http://www.rijksoverheid.(...)isiscentrum-ncc.htmlquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:06 schreef Andromache het volgende:
waarom is er een luttele 2 dagen na de ramp zo weinig nieuws van Nederlandse zijde? waar is het crisiscentrum?
Slapen? Gewoon doorwerken die zak hooi.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:07 schreef Parzival het volgende:
[..]
beeldvorming is dit.. en dit wel een hele slechte... als die ongeschoren met 3 man daar ging lunchen terwijl die discussieert zou het beter zijn geweest.. maar dit ziet eruit als .. ik heb lekker geslapen.. en ben ff aan het chillen... beeldvorming.. slechte beeldvorming..
Die werkt hetzelfde als de SA-11, heeft alleen een groter bereik.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:07 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Speculatie,er kan ook een SA 17 zijn gebruikt.
http://www.armyrecognitio(...)iption_pictures.html
die man is ook een mens, waarom zou hij niet bij zo'n cafetje mogen zitten? omdat simpele figuren van geenstijl hem dan belachelijk gaan maken?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:10 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Is gewoon dom. Was lekker in het Catshuis gaan zitten. Niemand die er wat van ziet
En als extra een contact ontsteking.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Die werkt hetzelfde als de SA-11, heeft alleen een groter bereik.
Die foto van Rutte.. dat was het crisiscentrumquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:06 schreef Andromache het volgende:
waarom is er een luttele 2 dagen na de ramp zo weinig nieuws van Nederlandse zijde? waar is het crisiscentrum?
linkje?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:04 schreef Osiris024 het volgende:
Zie net voor het eerst beelden waar ze gewoon bagage doorzoeken en wat van waarde is achter in een vrachtwagen smijten......
Dit gaat een heel lange en smerige nasleep krijgen.
(lijkt of ze medicijnen aan het verzamelen zijn !?)
Ik sta klaar. Met mijn ervaring in Battlefield, CoD en Far Cry zal ik ongetwijfeld van grote toegevoegde waarde zijn.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:05 schreef indiaantje89 het volgende:
Blijkbaar zijn er genoeg vrijwillegers in Nederland die even schoon schip gaan maken in Oekraïne. Succes jongens! Maar dat is niet nodog want we walsen daar zo overeen en lossen het binnen 5 minuten op natuurlijk.
ja, van sommige lichamen was nog maar weinig over.quote:
En jij bent natuurlijk huilend in slaap gevallen vannacht en hebt al veeeel meer als Rutte gedaan in deze kwestie. Zoals ehhhhh er schande van spreken op een forum. Enzo. Goezzo!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:10 schreef Parzival het volgende:
[..]
dan ga je niet met je benen omhoog achterover lekker chillen in de zon... hij ziet eruit alsof die geen zorgen heeft.. sorry hoor.. maar ben het wel een beetje eens met de schrijver.. dit is gewoon dom.. en t zal vast wel voor simpletons zijn.. maar sommige dingen zijn idd zo simpel..
Volgens mij ging het met die tsunami-ramp ook ongeveer zo. In bodybags en laten liggen tot er vervoer langs kwam om de lichamen op te halen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:10 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
En net als met die lijken die ze uit de zon willen halen, het kan goed bedoelt zijn natuurlijk.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:10 schreef Parzival het volgende:
[..]
dan ga je niet met je benen omhoog achterover lekker chillen in de zon... hij ziet eruit alsof die geen zorgen heeft.. sorry hoor.. maar ben het wel een beetje eens met de schrijver.. dit is gewoon dom.. en t zal vast wel voor simpletons zijn.. maar sommige dingen zijn idd zo simpel..
precies, maar sommige (hier en de media) maken er een totaal ander verhaal vanquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:12 schreef Messina het volgende:
[..]
Volgens mij ging het met die tsunami-ramp ook ongeveer zo. In bodybags en laten liggen tot er vervoer langs kwam om de lichamen op te halen.
as said beeldvorming...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..], wat goed dat jij dit allemaal kunt vaststellen op basis van zo'n foto.
Simpel volk.
Dat was een natuurramp (met iets meer doden en gewonden ook...), dit is een terroristische aanslag en dus crimescene.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:12 schreef Messina het volgende:
[..]
Volgens mij ging het met die tsunami-ramp ook ongeveer zo. In bodybags en laten liggen tot er vervoer langs kwam om de lichamen op te halen.
Oh dat zou kunnen, maar vast ook een proximity sensor. Anders moet je het doel raken en wordt de kill rate een stuk lager natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:11 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
En als extra een contact ontsteking.
Ik denk dat het ermee te maken heeft dat iedereen (of de meesten) van de seperatisten nu 'de absolute dader' hebben gemaakt, en het is makkelijker (en misschien zelf wel 'fijn') om op ze te kankeren.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:13 schreef wise het volgende:
[..]
precies, maar sommige (hier en de media) maken er een totaal ander verhaal van
Het is niet tactisch om als premier in t-shirt te gaan telefoneren in een café nadat hij in een verklaring heeft aangegeven de bovenste steen boven te krijgen en er alles aan doet om de verantwoordelijke(n) te berechten. Het zal wel een belangrijk gesprek zijn maar had hier misschien een betere locatie voor kunnen zoeken. Natuurlijk heeft deze man recht op pauze, zeker met dit weer, maar hij moet weten dat de media graag de politiek in een kwaad daglicht zet.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
die man is ook een mens, waarom zou hij niet bij zo'n cafetje mogen zitten? omdat simpele figuren van geenstijl hem dan belachelijk gaan maken?
Van Baalen was anders gister nog in het nieuws mbt dit onderwerp...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat was een natuurramp (met iets meer doden en gewonden ook...), dit is een terroristische aanslag en dus crimescene.
Waar zijn Gekke Guy en Vuistje Von Baalen nu? Nu er politiek niks te winnen is, hoor je die EUhonden ineens niet.
Mja, wat is beeldvorming?quote:
Ja, dat snap ik allemaal, maar dat doet niets aan mijn verhaal af verder.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat was een natuurramp (met iets meer doden en gewonden ook...), dit is een terroristische aanslag en dus crimescene.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |