Alleen de media en social media zijn een uitlaatklep.. als ik voorpagina's van kranten zie waarop staat 'moordenaars' of waarop Poetin een 'beast' wordt genoemd, vind ik dat op de een of andere manier toch prettig. Voor het overige ben je gewoon machteloos en gelaten.. in het leven gaat een hoop niet zoals je zou willen en rechtvaardigheid is met een lampje amper te vinden. So be it..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:38 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dit is nu juist wat ik bedoel: "ach, we zijn wel 'kwaad' maar we kunnen er toch niets aan doen". Ik wordt gek van dit machteloze gedoe.
Binnen een paar weken na 9/11 vielen de eerste Amerikaanse bommen op Afghanistan.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:39 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Wat denk jij dat wij in godsnaam kunnen doen dan? Beetje naar Rusland rennen en boos worden? Nee, dat helpt joh.
En als de 'militaire macht' aangevallen wordt door separisten?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Stuur een militaire macht die de onderzoekers begeleidt naar het rampgebied en stel de sporen en lichamen veilig, laat de onderzoekers in alle veiligheid hun broodnodige werk doen.
Het is een crime scene, die wordt geplunderd door de mogelijke (mede)daders.
Nogmaals de vraag; wat moet er gebeuren voordat Nederland wel eens een vuist maakt? Rotterdam weer gebombardeerd, Van Gaal onheus bejegend? Youp van 't Hek uit zijn paranoide lijden verlost?
Wow echt te vergelijkenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:41 schreef beantherio het volgende:
[..]
Binnen een paar weken na 9/11 vielen de eerste Amerikaanse bommen op Afghanistan.
en dat heeft goed uitgepakt zeg.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:41 schreef beantherio het volgende:
[..]
Binnen een paar weken na 9/11 vielen de eerste Amerikaanse bommen op Afghanistan.
De wapens in Oekraïne liggen er voor het oprapen. Ik zou zeggen adios en succesquote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:41 schreef beantherio het volgende:
[..]
En beter nog, al onze militairen uitrusten in oranje en Mark Rutte als een echte Montgomery vooraan in de strijd naar Moskou marcherenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja snel, laten we Rusland de oorlog verklaren, dat zal ze leren
Amerikaanse ja. Nederland gaat dat niet doen, dan moet eerst de oproepplicht weer terug komen en dan alsnog hebben we hulp nodig van andere landen. Als het nou 192 Amerikanen waren was Amerika er al op af gegaan.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:41 schreef beantherio het volgende:
[..]
Nee. Er zaten ook niet bepaald alleen Nederlanders aan boord.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je overschat de mogelijkheden van Nederland en onderschat het belang van internationale diplomatiek.
Ik denk dat ze dan nog voor de grens met Duitsland 180% draaien omdat ze moe zijn oidquote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:41 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
En beter nog, al onze militairen uitrusten in oranje en Mark Rutte als een echte Montgomery vooraan in de strijd naar Moskou marcheren
denk het niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:41 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Amerikaanse ja. Nederland gaat dat niet doen, dan moet eerst de oproepplicht weer terug komen en dan alsnog hebben we hulp nodig van andere landen. Als het nou 192 Amerikanen waren was Amerika er al op af gegaan.
Het Oekrainse leger vecht al tegen de seperatisten, we hoeven hen slechts te helpen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:41 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Amerikaanse ja. Nederland gaat dat niet doen, dan moet eerst de oproepplicht weer terug komen en dan alsnog hebben we hulp nodig van andere landen. Als het nou 192 Amerikanen waren was Amerika er al op af gegaan.
Dus het zijn geen seperatisten, maar toch Rusland zelf die ons vliegtuig heeft neer gehaald?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:43 schreef wise het volgende:
[..]
denk het niet.
Is het geen berber bergvolk waar je tegen opneemt, maar tegen Rusland
Gaat Nederland in ieder geval nooit uit zichzelf doen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:43 schreef Nintex het volgende:
[..]
Het Oekrainse leger vecht al tegen de seperatisten, we hoeven hen slechts te helpen.
Ja dan blijft Rusland ook gewoon stil. Die dumpen dan weer duizenden zwaarbewapende rebellen over de grensquote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:43 schreef Nintex het volgende:
[..]
Het Oekrainse leger vecht al tegen de seperatisten, we hoeven hen slechts te helpen.
Zucht.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee. Er zaten ook niet bepaald alleen Nederlanders aan boord.
Het is een massamoord, eens? Een crimescene, eens? Een aanval op een aantal NAVOlanden (althans hun onschuldige burgers), eens?
Beantherio stelde het hierboven ook al. Die gelatenheid, het is toch onverteerbaar (no pun intended) dat bewijzen en lichamen worden weggehaald?
Verdedigingsschoten afvuren en gelijk een schuldverklaring in handen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:41 schreef RicardoKishna het volgende:
[..]
En als de 'militaire macht' aangevallen wordt door separisten?
Dit dus. De EU zou een van de grootste machtsblokken ter wereld moeten zijn, maar het laat zich gewoon in de reet neuken. Een stelletje struikrovers kunnen gewoon hun gang gaan zonder dat ze ook maar een strobreed in de weg wordt gelegd.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee. Er zaten ook niet bepaald alleen Nederlanders aan boord.
Het is een massamoord, eens? Een crimescene, eens? Een aanval op een aantal NAVOlanden (althans hun onschuldige burgers), eens?
Beantherio stelde het hierboven ook al. Die gelatenheid, het is toch onverteerbaar (no pun intended) dat bewijzen en lichamen worden weggehaald?
Er is nog helemaal niet bekend wie geschoten heeft.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:43 schreef Nintex het volgende:
[..]
Dus het zijn geen seperatisten, maar toch Rusland zelf die ons vliegtuig heeft neer gehaald?
1 van de gruwelijkste ja?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Verdedigingsschoten afvuren en gelijk een schuldverklaring in handen.
Nee, je moet gewoon toekijken hoe mensen een van de gruwelijkste massamoorden in de geschiedenis staan weg te moffelen.
Met jouw tactiek bereik je ook niet veel. Als het al haalbaar is.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Verdedigingsschoten afvuren en gelijk een schuldverklaring in handen.
Nee, je moet gewoon toekijken hoe mensen een van de gruwelijkste massamoorden in de geschiedenis staan weg te moffelen.
Dan zitten ze nog aardig in de richting, 180%?, onthou even voor me dat jij nooit mijn navigatieofficier moet worden.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dan nog voor de grens met Duitsland 180% draaien omdat ze moe zijn oid
graden, niet procent maar goed, het zal welquote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:45 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Dan zitten ze nog aardig in de richting, 180%?, onthou even voor me dat jij nooit mijn navigatieofficier moet worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |