Klopt ja had ik ook wel eens gelezen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst dat ze dat altijd doen.. omdat er statistisch gezien altijd 3 (geen idee wat 't getal was, 3 hoeft 't niet te zijn) mensen niet komen opdagen boeken ze altijd meer mensen in dan dat er in een vliegtuig past..
Mwah. Ligt aan de extra rijstijd.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:47 schreef supersof het volgende:
ik zou altijd willen omvliegen voor 600 euro hoor lol
Ligt er toch aan wat je doen hebt?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:47 schreef supersof het volgende:
ik zou altijd willen omvliegen voor 600 euro hoor lol
Best raarquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt ja had ik ook wel eens gelezen.
ja best vreemd. Denk ook vooral mensen die zakelijk vliegen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:47 schreef Crack_ het volgende:
Best raarwist dat helemaal niet en had 't ook niet verwacht dat er zoveel mensen niet op kwamen dagen om wat voor reden dan ook
.
hoezoquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ligt er toch aan wat je doen hebt?
[..]
Best raarwist dat helemaal niet en had 't ook niet verwacht dat er zoveel mensen niet op kwamen dagen om wat voor reden dan ook
.
Vliegen en vliegvelden = aidsquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:52 schreef supersof het volgende:
als je voor vakantie vliegt en je kan 600 euro krijgen voor paar uur meer reistijd zou ik het sowieso doen
wel 600 euroquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vliegen en vliegvelden = aids
Echt fucking saai.
Niet iedereen vliegt voor vakantiequote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:52 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo
als je voor vakantie vliegt en je kan 600 euro krijgen voor paar uur meer reistijd zou ik het sowieso doen
Ja een paar uur zou ik doen.quote:
Lekker, dagquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:54 schreef supersof het volgende:
even naar de supermarkt
kaasstengels kopen
challaz
Ik vind ze allemaal niet zo lekkerquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:54 schreef Crack_ het volgende:
Eh Inso, welke smaak is lekker van die eiwitshitjes
Hebben ze niet proefdingen daarvan ofzo, straks koop ik zo een en is ie vies. Zit je daar met bijna 'n kilo?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal niet zo lekker
Vond Vanille altijd wel oke.
Gewoon zo neutraal mogelijk.
Dacht dat er wel variety packs hadden.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hebben ze niet proefdingen daarvan ofzo, straks koop ik zo een en is ie vies. Zit je daar met bijna 'n kilo?
En deed jij gewoon met water?
ok okquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dacht dat er wel variety packs hadden.
En water meestal.
Soms door de kwark heen.
Dat werd altijd wel vrij hard dan
Overmaken naar waar?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb zojuist even gedoucht. De foto's kosten 15 euro.
Even naar Delftquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In persoon in jouw geval, mogelijk in natura
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |