid. De as van de schroef is een zwakke plek waar door bacteriële werking tandbederf kan optreden. Wanneer fluoride ionen worden aangeboden in het drinkwater of in de tandpasta, hechten die zich op de zwakke plek en blokkeren die. Het gevolg is minder tandbederf. Er werd echter (onder andere) door de Belgische overheid een studie uitgevoerd naar de relevantie en giftigheid van fluoride in water en tandpasta. Over het algemeen wordt het afgeraden om gefluorideerde producten te gebruiken.[
Kinderen krijgen van die fluoride tabletjes om op te zuigen toch?quote:Op maandag 21 juli 2014 20:02 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dat is GIF, waarom zou je dat langer in je bakkes willen dan nodig
Niet alle tandpasta heeft fluoride, btw.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:01 schreef marc0871 het volgende:
[..]
jullie weten dat fluor puur gif is?
zo snel mogelijk kwijtraken; spoelen, dus.
kinderen mogen heul geen fluorquote:Op maandag 21 juli 2014 20:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kinderen krijgen van die fluoride tabletjes om op te zuigen toch?
Is het echt zo schadelijk in te grote hoeveelheden dan?
Nee hoorquote:Op maandag 21 juli 2014 20:09 schreef marc0871 het volgende:
[..]
en jij moet je kapot betalen in een sportschool of sauna.
ook dat is realiteit![]()
![]()
btw; hier een citaat uit de wiki over fluor
[..]
Iedere dag douchen is helemaal niet aan te raden. Het is eerder slecht voor je dan dat je je huid er een plezier mee doet. Er is ook nog iets als wassen, elke dag douchen is nergens voor nodig.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik was mijn haar alleen voor en na het uitgaan of wanneer ik het nodig acht (als ik er een product in heb gebruikt, het vettig wordt en/of meurt)En soms is dat inderdaad maar 1 keer in de week (vooral 's winters). Als ik het veel was kan ik er helemaal niets mee omdat het kneiterdroog is en daardoor snel beschadigt.
- Mensen die niet iedere dag douchen
- Mensen die twee dagen hun sokken/boxers dragen
- Meisjes die over hun make-up van de vorige dag heen make-uppen
- Mensen die hun tong niet poetsen
Wel als je een dagelijks seksleven hebt. Daarnaast is het niet iedere keer met zeep (oksels en voeten wel), vaak ook gewoon ff afspoelen in de ochtend en avond. Vind het niet zo chill om uit bed te rollen en dan meteen aan te kleden met een slaapgeur (althans, ik ruik het vaak bij anderen wel als ze zo uit bed komen rollen), en ook niet om na een dag werken zo in bed te gaan liggen en wassen duurt me te lang en is koud.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:41 schreef Bassen het volgende:
[..]
Iedere dag douchen is helemaal niet aan te raden. Het is eerder slecht voor je dan dat je je huid er een plezier mee doet. Er is ook nog iets als wassen, elke dag douchen is nergens voor nodig.
Ik snap sowieso het hele nagellakken niet.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:43 schreef karr-1 het volgende:
Je neus snuiten in de trein en dan kijken wat er in de zakdoek zit.
Je complete make up routine in de trein doen
Je nagels lakken en dan overdreven gaan wapperen.
Tja dat is een eigen keuze, maar ik snap niet dat je dat dan niet lekker thuis doet. Nee uitgebreid in de trein de hele make up koffer op schoot en dan aan de gang.....quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik snap sowieso het hele nagellakken niet.
Dat is leuk als je 9 bent, als je boven een bepaalde leeftijd komt is het 9/10x ordinair.
Ja dat je een volledige make-upsessie in de trein doet, snap ik ook nietquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:01 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Tja dat is een eigen keuze, maar ik snap niet dat je dat dan niet lekker thuis doet. Nee uitgebreid in de trein de hele make up koffer op schoot en dan aan de gang.....
Dat is wel nodig als je een zonneallergie hebtquote:Op maandag 21 juli 2014 21:37 schreef lavo het volgende:
Nog een: elke dag smeren met zonnebrandcreme. Dus ook op mindere dagen zoals vandaag of als je niet langdurig in de zon gaat.
Daar verschillen de meningen overquote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:37 schreef lavo het volgende:
Handdoeken meerdere dagen gebruiken na het douchen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |