Dat vind ik dus nalatig en tevens veelzeggend over de fragiele positie van Nederland binnen het politieke spectrum.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:21 schreef Basterds het volgende:
[..]
Zoals de situatie nu is heeft de Nederlandse overheid precies 0 kunnen betekenen voor de vele nabestaanden.
Eens.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:22 schreef Greys het volgende:
Een pietsie meer verdraagzaamheid naar elkaar toe in deze topics is teveel gevraagd zeker?
Als je terug/bij wilt lezen is de helft gesteggel onderling, minstens.
Als op zoveel plaatsen een een stokje in de grond is gestopt omdat daar een lichaam(sdeel) ligt, dan had ik eerder verwacht dat de fotograaf een foto op afstand zou maken of één voorbeeld van een markering ipv een foto van een paar takjes op de grond. Niet zo gek toch?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat mis je? Het lijk zélf op de foto als 'bewijs'?
Een paar honderd stoelen met mensen die op 10km hoogte met een snelheid van 900km per uur in -50 graden tegen elkaar aan schieten.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En maak het vliegtuig meteen van dat spul waar een zwarte doos ook van wordt gemaakt. En een parachute per persoon, schietstoel, tweede landingsgestel en een extra gps zender
Eens, de overheid zou pal voor zijn burgers moeten staan. Nederland is laf, afwachtend en doet niets.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:23 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat vind ik dus nalatig en tevens veelzeggend over de fragiele positie van Nederland binnen het politieke spectrum.
Dat heeft ie ook geplaatst, wel even goed kijken naar zijn tweets.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als op zoveel plaatsen een een stokje in de grond is gestopt omdat daar een lichaam(sdeel) ligt, dan had ik eerder verwacht dat de fotograaf een foto op afstand zou maken of één voorbeeld van een markering ipv een foto van een paar takjes op de grond. Niet zo gek toch?
als je vingertjes gaat wijzen gaat het onderzoek naar de klote.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:24 schreef Basterds het volgende:
[..]
Eens, de overheid zou pal voor zijn burgers moeten staan. Nederland is laf, afwachten en doet niets.
Je had anders verwacht? Nederland is vooral belangrijk in de ogen van Nederlanders, niet in de ogen van de rest van de wereld. Daar zijn we vooral een curieus landje dat veel kennis van dijken heeft.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:23 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat vind ik dus nalatig en tevens veelzeggend over de fragiele positie van Nederland binnen het politieke spectrum.
Nee hoor. Maar ik denk dat hem dat op twitter te ver gaat bij deze foto, misschien kon het niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als op zoveel plaatsen een een stokje in de grond is gestopt omdat daar een lichaam(sdeel) ligt, dan had ik eerder verwacht dat de fotograaf een foto op afstand zou maken of één voorbeeld van een markering ipv een foto van een paar takjes op de grond. Niet zo gek toch?
quote:
wat kunnen ze doen dan?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:24 schreef Basterds het volgende:
[..]
Eens, de overheid zou pal voor zijn burgers moeten staan. Nederland is laf, afwachtend en doet niets.
inderdaad, leest echt niet fijn dit.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:22 schreef Greys het volgende:
Een pietsie meer verdraagzaamheid naar elkaar toe in deze topics is teveel gevraagd zeker?
Eigenlijk zouden ze gewoon met een helicopter of 6 er heen moeten gaaan, commando's eruit en het gebied tijdelijk en neutraal opeisen. Kan natuurlijk niet zomaar, maar zou wel tof zijn!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:26 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
wat kunnen ze doen dan?
ik ben er echt benieuwd naar...
Er zijn toch ook zulke beelden? Zag gisteren zelfs op BBC World zulke beelden langskomen.j.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dit jaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:22 schreef Greys het volgende:
Daar wringt 'm nu toch juist de schoen.. het zou niet uit moeten maken waar deze vlucht vandaan kwam, het is een terreurdaad die aangepakt zou moeten worden.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:26 schreef Donnie-Brasco het volgende:
De separatisten mogen blij zijn dat het een Nederlandse vlucht was. Als het Amerikaanse vlucht was en de onderzoekers zo zouden zijn geweerd, dan was de USA al bezig met een groot offensief in de Krim.
twitter:WaterdrinkerP twitterde op zaterdag 19-07-2014 om 09:56:51Beste volgers, de gruwelijke foto met knuffel kreeg ik, in Oekraine op weg in het veld. Ik heb deze in emotie geretweet. Fout van mij, want reageer retweet
twitter:WaterdrinkerP twitterde op zaterdag 19-07-2014 om 09:58:00later dook de youtube film op. Dit is een fout die ik betreur. Hectiek is geen excuus. Ook mijn collega's zijn er te vroeg in meegegaan. reageer retweet
Nee, het beste lijkt me (als je in gaat grijpen) militair onder de UN richting het gebied sturen... welke een 'neutrale' partij zijn.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:26 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze gewoon met een helicopter of 6 er heen moeten gaaan, commando's eruit en het gebied tijdelijk en neutraal opeisen. Kan natuurlijk niet zomaar, maar zou wel tof zijn!
ja wat je zegt..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:26 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze gewoon met een helicopter of 6 er heen moeten gaaan, commando's eruit en het gebied tijdelijk en neutraal opeisen. Kan natuurlijk niet zomaar, maar zou wel tof zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |