Zo heb je wel een belt nodig ja.quote:
Whahaha, echt hé. Kijk deze ook:quote:Op maandag 21 juli 2014 01:48 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zo heb je wel een belt nodig ja.Of je er genoeg aan hebt is een tweede.
Nee man, niet zoveel. Ik betaal 56 euro per maand. Toen ik m'n rijbewijs net had drie jaar geleden was het iets duurder, maar echt geen 90-100 per maand. Maar goed, dat is dan ook maar WA.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
en de rest, doe gewoon een auto huren als je hem nodig hebt.
en wat hangt er aan? niks LOL. en nog straps ookquote:
allemachtig die eerstequote:Op maandag 21 juli 2014 01:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Whahaha, echt hé. Kijk deze ook:
Tranen van het lachen.Die laatste ook gewoon in de huiskamer.
yolo
misschien voor een nieuwe en dan all risk, maar zelfs dan klinkt het nog bijzonder royaal...quote:Op maandag 21 juli 2014 00:57 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
90-100 per maand is toch normaal voor een verzekering per maand?
Waar is Corrie trouwens? Als een tijdje niet gehoord.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:36 schreef Weissman het volgende:
Inbe4 Cor dat hij wel eens een monteur heeft gepijpt vroegah of zijn rij instructrice heeft geneukt.
nee, dan had hij dat wel tegen mij gezegd in een PM. Wij hebben close contactquote:Op maandag 21 juli 2014 08:29 schreef Awesome_ het volgende:
Hij ging verder onder zn oude account chesterperry
quote:Op maandag 21 juli 2014 08:39 schreef RaymondK het volgende:
[..]
nee, dan had hij dat wel tegen mij gezegd in een PM. Wij hebben close contact
![]()
![]()
En cor zou nooit een seat kopen. Die koopt alleen maar Eupels
Tuurlijk je kan geluk hebben en jarenlang nog probleemloos rijden maar voor hetzelfde geld koop je een hok 'zogenaamd van een oud vrouwtje geweest altijd binnen gestaan' en sta je om de week bij de garage met problemen. Auto's in die prijsklasse blijven een gokje. Zeker als je er zelf de kloten verstand van hebt en bij Liekendiek of Jet Cars binnen staptquote:
zo'n RS6 met 170k op de teller.quote:Op maandag 21 juli 2014 08:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Tuurlijk je kan geluk hebben en jarenlang nog probleemloos rijden maar voor hetzelfde geld koop je een hok 'zogenaamd van een oud vrouwtje geweest altijd binnen gestaan' en sta je om de week bij de garage met problemen. Auto's in die prijsklasse blijven een gokje. Zeker als je er zelf de kloten verstand van hebt en bij Liekendiek of Jet Cars binnen stapt
Of een nieuwe Vespa.quote:Op maandag 21 juli 2014 09:19 schreef RaymondK het volgende:
[..]
zo'n RS6 met 170k op de teller.![]()
![]()
Dat zou ik nooit durven kopen...
voor die 3400euro koop je iets japans als een Daihatsu of een Toyota wat factoren betrouwbaarder is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Ik heb bijna overal verstand van, dus ook van auto's.quote:Op maandag 21 juli 2014 09:44 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Tering, allemaal automonteurs hier.
Wie heeft er daadwerkelijk verstand van?
En dan heb ik het niet over welke velgen het best onder een verlaagde smart passen
quote:Op maandag 21 juli 2014 10:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik heb bijna overal verstand van, dus ook van auto's.
Don't we allquote:Op maandag 21 juli 2014 10:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik heb bijna overal verstand van, dus ook van auto's.
Natuurlijk blijft het een gok, maar ik heb al 3 auto's gekocht van rond de 1000 euro, allemaal Japanners van voor 2000 die er om het algemeen bekend om staan niet kapot te krijgen te zijn, en ik heb nog nooit problemen gehad.quote:Op maandag 21 juli 2014 08:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Tuurlijk je kan geluk hebben en jarenlang nog probleemloos rijden maar voor hetzelfde geld koop je een hok 'zogenaamd van een oud vrouwtje geweest altijd binnen gestaan' en sta je om de week bij de garage met problemen. Auto's in die prijsklasse blijven een gokje. Zeker als je er zelf de kloten verstand van hebt en bij Liekendiek of Jet Cars binnen stapt
quote:Op maandag 21 juli 2014 10:43 schreef Montelly het volgende:
wie zou?
http://instagram.com/kim_kaoz
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Heeft ze nog een lul?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso een ja van mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aiii schiet zowat in mn rug van het kijkenquote:Op maandag 21 juli 2014 01:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Whahaha, echt hé. Kijk deze ook:
Tranen van het lachen.Die laatste ook gewoon in de huiskamer.
yolo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |