SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Ik heb bijna overal verstand van, dus ook van auto's.quote:Op maandag 21 juli 2014 09:44 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Tering, allemaal automonteurs hier.
Wie heeft er daadwerkelijk verstand van?
En dan heb ik het niet over welke velgen het best onder een verlaagde smart passen
quote:Op maandag 21 juli 2014 10:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik heb bijna overal verstand van, dus ook van auto's.
Don't we allquote:Op maandag 21 juli 2014 10:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik heb bijna overal verstand van, dus ook van auto's.
Natuurlijk blijft het een gok, maar ik heb al 3 auto's gekocht van rond de 1000 euro, allemaal Japanners van voor 2000 die er om het algemeen bekend om staan niet kapot te krijgen te zijn, en ik heb nog nooit problemen gehad.quote:Op maandag 21 juli 2014 08:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Tuurlijk je kan geluk hebben en jarenlang nog probleemloos rijden maar voor hetzelfde geld koop je een hok 'zogenaamd van een oud vrouwtje geweest altijd binnen gestaan' en sta je om de week bij de garage met problemen. Auto's in die prijsklasse blijven een gokje. Zeker als je er zelf de kloten verstand van hebt en bij Liekendiek of Jet Cars binnen stapt
quote:Op maandag 21 juli 2014 10:43 schreef Montelly het volgende:
wie zou?
http://instagram.com/kim_kaoz
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Heeft ze nog een lul?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso een ja van mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aiii schiet zowat in mn rug van het kijkenquote:Op maandag 21 juli 2014 01:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Whahaha, echt hé. Kijk deze ook:
Tranen van het lachen.Die laatste ook gewoon in de huiskamer.
yolo
wie zou?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb nog wel een filmpje ergens van hoe een penis wordt "omgebouwd" tot vagina.
Die wordt vast met de nek aangekeken daarquote:Op maandag 21 juli 2014 12:12 schreef Deuce92 het volgende:
effe lekker leg curl doen ja toch
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 juli 2014 12:39 schreef RaymondK het volgende:
[ afbeelding ]heuj compaxo, daar heb ik vroeger nog schoongemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Als ik het zie dan voel ik het al in mijn eigen rug.quote:Op maandag 21 juli 2014 07:18 schreef RaymondK het volgende:
[..]
allemachtig die eerste![]()
![]()
en dan zet i hem eigenlijk wel weer heel gecontrolleerd (met bol ruggetje) zet i hem weer neer alsof het niks weegt
Godverdomme, hij zal toch niet in dat vliegtuig gezeten hebben?quote:Op maandag 21 juli 2014 08:16 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Waar is Corrie trouwens? Als een tijdje niet gehoord.
Op vakantie?
geen masterrace zijnquote:Op maandag 21 juli 2014 14:36 schreef Klokov het volgende:
TFW je rookmelder piept en je e plafond 4,5 meter hoog is
Penis wordt dan soort van binnenstebuiten gekeerd toch?quote:Op maandag 21 juli 2014 12:47 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]ik heb nog wel een filmpje ergens van hoe een penis wordt "omgebouwd" tot vagina.
thx voor de tipquote:Op maandag 21 juli 2014 08:46 schreef Questular het volgende:
Gewoon een oude mercedes op de kop tikken, krengen zijn niet stuk te krijgen en spotgoedkoop in onderdelen. Rij een C180 station uit '99. Verzekering is net 3 tientjes (heb wel max korting) en als ie stuk gaat lach je om de prijzen van de onderdelen315k op de teller en rijd nog prima.
Ik heb hem al uit elkaar gesloopt gquote:
wie zou?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Tering... Zou haar/hem helemaal verwoesten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |