twitter:obk twitterde op zaterdag 19-07-2014 om 09:54:25Er zijn geen experts, geen rampendeskundigen, geen internationale onderzoekers, geen politici. Alleen rebellen en de lokale brandweer reageer retweet
Tiefusvolkquote:Op zaterdag 19 juli 2014 09:47 schreef Snowballed het volgende:
http://nos.nl/video/676739-onderzoek-op-rampplek-lastig.html
![]()
tnx, kijk ik dan even inderdaad.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:09 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Om 11.45 is er weer een extra journaal..
twitter:obk twitterde op zaterdag 19-07-2014 om 09:50:54Er worden geen lijken geborgen, ze worden gemarkeerd. Met een tak en een wit lintje. http://t.co/J3LOtN6KwY reageer retweet
Ik vind hem niet zo goed.. heb gisteren een zooi van zijn tweets gelezen en vind het maar een sensatiemannetje. Gebruikt om de haverklap het woord 'lijken' en 'horror'..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:10 schreef Perrin het volgende:
Olaf Koens, een paar minuten geleden:twitter:obk twitterde op zaterdag 19-07-2014 om 09:54:25Er zijn geen experts, geen rampendeskundigen, geen internationale onderzoekers, geen politici. Alleen rebellen en de lokale brandweer reageer retweet
Het zijn ook lijken en het IS ook horror.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vind hem niet zo goed.. heb gisteren een zooi van zijn tweets gelezen en vind het maar een sensatiemannetje. Gebruikt om de haverklap het woord 'lijken' en 'horror'..
Daar waren ze gister ook al mee bezig...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:12 schreef Greys het volgende:
twitter:obk twitterde op zaterdag 19-07-2014 om 09:50:54Er worden geen lijken geborgen, ze worden gemarkeerd. Met een tak en een wit lintje. http://t.co/J3LOtN6KwY reageer retweet
Maar dat hoeft niet 150x vermeld te worden.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Het zijn ook lijken en het IS ook horror.
Bedankt dat je deze interessante informatie deelt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vind hem niet zo goed.. heb gisteren een zooi van zijn tweets gelezen en vind het maar een sensatiemannetje. Gebruikt om de haverklap het woord 'lijken' en 'horror'..
Is wel degelijk interessant, want nu weet ik dat ik hem niet hoef te volgenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
Bedankt dat je deze interessante informatie deelt.
Hij is terplekke, mafkees. Die is zelf ook niet onaangedaan.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Maar dat hoeft niet 150x vermeld te worden.
Fijn voor je.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Is wel degelijk interessant, want nu weet ik dat ik hem niet hoef te volgen
Ach, wees eerlijk, de meeste mensen willen gewoon zoveel mogelijk informatie van iemand die daar is. Waar of niet. En ik vind het niet zo raar dat iemand daar in al die consternatie en misschien zelf ook boosheid om de gang van zaken wat andere woorden gebruikt dan je van een correspondent zou verwachten. Ik vind het wel 'echt'. Maar da's persoonlijk.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Maar dat hoeft niet 150x vermeld te worden.
En zo krijg je dus objectief nieuwsquote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hij is terplekke, mafkees. Die is zelf ook niet onaangedaan.
Ok.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hij is terplekke, mafkees. Die is zelf ook niet onaangedaan.
quote:
Dat is zo.. misschien vind ik twitter sowieso een belachelijk medium om zulke dingen te delen.. Ik hoorde ook een ooggetuige verslag van een reporter van ABC (dacht ik).. die was hoorbaar aangedaan door wat hij zag. Dat komt anders over dan de tweets van die Olaf. Voor mijn part schrijft hij er straks een boek over, maar twitter.. nee bedanktquote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Het zijn ook lijken en het IS ook horror.
Gast doe ff normaal...quote:
Mis ik iets want ik kan hier in de tuin ook stokken en een wit touwtje op het gras neerleggen. Dat impliceert een hoop over de situatie in mijn tuin maar die is er nietquote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:12 schreef Greys het volgende:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Mis ik iets want ik kan hier in de tuin ook stokken en een wit touwtje op het gras neerleggen. Dat impliceert een hoop over de situatie in mijn tuin maar die is er niet
dat dacht/vind ik ookquote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach, wees eerlijk, de meeste mensen willen gewoon zoveel mogelijk informatie van iemand die daar is. Waar of niet. En ik vind het niet zo raar dat iemand daar in al die consternatie en misschien zelf ook boosheid om de gang van zaken wat andere woorden gebruikt dan je van een correspondent zou verwachten. Ik vind het wel 'echt'. Maar da's persoonlijk.
Dit slaat nergens op, ik zeg laat maar een aantal blauw helmen met tanks richting de rampplek rollen ter beveiliging van onderzoekers.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 09:47 schreef Snowballed het volgende:
http://nos.nl/video/676739-onderzoek-op-rampplek-lastig.html
![]()
Een beetje een verslaggever ter plekke afzeiken op zijn taalgebruik, komop zeg.quote:
Gisteren op BBC World gaven ze aan dat de mensen die aan het zoeken waren naar menselijke resten, stokken met een wit vlaggetje eraan bij de gevonden lijken of resten zetten, zodat deze later weer kunnen worden verzameld.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Mis ik iets want ik kan hier in de tuin ook stokken en een wit touwtje op het gras neerleggen. Dat impliceert een hoop over de situatie in mijn tuin maar die is er niet
Een beetje iemand zijn mening afzeiken omdat diegene zegt dat hij de woorden horror en lijken iets minder mag gebruiken.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een beetje een verslaggever ter plekke afzeiken op zijn taalgebruik, komop zeg.
Was toch ook bij die vliegramp in Libie een paar jaar geleden?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:18 schreef Jor_Dii het volgende:
Persoonlijk erger ik me behoorlijk aan de afwachtende houding van Nederland in deze. Ik zeg niet dat men oorlogstaal moet gaan voeren, maar een wat meer boze reactie had ik eigenlijk wel verwacht. Het onderzoek naar de ramp en de afwikkeling voor de nabestaanden wordt nu ook nog eens bemoeilijkt, dat gaat de overheid toch niet met lede ogen aanzien?
Je bent mod.. reageer dan even fatsoenlijk...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een beetje een verslaggever ter plekke afzeiken op zijn taalgebruik, komop zeg.
Hij heeft op dit moment de camera's niet voor zijn neus en geeft dan informatie via twitter.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:16 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat is zo.. misschien vind ik twitter sowieso een belachelijk medium om zulke dingen te delen.. Ik hoorde ook een ooggetuige verslag van een reporter van ABC (dacht ik).. die was hoorbaar aangedaan door wat hij zag. Dat komt anders over dan de tweets van die Olaf. Voor mijn part schrijft hij er straks een boek over, maar twitter.. nee bedankt
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:18 schreef Blester het volgende:
Heeft Willem Alexander het volk eigenlijk al toegesproken? Hij heeft wel een reactie gegeven, maar meer niet volgens mij.
ik denk dat dat niet aan nl ligt dat het bemoeilijkt wordquote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:18 schreef Jor_Dii het volgende:
Persoonlijk erger ik me behoorlijk aan de afwachtende houding van Nederland in deze. Ik zeg niet dat men oorlogstaal moet gaan voeren, maar een wat meer boze reactie had ik eigenlijk wel verwacht. Het onderzoek naar de ramp en de afwikkeling voor de nabestaanden wordt nu ook nog eens bemoeilijkt, dat gaat de overheid toch niet met lede ogen aanzien?
Wat mis je? Het lijk zélf op de foto als 'bewijs'?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nee.. maar we zijn geen USA die met de botte bijl in de rondte gaan zwaaien...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:18 schreef Jor_Dii het volgende:
En maak het vliegtuig meteen van dat spul waar een zwarte doos ook van wordt gemaakt. En een parachute per persoon, schietstoel, tweede landingsgestel en een extra gps zenderquote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:18 schreef Loekie1 het volgende:
Plaats raketafweer op burgervliegtuigen'
WASHINGTON -
Commerciële vliegtuigen moeten worden voorzien van systemen die radargestuurde raketten kunnen tegenhouden. Daarvoor pleitte de Amerikaanse senator Mark Kirk vrijdag in een interview met de Washington Post. Volgens Kirk hoeft het installeren van dergelijke systemen technisch niet moeilijk te zijn.
„Ik denk dat gekeken moet worden naar het plaatsen van verdedigingssystemen op burgertoestellen die honderden personen aan boord hebben”, zei de Republikeinse politicus, die ooit werkte voor de inlichtingendienst van de Amerikaanse marine. De piloot kan dan zogeheten antiradarsneeuw gebruiken om radargestuurde projectielen in de war te brengen.
Volgens Kirk moeten reizigers bij het boeken van een vlucht te horen krijgen of het toestel beschikt over afweersystemen. Dat is volgens de politicus geen overbodige luxe: veel raketten die luchtdoelen kunnen treffen zouden zoek zijn sinds de val van het regime van de Libische dictator Muammar Kaddafi en het instorten van het Iraakse leger.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_vliegtuigen___.html
Tja, best goed idee eigenlijk. Was er niet iemand in dit forum die dit ook opperde?
In dit forum ben ik gewoon user. Mafkees is eigenlijk nog veel te mild idd.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:19 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Je bent mod.. reageer dan even fatsoenlijk...
Is dat zo moeilijk..?
met je gemafkees..
Ja, en diegene werd vervolgens keihard afgezeken omdat het pure nonsense is.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:18 schreef Loekie1 het volgende:
WASHINGTON -
Commerciële vliegtuigen moeten worden voorzien van systemen die radargestuurde raketten kunnen tegenhouden. Daarvoor pleitte de Amerikaanse senator Mark Kirk vrijdag in een interview met de Washington Post. Volgens Kirk hoeft het installeren van dergelijke systemen technisch niet moeilijk te zijn.
„Ik denk dat gekeken moet worden naar het plaatsen van verdedigingssystemen op burgertoestellen die honderden personen aan boord hebben”, zei de Republikeinse politicus, die ooit werkte voor de inlichtingendienst van de Amerikaanse marine. De piloot kan dan zogeheten antiradarsneeuw gebruiken om radargestuurde projectielen in de war te brengen.
Volgens Kirk moeten reizigers bij het boeken van een vlucht te horen krijgen of het toestel beschikt over afweersystemen. Dat is volgens de politicus geen overbodige luxe: veel raketten die luchtdoelen kunnen treffen zouden zoek zijn sinds de val van het regime van de Libische dictator Muammar Kaddafi en het instorten van het Iraakse leger.
Tja, best goed idee eigenlijk. Was er niet iemand in dit forum die dit ook opperde?
nee, we moeten ze gewoon lekker laten kutten.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:08 schreef H4ppy het volgende:
[..]
Gelukkig hebben mensen zoals jij niets te beslissen.
Ik hoorde het de verslaggever van de CNN daarstraks zeggen, geen beelden gezien maar hij zei het wel inderdaadquote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:18 schreef Semisane het volgende:
[..]
Gisteren op BBC World gaven ze aan dat de mensen die aan het zoeken waren naar menselijke resten, stokken met een wit vlaggetje eraan bij de gevonden lijken of resten zetten, zodat deze later weer kunnen worden verzameld.
Het is zo'n groot gebied dat men gewoon dat soort markeringen nodig hebben.
Zoals de situatie nu is heeft de Nederlandse overheid precies 0 kunnen betekenen voor de vele nabestaanden.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:18 schreef Jor_Dii het volgende:
Het idee is wel goed maar ik denk niet dat dat gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:18 schreef Loekie1 het volgende:
WASHINGTON -
Tja, best goed idee eigenlijk. Was er niet iemand in dit forum die dit ook opperde?![]()
Nee.. je bent mod.. waarvan maakt geen reet uit...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:20 schreef Perrin het volgende:
[..]
In dit forum ben ik gewoon user. Mafkees is eigenlijk nog veel te mild idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |