SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Your beauty never ever scared me.
Sowieso.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:25 schreef Etsu het volgende:
LR, sof en ik hebben besloten dat we bij elkaar in een graf willen liggen als we dood zijn. Wil je meedoen?
Ohja, das lekkerquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:24 schreef Amarantha het volgende:
Sinds lange tijd weer een pak Taksi gekocht
neequote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:25 schreef Etsu het volgende:
LR, sof en ik hebben besloten dat we bij elkaar in een graf willen liggen als we dood zijn. Wil je meedoen?
Jep, heb ik in mijn Amerikaanse beker (zo noem ik dat lol, is een halve liter beker met deksel en rietje) gegooid, 6 ijsblokjes erbijquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, das lekker. Wel die blauwe toch?
Toch geef ik antwoord. Geen dank.quote:
Jaa, taksi is ook zo'n drank die moet je koel drinkenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep, heb ik in mijn Amerikaanse beker (zo noem ik dat lol, is een halve liter beker met deksel en rietje) gegooid, 6 ijsblokjes erbij
Anders is het smerigquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaa, taksi is ook zo'n drank die moet je koel drinken.
Hahaha awww dat meisjequote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:30 schreef Crack_ het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)is_thuisgekomen.html
Ik vind deze zo leukkkkkkkkkk
hier nog volop zonquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal het in overweging nemen. Zeker nu het hier ineens begint te miezeren.
quote:
Ik zag net een super kort filmpje van dat vliegtuig wat is neergestort.. maar dan van binnenn voor vertrek met mensen erin enzo. Kan wel janken, zijn dus allemaal dood. Kut man.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:33 schreef supersof het volgende:
word hier zo verdrietig van![]()
en dan blijf je maar zielige muziek luisteren
Gewoon niet bijhouden wat je eet?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:33 schreef Crack_ het volgende:
KUT MAN, als ik echt op mn gevoel af ga met eten eet ik echt veels te weinig maar ik wil niet meer bijhouden wat ik eet. Maar als ik op gevoel méér moet eten voelt dat fucking kut want dan lijkt het echt veel. Shit man moeilijk
. Struggle struggle
sinds wanneer zingt zij?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:33 schreef supersof het volgende:
word hier zo verdrietig van![]()
en dan blijf je maar zielige muziek luisteren
altijd alquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |