Dit is inderdaad een hele simpele en goede tip, gewoon een paar boeken oid onder je monitor helpt al heel veel met comfort.quote:
Dat wist ik niet, zal ik eens proberen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Sowieso is het aan te raden om je stoel in kantelstand te hebben staan. IS even wennen maar stukken beter voor je rug. Hernia's komen het meest voor bij kantoorpersoneel. Zitten hele dag stil in hun stoel. Als je de zitting + leuning vast hebt staan ben je geneigd alles vanuit je armen te doen. Bijvoorbeeld iets pakken uit je bureaula. Als je je stoel in de kantelstand staat maak je gemiddeld 1500 bewegingen per dag meer in je ruggenwervels waardoor je wervelschijven beter gesmeerd worden, daardoor minder snel uitdrogen en minder kans op hernia's.
Ik werk met een laptop. Ik vind het eigenlijk niks, maar in twee landen wonen maakt dat een laptop stukken praktischer is. En dat kreng kan je niet omhoog zetten, anders wordt het moeilijk typen. Ik zet al wel m'n scherm expres wat verder naar achter waardoor ik wat meer rechtop moet zitten.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:25 schreef seto het volgende:
[..]
Dit is inderdaad een hele simpele en goede tip, gewoon een paar boeken oid onder je monitor helpt al heel veel met comfort.
Meeste mensen gaan bij cutten er juist hele punten op vooruit, qua facial aesthetics. Zeker als je 'maar' tot 10% ofzo gaat. Duidelijkere kaaklijn en features, gezonder uitziende huid, etc. Zijn mooie comparison pics van te vinden op het web.quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:34 schreef McNulty het volgende:
[..]
Sommige mensen trekken een lage bf zeer slecht in hun gezicht. Zo'n crack face krijgen ze idd.![]()
Heb je abzzz die 95% van dag bedekt zijn en loop je met zo'n hoofd rond.![]()
Best kut is dat eigenlijk om facial aesthetics te moeten inleveren om ripped te kunnen zijn.
Stallone had vroegah ook een sterke crack face.
[ afbeelding ]
Heb paar weken terug een instructie gehad. Verhuisd met kantoor en nu nieuw meubilair. Inclusief ergotherapeut die langskwam om iedereen een fatsoenlijke werkhouding proberen aan te leren. Ik heb ff gekeken, het kaartje hangt er nog aan. Wij zitten hier allemaal op een Giroflex 353. Kost wat, maar dan heb je wel een stoel die je fatsoenlijk in kan stellen. En een stoel waar je dagelijks een uurtje of 8 op zit mag best wat kosten toch.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, zal ik eens proberen.
Zo'n zitje is misschien wel wat. Ik zat er aan te denken een krukje te kopen met zo'n soort zitje. Dan zit je ook al een stuk actiever.
Of misschien zo'n bal? Is dat wat?
Los toetsenbord + muis aanschaffen. 2 sets. 1tje in Nederland en 1tje in Spanje.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik werk met een laptop. Ik vind het eigenlijk niks, maar in twee landen wonen maakt dat een laptop stukken praktischer is. En dat kreng kan je niet omhoog zetten, anders wordt het moeilijk typen. Ik zet al wel m'n scherm expres wat verder naar achter waardoor ik wat meer rechtop moet zitten.
dan sluit je toch een toetsenbord erop aan en muis? verder heb je ook laptopsteunen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik werk met een laptop. Ik vind het eigenlijk niks, maar in twee landen wonen maakt dat een laptop stukken praktischer is. En dat kreng kan je niet omhoog zetten, anders wordt het moeilijk typen. Ik zet al wel m'n scherm expres wat verder naar achter waardoor ik wat meer rechtop moet zitten.
Koop zo'n ding:quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:35 schreef seto het volgende:
[..]
Koop zo'n ding:
[ afbeelding ]
En los toetsenbord en muis inderdaad.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Los toetsenbord + muis aanschaffen. 2 sets. 1tje in Nederland en 1tje in Spanje.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dan sluit je toch een toetsenbord erop aan en muis? verder heb je ook laptopsteunen.
Yep, yep, yep. Ik ga op zoek. Thanks!quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:35 schreef seto het volgende:
[..]
Koop zo'n ding:
[ afbeelding ]
En los toetsenbord en muis inderdaad.
Schopje DIG!quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
[..]
[..]
Yep, yep, yep. Ik ga op zoek. Thanks!
Begrijpelijk Ray. Good luck!quote:Op woensdag 23 juli 2014 04:21 schreef RaymondK het volgende:
En ik ga weer bulken om mn zwakke punten te verbeteren.
Alleen stop aub met deze onzin te verspreiden. Tien-duizenden mensen zijn je voorgegaan, tot diepe cuts aan toe, en die hebben zo goed als geen massa verloren. Ga je er kleiner uitzien? Ja, maar dat is niet omdat je spiermassa verliest.quote:Geloof maar wat je geloven wil omtrend al die mooie fatloss coaches en technieken, realiteit is gewoon dat je significant gaat inleverenals je massa hebt period.
Als je het goed doet ga je er zelfs groter uitzien door definitie en doordat je spiermassa beter zichtbaar is.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Begrijpelijk Ray. Good luck!
[..]
Alleen stop aub met deze onzin te verspreiden. Tien-duizenden mensen zijn je voorgegaan, tot diepe cuts aan toe, en die hebben zo goed als geen massa verloren. Ga je er kleiner uitzien? Ja, maar dat is niet omdat je spiermassa verliest.
Dat is gewoon geen onzin. Dat weet iedereen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[..]
Alleen stop aub met deze onzin te verspreiden. Tien-duizenden mensen zijn je voorgegaan, tot diepe cuts aan toe, en die hebben zo goed als geen massa verloren. Ga je er kleiner uitzien? Ja, maar dat is niet omdat je spiermassa verliest.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[..]
Wat deze heren zeggen. Als je verantwoord doet cutten hoef je je boven de 10% echt geen zorgen te maken over verlies van spiermassa.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:14 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je het goed doet ga je er zelfs groter uitzien door definitie en doordat je spiermassa beter zichtbaar is.
Bullshit maar goed, nuff saidquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:16 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[..]
Wat deze heren zeggen. Als je verantwoord doet cutten hoef je je boven de 10% echt geen zorgen te maken over verlies van spiermassa. Ik denk dat je dan toch echt onder de 8% moet gaan.
Oké man.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:15 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Dat is gewoon geen onzin. Dat weet iedereen.
Hoeverder je tegenje natty max aan zit hoe minder je gewoon vast kan houden
Ja, waarom denk je anders dat je meer massa kan opbouwen ( en vast kan houden) wanneer je dikker en dikker wordt...quote:
Omdat je in een surplus zit, en je hoeft ook niet per se dikker en dikker te worden om massa op te bouwen. Het gaat misschien sneller, maar het hoeft niet. Net zoals dat je geen massa hoeft in te leveren tijdens een cut. Het kan (als je niet weet wat je doet), maar het hoeft niet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:19 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ja, waarom denk je anders dat je meer massa kan opbouwen ( en vast kan houden) wanneer je dikker en dikker wordt...
Perma-bulk is alleen geschikt voor de eckte eckte ecto's heb ik ondervonden.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:24 schreef Faeroer het volgende:
Perma-bulk is voor de échte beren. Skinny-jeans dragende sixpackers mogen thuisblijven.
Nee, dat bedoel ik dus niet, maar laat maarquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Omdat je in een surplus zit, en je hoeft ook niet per se dikker en dikker te worden om massa op te bouwen. Het gaat misschien sneller, maar het hoeft niet. Net zoals dat je geen massa hoeft in te leveren tijdens een cut. Het kan (als je niet weet wat je doet), maar het hoeft niet.
Ik ga verder niet meer discussiëren.
Als je redeneert zoals jij doet moet je ook de andere kant opkijken. Je spiergains tov van vet gains gaan totaal uit verhouding. Je zal veel te veel vet gainen waar je, spiermassawijs, niks mee kan. En het is simpelweg ongezond voor je.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:19 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ja, waarom denk je anders dat je meer massa kan opbouwen ( en vast kan houden) wanneer je dikker en dikker wordt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |