nee, geen reden toe.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:34 schreef Sodapoppin het volgende:
zijn hier meer mensen ook bang dat dit uitloopt op een WO3?
Jochie tochquote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:34 schreef wise het volgende:
[..]
wat zei ik nou, mondje..
[..]
Wat voor ingrijpen bedoel je¿
Jawel dus..quote:
Genoeg mensen zijn kwaad, we kunnen er alleen geen zak aan doen als "gewone" burgers.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:36 schreef beantherio het volgende:
De gelatenheid van Nederlanders, de Nederlandse pers en de Nederlandse overheid is stuitend. Is er dan echt niemand kwaad?
Koning pils.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:35 schreef lolcat8811 het volgende:
Nog niet zo lang geleden...
[ afbeelding ]
Toen quasi alle wereldleiders Sochi boycotten, ging NL met de hoogst mogelijke delegatie pilsjes drinken bij Putin. Beelden die hij dan weer kon gebruiken voor z'n eigen binnenlandse promotie. Zo belangrijk waren die homorechten nu ook weer niet.
Straks weer bij het volgende WK in Rusland? Alles voor het geld, nietwaar.
Er zijn al teveel van dat soort typische Telegraaf-verhalen voorbij gekomenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:35 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wat is daar zo erg aan? Dat de Televaag zoiets publiceert? Ik neem aan dat deze mensen niet liegen, als je dat vliegtuig had moeten nemen maar door omstandigheden bent overgeboekt kan ik me voorstellen dat dit iets met iemand doet.
Ja en gaat het helpen om te lopen stampvoeten..?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:36 schreef beantherio het volgende:
De gelatenheid van Nederlanders, de Nederlandse pers en de Nederlandse overheid is stuitend. Is er dan echt niemand kwaad?
Ja snel, laten we Rusland de oorlog verklaren, dat zal ze lerenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:36 schreef beantherio het volgende:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:36 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Er zijn al teveel van dat soort typische Telegraaf-verhalen voorbij gekomen
schandalig inderdaad. zelfs hier op het forum. maar wat kunnen we doen dan boehoequote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:36 schreef beantherio het volgende:
Zoals wat? Ik heb niks nieuws gehoord.. Fok bijhouden en je weet allesquote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:36 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Jawel dus..
Misschien niet wat jij gehoopt had te horen...
Stuur een militaire macht die de onderzoekers begeleidt naar het rampgebied en stel de sporen en lichamen veilig, laat de onderzoekers in alle veiligheid hun broodnodige werk doen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe zie jij dat ingrijpen precies voor je?
Dit is nu juist wat ik bedoel: "ach, we zijn wel 'kwaad' maar we kunnen er toch niets aan doen". Ik wordt gek van dit machteloze gedoe.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:36 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Genoeg mensen zijn kwaad, we kunnen er alleen geen zak aan doen als "gewone" burgers.
Volgens mij valt dat best mee. Ik ben er een paar tegen gekomen bovendien mogen deze mensen van geluk spreken.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:36 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Er zijn al teveel van dat soort typische Telegraaf-verhalen voorbij gekomen
Hoe wil je rebellen onder druk zetten?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:37 schreef MagicIsland1 het volgende:
[..]
schandalig inderdaad. zelfs hier op het forum. maar wat kunnen we doen dan boehoe![]()
Niet eens de intentie om druk te zetten op de rebellen.
Wat denk jij dat wij in godsnaam kunnen doen dan? Beetje naar Rusland rennen en boos worden? Nee, dat helpt joh.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:38 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dit is nu juist wat ik bedoel: "ach, we zijn wel 'kwaad' maar we kunnen er toch niets aan doen". Ik wordt gek van dit machteloze gedoe.
Zoals ik net postte..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:38 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zoals wat? Ik heb niks nieuws gehoord.. Fok bijhouden en je weet alles
Een politiek verschil hoef je nog niet persoonlijk op te vatten. Tijdens dit moment was er nog niet veel aan de hand en bemoeide Rusland zich nog niet met de Krim en Oekraine. Je kunt niet verwachten dat zij dezelfde waarden hebben en wetten nastreven als wij. Echter kun je wel wederzijds respect verwachten. Helaas voor ons is dat aan Russische kant 0, want zelfs lijken worden weggehaald om het onderzoek te saboteren.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:35 schreef lolcat8811 het volgende:
Nog niet zo lang geleden...
[ afbeelding ]
Toen quasi alle wereldleiders Sochi boycotten, ging NL met de hoogst mogelijke delegatie pilsjes drinken bij Putin. Beelden die hij dan weer kon gebruiken voor z'n eigen binnenlandse promotie. Zo belangrijk waren die homorechten nu ook weer niet.
Straks weer bij het volgende WK in Rusland? Alles voor het geld, nietwaar.
Gas is de onderliggende gedachte in dit gebeuren.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hoe wil je rebellen onder druk zetten?Dreigen dat je hun gas niet meer gaat afnemen ofzo?
en de andere helft stapt over op de 'vijand'quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Oorlog in Nederland
3 dijken opblazen en de helft van het land is al verloren
Je overschat de mogelijkheden van Nederland en onderschat het belang van internationale diplomatiek.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Stuur een militaire macht die de onderzoekers begeleidt naar het rampgebied en stel de sporen en lichamen veilig, laat de onderzoekers in alle veiligheid hun broodnodige werk doen.
Het is een crime scene, die wordt geplunderd door de mogelijke (mede)daders.
Nogmaals de vraag; wat moet er gebeuren voordat Nederland wel eens een vuist maakt? Rotterdam weer gebombardeerd, Van Gaal onheus bejegend? Youp van 't Hek uit zijn paranoide lijden verlost?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |