Onder normale omstandigheden niet. Maar nogmaals, we bevinden ons niet meer onder normale omstandigheden. En voor dat de trage regeringen dat doorhebben is het wellicht al te laatquote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:43 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Niemand is zo stom om lukraak commerciële vliegtuigen uit de lucht te gaan schieten. Daar heeft niemand belang bij.
Het valt me op dat de meeste mensen die onzin uit lopen te kramen een voetbal gerelateerde avatar afbeelding hebben.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ok prima, zolang na afloop van dat onderzoek er maar militair hard wordt ingegrepen. En die zogenaamde angst voor Rusland moet maar eens over zijn. Ze hebben ons al een slag toegebracht, moeten we wachten tot ze gebouwen in Amsterdam gaan opblazen voor we ons realiseren dat we in oorlog zijn met Rusland?
Daarom varen ze ook rond met oude sovjet schepen (http://nos.nl/artikel/263(...)-china-te-water.html). Het zijn er wel veel, dat klopt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
China heeft een fantastisch leger. Niet alleen qua mankracht sterk maar ook qua technologie en wapens.
Was mij ook al opgevallen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:44 schreef H4ppy het volgende:
[..]
Het valt me op dat de meeste mensen die onzin uit lopen te kramen een voetbal gerelateerde avatar afbeelding hebben.
Ja, en ze zijn voor Ajax.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:44 schreef H4ppy het volgende:
[..]
Het valt me op dat de meeste mensen die onzin uit lopen te kramen een voetbal gerelateerde avatar afbeelding hebben.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:44 schreef H4ppy het volgende:
[..]
Is met name bedacht omdat er behoorlijk ingezoomd werd..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik zie het. Staat zelfs in een spoiler, maar goed, dan niet. Slappe tent is dit geworden zeg.
Dat is toeval.. sommigen hebben een panda als plaatje of zijn simpelweg vrouwquote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:44 schreef H4ppy het volgende:
[..]
Generaliseren is een goede eigenschap.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:44 schreef H4ppy het volgende:
[..]
Ik denk vooral omdat er hier nabestaanden op het forum zijn (mijzelf incluis), die denk ik liever niet dat soort foto's van bekenden willen zien.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:46 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Is met name bedacht omdat er behoorlijk ingezoomd werd..
Beetje indamming van wereldpopulatie kan geen kwaadquote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:30 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Vriend, ga nou eens nadenken wat 'totaler krieg' met Rusland zou betekenen. Er is een reden dat we, via de VN, altijd naar diplomatieke oplossingen zoeken ipv duizenden, zoniet honderduizenden, militairen en burgers de dood insturen.
Mensen hielden zich niet aan de spoiler. En niet één of twee keer, maar echt op elke pagina.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:46 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Is met name bedacht omdat er behoorlijk ingezoomd werd..
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:46 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat is toeval.. sommigen hebben een panda als plaatje of zijn simpelweg vrouw
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:42 schreef Infection het volgende:
Mensen die denken dat dit een oorlog met Rusland wordt...
USA en de EU zijn veel te bang voor Rusland.
Dat is inderdaad het grote probleem. En je ziet het hier al. Mensen zijn doodsbang voor Rusland. Daarom zal het geen oorlog worden, maar erger nog, daarom zal Poetin zijn gang blijven gaan en steeds verder gaan. Niemand durft hem tot de orde te roepen. Omdat Poetin weet dat het Westen bang is. Terwijl Rusland 101 meer redenen heeft om véél banger te zijn voor het Westen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:44 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Duitsland is sinds WO II zeer huiverig voor deelname aan militaire acties. Meer kan je er niet over zeggen denk ik..
Alleen gaat met oorlog de verkeerde generatie. Je kunt beter een virus hebben dat babyboomers doet overlijdenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:46 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Beetje indamming van wereldpopulatie kan geen kwaad
Dat kan je maar 1 keer doen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:43 schreef DeJori het volgende:
[..]
Opsteken en gebruiken om whisky mee te stoken.
Hij is wel berucht hierquote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:46 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat is toeval.. sommigen hebben een panda als plaatje of zijn simpelweg vrouw
Dat ook idd.. maakte ik me ook al hard voor...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:46 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Ik denk vooral omdat er hier nabestaanden op het forum zijn (mijzelf incluis), die denk ik liever niet dat soort foto's van bekenden willen zien.
Een lijstje gebasseerd op personele sterkte inclusief de toen nog geldende dienstplicht in Duitsland, ondertussen al afgeschaft...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
http://www.alletop10lijstjes.nl/10-sterkste-legers/ Ok man![]()
Bovendien Duitsland vecht niet namens zichzelf maar namens de NAVO. En de Duitse mentaliteit is zo sterk, daar geen Rus zich mee meten.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bundeswehrquote:De Bundeswehr is thans verwikkeld in een zeer grote reorganisatie om de strijdkrachten mobieler en meer expeditionair te maken in het licht van 11 september 2001.
Dusdanig herkenbare foto's zou ik niet posten. Kwam deze tegen in een fotoserie van een Franse fotograaf. Ook een foto van een lijk in een bijkeuken ofzo, gat in het dak. Opeens was het er.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:46 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Ik denk vooral omdat er hier nabestaanden op het forum zijn (mijzelf incluis), die denk ik liever niet dat soort foto's van bekenden willen zien.
links mogen wel in een spoiler volgens mijquote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dusdanig herkenbare foto's zou ik niet posten. Kwam deze tegen in een fotoserie van een Franse fotograaf. Ook een foto van een lijk in een bijkeuken ofzo, gat in het dak. Opeens was het er.
Ik vraag me af waar Rutte en zijn maatjes de hele dag naar zitten te kijken. Waarschijnlijk zijn het handelscontracten.
denk dat die andere zorgen heeft hoorquote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dusdanig herkenbare foto's zou ik niet posten. Kwam deze tegen in een fotoserie van een Franse fotograaf. Ook een foto van een lijk in een bijkeuken ofzo, gat in het dak. Opeens was het er.
Ik vraag me af waar Rutte en zijn maatjes de hele dag naar zitten te kijken. Waarschijnlijk zijn het handelscontracten.
ehhmquote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:43 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Niemand is zo stom om lukraak commerciële vliegtuigen uit de lucht te gaan schieten. Daar heeft niemand belang bij.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:49 schreef Parzival het volgende:
[..]
links mogen wel in een spoiler volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |