SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Your beauty never ever scared me.
Sowieso.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:25 schreef Etsu het volgende:
LR, sof en ik hebben besloten dat we bij elkaar in een graf willen liggen als we dood zijn. Wil je meedoen?
Ohja, das lekkerquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:24 schreef Amarantha het volgende:
Sinds lange tijd weer een pak Taksi gekocht
neequote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:25 schreef Etsu het volgende:
LR, sof en ik hebben besloten dat we bij elkaar in een graf willen liggen als we dood zijn. Wil je meedoen?
Jep, heb ik in mijn Amerikaanse beker (zo noem ik dat lol, is een halve liter beker met deksel en rietje) gegooid, 6 ijsblokjes erbijquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, das lekker. Wel die blauwe toch?
Toch geef ik antwoord. Geen dank.quote:
Jaa, taksi is ook zo'n drank die moet je koel drinkenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep, heb ik in mijn Amerikaanse beker (zo noem ik dat lol, is een halve liter beker met deksel en rietje) gegooid, 6 ijsblokjes erbij
Anders is het smerigquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaa, taksi is ook zo'n drank die moet je koel drinken.
Hahaha awww dat meisjequote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:30 schreef Crack_ het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)is_thuisgekomen.html
Ik vind deze zo leukkkkkkkkkk
hier nog volop zonquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal het in overweging nemen. Zeker nu het hier ineens begint te miezeren.
quote:
Ik zag net een super kort filmpje van dat vliegtuig wat is neergestort.. maar dan van binnenn voor vertrek met mensen erin enzo. Kan wel janken, zijn dus allemaal dood. Kut man.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:33 schreef supersof het volgende:
word hier zo verdrietig van![]()
en dan blijf je maar zielige muziek luisteren
Gewoon niet bijhouden wat je eet?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:33 schreef Crack_ het volgende:
KUT MAN, als ik echt op mn gevoel af ga met eten eet ik echt veels te weinig maar ik wil niet meer bijhouden wat ik eet. Maar als ik op gevoel méér moet eten voelt dat fucking kut want dan lijkt het echt veel. Shit man moeilijk
. Struggle struggle
sinds wanneer zingt zij?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:33 schreef supersof het volgende:
word hier zo verdrietig van![]()
en dan blijf je maar zielige muziek luisteren
altijd alquote:
hadden zij gefilmd hoe ze naar binnen gingen enzo?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ik zag net een super kort filmpje van dat vliegtuig wat is neergestort.. maar dan van binnenn voor vertrek met mensen erin enzo. Kan wel janken, zijn dus allemaal dood. Kut man.
Gaat het alleen maar benauwder maken ben ik bangquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:34 schreef Crack_ het volgende:
Lr, hier ook druppels!!![]()
![]()
Jippiepippe kom maar op
Lees je wel wat ik zeg?quote:
Nee, iemand die al in dat vliegtuig zit is iemand aan het filmen die zn koffer in die ruimte boven zn hoofd doet en je ziet andere vrouw. Gewoon normale beelden vlak voordat iedereen zit. Je ziet ook maar 3 mensen oid in dat filmpje.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:35 schreef supersof het volgende:
[..]
hadden zij gefilmd hoe ze naar binnen gingen enzo?
omg
Morgen koelt het lekker afquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gaat het alleen maar benauwder maken ben ik bang. #TeamDenHaag zal overleven.
ik verveel me dood dus kan je niet helpenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Weet iemand wat leuks te doen? Ik verveel me
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)uit_vlucht_mh17.html
Ik wil eigenlijk HoC verder kijken maar dan moet ik naar mijn kamer en daar is het 30+ gradenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:40 schreef supersof het volgende:
[..]
ik verveel me dood dus kan je niet helpen
ja wat een geluk heb je danquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:42 schreef Crack_ het volgende:
Fuck he, die mensen die eigenlijk niet in dat vliegtuig hadden moeten zitten maar die hebben geruild. Tering zeg.
En dan ook die mensen die er wel in hadden moeten zitten maar liever omvlogen en 600 euro kregen.
Wat een geluk. Dan is je geluksfactor echt afgelopen rest van je levenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:42 schreef Crack_ het volgende:
En dan ook die mensen die er wel in hadden moeten zitten maar liever omvlogen en 600 euro kregen.
Uhuquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat een geluk. Dan is je geluksfactor echt afgelopen rest van je leven
Gewoon overleefd en 600 euro
niet doen danquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk HoC verder kijken maar dan moet ik naar mijn kamer en daar is het 30+ graden
Omdat ze Oekraine al niet vertrouwden? Dat paranoide gedrag nog een een beloning zou krijgenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:42 schreef Crack_ het volgende:
Fuck he, die mensen die eigenlijk niet in dat vliegtuig hadden moeten zitten maar die hebben geruild. Tering zeg.
Dat is nog altijd +-13 km fietsen.quote:
quote:
He bahquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:44 schreef Crack_ het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)r_buiten_neuken.html![]()
![]()
wtfquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:44 schreef Crack_ het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)r_buiten_neuken.html![]()
![]()
Nee waren te veel ingeboekt denk ikquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat ze Oekraine al niet vertrouwden? Dat paranoide gedrag nog een een beloning zou krijgen
[..]
Dat is nog altijd +-13 km fietsen.
oh laat maar danquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat ze Oekraine al niet vertrouwden? Dat paranoide gedrag nog een een beloning zou krijgen
[..]
Dat is nog altijd +-13 km fietsen.
Nee, omdat 600 euro als je een ander vliegtuig zou nemen die via Dubai ging omdat er mensen waren die met dat vliegtuig wat is gecrasht meewildequote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben ik zo bijgelovig dat mocht mij dat ooit een keer aangeboden worden ik niet meer durf te weigeren.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, omdat 600 euro als je een ander vliegtuig zou nemen die via Dubai ging omdat er mensen waren die met dat vliegtuig wat is gecrasht meewilde
Ik hoorde laatst dat ze dat altijd doen.. omdat er statistisch gezien altijd 3 (geen idee wat 't getal was, 3 hoeft 't niet te zijn) mensen niet komen opdagen boeken ze altijd meer mensen in dan dat er in een vliegtuig pastquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee waren te veel ingeboekt denk ik
Klopt ja had ik ook wel eens gelezen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst dat ze dat altijd doen.. omdat er statistisch gezien altijd 3 (geen idee wat 't getal was, 3 hoeft 't niet te zijn) mensen niet komen opdagen boeken ze altijd meer mensen in dan dat er in een vliegtuig past..
Mwah. Ligt aan de extra rijstijd.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:47 schreef supersof het volgende:
ik zou altijd willen omvliegen voor 600 euro hoor lol
Ligt er toch aan wat je doen hebt?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:47 schreef supersof het volgende:
ik zou altijd willen omvliegen voor 600 euro hoor lol
Best raarquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt ja had ik ook wel eens gelezen.
ja best vreemd. Denk ook vooral mensen die zakelijk vliegen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:47 schreef Crack_ het volgende:
Best raarwist dat helemaal niet en had 't ook niet verwacht dat er zoveel mensen niet op kwamen dagen om wat voor reden dan ook
.
hoezoquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ligt er toch aan wat je doen hebt?
[..]
Best raarwist dat helemaal niet en had 't ook niet verwacht dat er zoveel mensen niet op kwamen dagen om wat voor reden dan ook
.
Vliegen en vliegvelden = aidsquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:52 schreef supersof het volgende:
als je voor vakantie vliegt en je kan 600 euro krijgen voor paar uur meer reistijd zou ik het sowieso doen
wel 600 euroquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vliegen en vliegvelden = aids
Echt fucking saai.
Niet iedereen vliegt voor vakantiequote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:52 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo
als je voor vakantie vliegt en je kan 600 euro krijgen voor paar uur meer reistijd zou ik het sowieso doen
Ja een paar uur zou ik doen.quote:
Lekker, dagquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:54 schreef supersof het volgende:
even naar de supermarkt
kaasstengels kopen
challaz
Ik vind ze allemaal niet zo lekkerquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:54 schreef Crack_ het volgende:
Eh Inso, welke smaak is lekker van die eiwitshitjes
Hebben ze niet proefdingen daarvan ofzo, straks koop ik zo een en is ie vies. Zit je daar met bijna 'n kilo?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal niet zo lekker
Vond Vanille altijd wel oke.
Gewoon zo neutraal mogelijk.
Dacht dat er wel variety packs hadden.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hebben ze niet proefdingen daarvan ofzo, straks koop ik zo een en is ie vies. Zit je daar met bijna 'n kilo?
En deed jij gewoon met water?
ok okquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dacht dat er wel variety packs hadden.
En water meestal.
Soms door de kwark heen.
Dat werd altijd wel vrij hard dan
Overmaken naar waar?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb zojuist even gedoucht. De foto's kosten 15 euro.
Even naar Delftquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In persoon in jouw geval, mogelijk in natura
Wow zoveelquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het regende hier net al, 10 druppels.
Wat eet jij vanavond? Of at?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:40 schreef Crack_ het volgende:
Echt shitje als die heerlijke bbq geur van beneden zo je raam in waait grrr![]()
![]()
Vakantie, huis voor je alleen. Plak er gewoon nog een uur aan vast joh.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:32 schreef wietparkiet het volgende:
door sof heb ik mij anderhalf uur verslapen
niet te vertrouwen die meid
He bah.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik at courgettesoep met cheddarrrrrrrrrrrr![]()
En jij?![]()
Oh, hou je niet van?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He bah.
Ik had rijst en chinese kool in pindasaus
Hou niet van courgette nee. En die andere die daar op lijkt, hoe heet het? Die is ook niet lekker.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, hou je niet van?
Ik hou dan weer niet zo van satésaus. Zo heel soms 'n frietje of een stokbroodje met beetje satésaus
. Vond jij 't wel lekker?
Waardoor?quote:
Ik denk dat je aubergine bedoelt maar dat lijkt er toch niet op zegquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hou niet van courgette nee. En die andere die daar op lijkt, hoe heet het? Die is ook niet lekker.
Niet van satésaus? Mijn hartje
[..]
Waardoor?
Wil wel optijd eten thoquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vakantie, huis voor je alleen. Plak er gewoon nog een uur aan vast joh.
Ja, aubergine.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:00 schreef Crack_ het volgende:
wel lekker. Soms doe ik dat voor de makkelijk
.
Euhmm, nou ik denk gewoon doordat ik alles doe wat ik leuk vind en dat kon met stage etc niet. Ja, gewoon alles leuk. En alles gaat goed
.
oepsquote:
Ja, heeft wel ongeveer zelfde vorm maar dat was 't dan ook welquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, aubergine.
Lijkt er op in mijn hoofd. Ook zo'n fallusvormige groente die niet lekker is.
Op raspatat is het zo lekkerOf op een mexicano
Soms mis ik dan wel mijn ex die het fijn vond om zelf de satésaus te maken. Heel uitgebreid en alles.
Niet dat het superlekker was, maar ze vond het zo leuk om te doen.
Hehe. Aww. Goed bezig hoor
Nouja, ik eet ze al jaren niet meer. Vandaar dat ik niet meer weet welke welke is.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, heeft wel ongeveer zelfde vorm maar dat was 't dan ook wel. Vet raar, kei veel mensen halen courgette en aubergine vaak door elkaar
Bwhehe, ik ga dan denk ik toch voor de lekkere satésaus hoor. Als er geen verbetering in zit dan..
Yesyes, dat is 'mquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, ik eet ze al jaren niet meer. Vandaar dat ik niet meer weet welke welke is.
Aubergine is de paarse van buiten?
Ach, het was met liefde gemaakt. En daar ging het om.Samen zitten kroepoekjes eten met satésaus terwijl we een serie keken.
ik had gezegd als ik er aan dachtquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Heb me anderhalf uur verslapen dankzij jou sof
ik ben teleurgesteld
Was het ook. Tegen elkaar aanliggen op de bank, hand op haar buik, soms kusjes geven. Kielief dit dat.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Yesyes, dat is 'm.
Haha, dat klinkt wel kjoetie. Kroepoek is ook lekker
Ik heb nog een cd ergens daarvanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben gay met Mortaxx. Sorry dat je het zo moest horen.quote:
slapenquote:
okequote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben gay met Mortaxx. Sorry dat je het zo moest horen.
wil wel alleen dan ben ik weer wakker vanacht en kan ik niet meer in slaap vallen en dan verneuk ik mijn ritme alleen maar meerquote:
Ik zou hem al vermist opgevenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:24 schreef Ezell het volgende:
zou zo nog met vrienden afspreken, maar een mattie van mij is onbereikbaar
dus weet niet of het doorgaat en of we samen gaan fietsen
#struggles
hoe lang heb je het alquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn oogspiertje zit nog steeds te trekken.
Maandag maar eens afspraak maken bij dokter denk ik.
welke hint moet ik takenquote:
meer slapen minder beeldschermquote:
okequote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat Etsu en Mortaxx een stelletje zijn natuurlijk.
Dank je. Ga het proberen.quote:
beterquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je. Ga het proberen.
Hoe is het met je verkoudheid?
doei kusquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:33 schreef wietparkiet het volgende:
Nou ik heb de knoop doorgehakt
tot morgen of vanavond
doei vriendjes en vriendinnetjes en LR
en ik dan?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:33 schreef wietparkiet het volgende:
tot morgen of vanavond
Wow. Bedankt WP, veel succes vanavondquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:33 schreef wietparkiet het volgende:
tot morgen of vanavond
Ben helemaal van slag sinds ik je zag.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:35 schreef Etsu het volgende:
Toto heeft de laatste tijd heel veel over mij.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:21 schreef Ezell het volgende:
gays
hey schatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
insoquote:
snap ikquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ben helemaal van slag sinds ik je zag.
wat doenquote:
Geloof dat ze een jaar zeggen mits droog bewaard.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:37 schreef Crack_ het volgende:
Inso, hoe lang was dat poeder ongeveer houdbaar
Dat zou ik leuk vindenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
snap ik
paxcon ook
misschien dat jullie samen kunnen helpen om dit te verwerken
noooooooooquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
een jongen die ik leuk vind/vond ofzo uitzwaaien want die gaat voor n halfjaar naar amerika
wat doenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
een jongen die ik leuk vind/vond ofzo uitzwaaien want die gaat voor n halfjaar naar amerika
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
weet nietquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:39 schreef supersof het volgende:
[..]
nooooooooovond/vindt hij jou ook leuk?
Okquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geloof dat ze een jaar zeggen mits droog bewaard.
Maar weet het niet zeker.
Wow.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
weet niet
hij heeft mij wel n keer geprobeerd te zoenen maar toen heb ik afgewezen![]()
jij bent echt domquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
weet niet
hij heeft mij wel n keer geprobeerd te zoenen maar toen heb ik afgewezen![]()
boeiequote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
neuh
we waren met vrienden op stap
en ik wilde niet dat anderen t konden zien
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
neuh
we waren met vrienden op stap
en ik wilde niet dat anderen t konden zien
ik wilde gewoon dat t speciaal zou zijn ensooooo, maar jaquote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarom? Om je "reputatie" te beschermen zeker.
Slet.
Ik ben niet diegene die een stuk of 40-45 mensen zoent en dan iemand die je leuk vind afwijstquote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben niet diegene die een stuk of 40-45 mensen zoent en dan iemand die je leuk vind afwijst
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben niet diegene die een stuk of 40-45 mensen zoent en dan iemand die je leuk vind afwijst
Gewoon even samen 'plassen' toch.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:42 schreef Etsu het volgende:
[..]waar zn ouders en broertje bij staan, die ik ook heel goed ken zeker
Wtf hoe weet jij dat?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Toto, heb jij ook moeite met openbare wc's met van die urinoirs?
nogmaalsquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:44 schreef Insomnia_ het volgende:
homos en vrouwen die dramas maken om niks
hoezo danquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:44 schreef Toto69 het volgende:
Dan pis ik wel vies moeilijk ja.
had het bij stadion van Benfica nog
kon echt niet pissen
neequote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als er 30 negers naast je staan met van die rapefaces
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee
ik hou er niet van om voor slet worden uitgemaakt zonder dat je weet hoe het in elkaar werkt
Was gokje.quote:
hoeveel mensen mag je dan zoenen in je leven volgens jouquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was gokje.
Ik vind ook moeilijk. Helemaal als mensen tegen me gaan praten.
Ik had ooit een meet met een FOK!ker, die wel behoorlijk autistisch was. Die durfde niet te plassen in zo'n ding omdat hij bang was dat mensen naar zijn piemel gingen kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |