hadden zij gefilmd hoe ze naar binnen gingen enzo?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ik zag net een super kort filmpje van dat vliegtuig wat is neergestort.. maar dan van binnenn voor vertrek met mensen erin enzo. Kan wel janken, zijn dus allemaal dood. Kut man.
Gaat het alleen maar benauwder maken ben ik bangquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:34 schreef Crack_ het volgende:
Lr, hier ook druppels!!![]()
![]()
Jippiepippe kom maar op
Lees je wel wat ik zeg?quote:
Nee, iemand die al in dat vliegtuig zit is iemand aan het filmen die zn koffer in die ruimte boven zn hoofd doet en je ziet andere vrouw. Gewoon normale beelden vlak voordat iedereen zit. Je ziet ook maar 3 mensen oid in dat filmpje.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:35 schreef supersof het volgende:
[..]
hadden zij gefilmd hoe ze naar binnen gingen enzo?
omg
Morgen koelt het lekker afquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gaat het alleen maar benauwder maken ben ik bang. #TeamDenHaag zal overleven.
ik verveel me dood dus kan je niet helpenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Weet iemand wat leuks te doen? Ik verveel me
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)uit_vlucht_mh17.html
Ik wil eigenlijk HoC verder kijken maar dan moet ik naar mijn kamer en daar is het 30+ gradenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:40 schreef supersof het volgende:
[..]
ik verveel me dood dus kan je niet helpen
ja wat een geluk heb je danquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:42 schreef Crack_ het volgende:
Fuck he, die mensen die eigenlijk niet in dat vliegtuig hadden moeten zitten maar die hebben geruild. Tering zeg.
En dan ook die mensen die er wel in hadden moeten zitten maar liever omvlogen en 600 euro kregen.
Wat een geluk. Dan is je geluksfactor echt afgelopen rest van je levenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:42 schreef Crack_ het volgende:
En dan ook die mensen die er wel in hadden moeten zitten maar liever omvlogen en 600 euro kregen.
Uhuquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat een geluk. Dan is je geluksfactor echt afgelopen rest van je leven
Gewoon overleefd en 600 euro
niet doen danquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk HoC verder kijken maar dan moet ik naar mijn kamer en daar is het 30+ graden
Omdat ze Oekraine al niet vertrouwden? Dat paranoide gedrag nog een een beloning zou krijgenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:42 schreef Crack_ het volgende:
Fuck he, die mensen die eigenlijk niet in dat vliegtuig hadden moeten zitten maar die hebben geruild. Tering zeg.
Dat is nog altijd +-13 km fietsen.quote:
quote:
He bahquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:44 schreef Crack_ het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)r_buiten_neuken.html![]()
![]()
wtfquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:44 schreef Crack_ het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)r_buiten_neuken.html![]()
![]()
Nee waren te veel ingeboekt denk ikquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat ze Oekraine al niet vertrouwden? Dat paranoide gedrag nog een een beloning zou krijgen
[..]
Dat is nog altijd +-13 km fietsen.
oh laat maar danquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat ze Oekraine al niet vertrouwden? Dat paranoide gedrag nog een een beloning zou krijgen
[..]
Dat is nog altijd +-13 km fietsen.
Nee, omdat 600 euro als je een ander vliegtuig zou nemen die via Dubai ging omdat er mensen waren die met dat vliegtuig wat is gecrasht meewildequote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben ik zo bijgelovig dat mocht mij dat ooit een keer aangeboden worden ik niet meer durf te weigeren.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, omdat 600 euro als je een ander vliegtuig zou nemen die via Dubai ging omdat er mensen waren die met dat vliegtuig wat is gecrasht meewilde
Ik hoorde laatst dat ze dat altijd doen.. omdat er statistisch gezien altijd 3 (geen idee wat 't getal was, 3 hoeft 't niet te zijn) mensen niet komen opdagen boeken ze altijd meer mensen in dan dat er in een vliegtuig pastquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee waren te veel ingeboekt denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |