Oorlog in Nederlandquote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:28 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
ik hoop hetzit niet echt op een oorlog hier ook in nederland te wachten
Is wel is voor minder gebeurdquote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:28 schreef Geralt het volgende:
[..]
De stakes zijn veel te hoog tegenwoordig. Om zo iets relatief onbenulligs gaat echt geen WO3 uitbreken.
Het is ook wel duidelijk dat ze bij de oogst nog heel wat zooi zullen vinden...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:28 schreef wise het volgende:
gaat trouwens nog lang zoeken worden naar die lijken. Veel groen.
Dan moet je honden gebruiken die op de rotte geur afgaan.
Dat doet het filmpje zelf in de eerste seconden.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:28 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ja, waarschuw wel ff mensen dat het graphical content bevat
kijk hem lachen. Smeerlapquote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:25 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Viesdik met zo'n gelukszoeker. Je verwacht het niet.
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_de_loterij___.html
Geen enkele kans. Rusland kan hooguit toch Oekraine binnenvallen als ze bang zijn dat de NAVO dat van plan is en dan wordt er een nieuw ijzeren gordijn zo'n beetje tot aan Kiev neer gezet. No Way dat de Polen zich nogmaals laten overlopen door een invaserend leger.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:27 schreef Sodapoppin het volgende:
niet dat ik er verder verstand van heb.. maar zou hier wel weer eens een wereldoorlog achter weg kunnen komen ?
Toen waren de stakes veel minder hoog dan tegenwoordig. We hebben elkaar allemaal nodig. Rusland, China, EU, Amerika, allemaal hebben we elkaar nodig.quote:
zo kan het ook.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah, jij zit in de modus dat alle verdachtmakingen richting de separatisten/Rusland per definitie goed zijn.
Kick je een beetje op meeloper zijn?
Het gaat ook helemaal niet om politieke/militaire belangen...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:28 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
ik hoop hetzit niet echt op een oorlog hier ook in nederland te wachten
Dat lukt Rusland logistiek ook niet, Stavka mocht beginnen vanaf Berlijn met allerlei leuke warschau-pact staatjes in EuropaHet Rusland van nu krijgt daar geen enkele steun meer voor en zal moeten beginnen in Rostov en Smolenskquote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:24 schreef Nintex het volgende:
[..]
Als dat de inzet van Rusland is dan was dat in eerste plaats al niet te voorkomen. Immers is Oekraine niet van Rusland. Daarnaast kan Putin prima zijn volk hersenspoelen en mobiliseren tegen een chaotisch Oekrains groepje padvinders, maar een oorlog tegen de VS en Europa, ik denk dat daar geen enkel draagvlak voor is bij de bevolking.
Ik ergerde me ook aan dat artikel ja.. Stelletje vieze aandachtshoerenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:25 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Viesdik met zo'n gelukszoeker. Je verwacht het niet.
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_de_loterij___.html
True true, veel verder dan een eventuele (milde vorm van) KO II zal het niet komenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:31 schreef Geralt het volgende:
[..]
Toen waren de stakes veel minder hoog dan tegenwoordig. We hebben elkaar allemaal nodig. Rusland, China, EU, Amerika, allemaal hebben we elkaar nodig.
Meeloper ja? Het bewijs wijst toch echt duidelijk in een bepaalde richting. Dat jij dat per se wilt ontkennen, heeft vermoedelijk vooral met een gebrek aan aandacht te maken.quote:
twitter:maxseddon twitterde op zaterdag 19-07-2014 om 11:12:02Rebels denying access to #MH17 crash site until "investigative brigade" finishes work. Won't say where the bodies are being taken. reageer retweet
Hoe zie jij dat ingrijpen precies voor je?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:33 schreef El_Matador het volgende:
- aanslag op burgervliegtuig
- massamoord op 298 mensen
- lichamen en bewijzen wegmoffelen
- onderzoekers niet toelaten
Wat is eigenlijk wél genoeg reden om in te grijpen, Timmerfrans en Pruttelmark?
wat zei ik nou, mondje..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Meeloper ja? Het bewijs wijst toch echt duidelijk in een bepaalde richting. Dat jij dat per se wilt ontkennen, heeft vermoedelijk vooral met een gebrek aan aandacht te maken.
Wat voor ingrijpen bedoel je¿quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:33 schreef El_Matador het volgende:
- aanslag op burgervliegtuig
- massamoord op 298 mensen
- lichamen en bewijzen wegmoffelen
- onderzoekers niet toelaten
Wat is eigenlijk wél genoeg reden om in te grijpen, Timmerfrans en Pruttelmark?
Geen nieuws dusquote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:34 schreef Snowballed het volgende:
11:30 uur
Uit de persconferentie
Uit de persconferentie: Malaysia Airlines geeft straks volledige passagierslijst vrij. Er zijn zorgen dat de rampplek niet beveiligd wordt, sterker: MA maakt zich zorgen over vernietiging van sporen.
Verder roept de maatschappij allen op om families te respecteren, het is menselijke tragedie.
Burgers uit 11 landen zijn slachtoffer van een conflict waar zij geen deel aan hadden.
Vandaag is een team in Kiev aangekomen, dat probeert met Oekraïense autoriteiten samen te werken en lichamen te bergen. Later vandaag gaat er ook minister ook naar Kiev.
In twee dagen voor incident hebben 75 andere luchtvaartmaatschappijen zelfde route gevolgd.
Op de grond zijn regels gebroken.
Maleisië veroordeelt brute daad van agressie. Maleisie wil lichamen zo snel mogelijk repatriëren. Er is nog geen duidelijkheid waar de zwarte dozen zijn.
http://nos.nl/liveblog/67(...)kraine-dag-drie.htmltwitter:maxseddon twitterde op zaterdag 19-07-2014 om 11:12:02Rebels denying access to #MH17 crash site until "investigative brigade" finishes work. Won't say where the bodies are being taken. reageer retweet
Wat is daar zo erg aan? Dat de Televaag zoiets publiceert? Ik neem aan dat deze mensen niet liegen, als je dat vliegtuig had moeten nemen maar door omstandigheden bent overgeboekt kan ik me voorstellen dat dit iets met iemand doet.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:32 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik ergerde me ook aan dat artikel ja.. Stelletje vieze aandachtshoeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |