Wow zoveelquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het regende hier net al, 10 druppels.
Wat eet jij vanavond? Of at?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:40 schreef Crack_ het volgende:
Echt shitje als die heerlijke bbq geur van beneden zo je raam in waait grrr![]()
![]()
Vakantie, huis voor je alleen. Plak er gewoon nog een uur aan vast joh.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:32 schreef wietparkiet het volgende:
door sof heb ik mij anderhalf uur verslapen
niet te vertrouwen die meid
He bah.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik at courgettesoep met cheddarrrrrrrrrrrr![]()
En jij?![]()
Oh, hou je niet van?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He bah.
Ik had rijst en chinese kool in pindasaus
Hou niet van courgette nee. En die andere die daar op lijkt, hoe heet het? Die is ook niet lekker.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, hou je niet van?
Ik hou dan weer niet zo van satésaus. Zo heel soms 'n frietje of een stokbroodje met beetje satésaus
. Vond jij 't wel lekker?
Waardoor?quote:
Ik denk dat je aubergine bedoelt maar dat lijkt er toch niet op zegquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hou niet van courgette nee. En die andere die daar op lijkt, hoe heet het? Die is ook niet lekker.
Niet van satésaus? Mijn hartje
[..]
Waardoor?
Wil wel optijd eten thoquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vakantie, huis voor je alleen. Plak er gewoon nog een uur aan vast joh.
Ja, aubergine.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:00 schreef Crack_ het volgende:
wel lekker. Soms doe ik dat voor de makkelijk
.
Euhmm, nou ik denk gewoon doordat ik alles doe wat ik leuk vind en dat kon met stage etc niet. Ja, gewoon alles leuk. En alles gaat goed
.
oepsquote:
Ja, heeft wel ongeveer zelfde vorm maar dat was 't dan ook welquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, aubergine.
Lijkt er op in mijn hoofd. Ook zo'n fallusvormige groente die niet lekker is.
Op raspatat is het zo lekkerOf op een mexicano
Soms mis ik dan wel mijn ex die het fijn vond om zelf de satésaus te maken. Heel uitgebreid en alles.
Niet dat het superlekker was, maar ze vond het zo leuk om te doen.
Hehe. Aww. Goed bezig hoor
Nouja, ik eet ze al jaren niet meer. Vandaar dat ik niet meer weet welke welke is.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, heeft wel ongeveer zelfde vorm maar dat was 't dan ook wel. Vet raar, kei veel mensen halen courgette en aubergine vaak door elkaar
Bwhehe, ik ga dan denk ik toch voor de lekkere satésaus hoor. Als er geen verbetering in zit dan..
Yesyes, dat is 'mquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, ik eet ze al jaren niet meer. Vandaar dat ik niet meer weet welke welke is.
Aubergine is de paarse van buiten?
Ach, het was met liefde gemaakt. En daar ging het om.Samen zitten kroepoekjes eten met satésaus terwijl we een serie keken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |