Ik hoorde gisteren op de persco ook iemand van RTL terecht vragen, of Rusland zo goed meewerkt en onderzoekt als bij het onderzoek naar de dood van Stan Storimans.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 09:45 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel.Ik ben dus ook zeer sceptisch dat men daar in Rusland zit te wachten op een goed onderzoek...dus al hun zogenaamde beloftes, zijn zoals elke belofte met elke Rus. Geen stuiver waard. (Het is een tiefus volk en zal het altijd blijven...geen feit hoor, slechts mijn mening.
)
Je bent afhankelijk van je vliegtuig maatschappijquote:Op zaterdag 19 juli 2014 09:42 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
En ik zeg dat dat typisch Nederlands gedrag is om alleen daar naar te kijken en niet te kijken wat er werkelijk aan de hand is.
Zeker, daarom schreef ik ook 'bijvoorbeeld'.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 09:39 schreef H4ppy het volgende:
[..]
Er blijft altijd wat om verontwaardigd over te zijn. Is het het een niet, dan is het wel het ander. En hoezo 193 Nederlandse lichamen? Er zijn toch 298 doden gevallen? De 105 andere lichamen die niet geborgen zijn, zijn niet iets om verontwaardigd over te zijn?
De onvermijdelijke apologeet voor Rusland is er ook weer.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 09:46 schreef H4ppy het volgende:
[..]
Jij spreekt zeker uit ervaring? Of je lult maar wat uit je nek?
Dat gedrag van die separatistenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 09:47 schreef Snowballed het volgende:
http://nos.nl/video/676739-onderzoek-op-rampplek-lastig.html
![]()
Dat bedoel ik dus..quote:
Ach ja...ze staan bekent om hun volledige coöperatie in dit soort zaken.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 09:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren op de persco ook iemand van RTL terecht vragen, of Rusland zo goed meewerkt en onderzoekt als bij het onderzoek naar de dood van Stan Storimans.
Die separatisten weten ook wel dat Poetin meekijkt hoor. Die hebben ook gewoon overal lak aanquote:Op zaterdag 19 juli 2014 09:49 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus..![]()
Als dat niet heel snel veranderd snijden ze zichzelf behoorlijk in hun vingers...
Commerciele vluchten naar Azie en vrachtvluchten lokaal, vliegen niet op dezelfde hoogte.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 09:46 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Hou eens op met op de man spelen!
Andere maatschappijen vlogen ook om. En om bij een onweersbui een route te nemen precies waar eerder die week twee vliegtuigen uit de lucht zijn geschoten, is volgens mij verwijtbaar gedrag.
Als dat echt zo is dan stuurt hij toch wat mensen daarheen om er voor te zorgen dat ze wel alles goed kunnen onderzoeken.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 09:52 schreef Pietverdriet het volgende:
Denk eerlijk gezegd dat Putin flink pissig is op de seperatisten
Dat is prima en moeten ze vooral doen...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 09:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die separatisten weten ook wel dat Poetin meekijkt hoor. Die hebben ook gewoon overal lak aan
Uhm jij zegt hier letterlijk dat van de 140 miljoen inwoners van Rusland en iedereen van Russische komaf niemand zijn belofte kan houden. Dus ik vraag me af of je veel russen in real life hebt gesproken of afspraken mee hebt gemaakt voordat je die conclusie hebt getrokken, of je maar al te graag je mond open trekt over dingen waar je geen verstand van hebt en afgaat op je tokkie onderbuikgevoel.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 09:48 schreef Semisane het volgende:
[..]
De onvermijdelijke apologeet voor Rusland is er ook weer.
Ja lieverd...een inschatting die ze maken op de beschikbare informatie. Die informatie wees kennelijk uit dat het veilig was. Zoals eerder aangegeven, het over vliegen van oorlogsgebieden is geen uitzondering, zolang het land zelf het luchtruim niet sluit.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 09:45 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Een land bepaalt zelf of het zijn luchtruim openstelt of niet. Die instanties gaan af op wat het land doet.
Je kunt als vliegtuigmaatschappij zelf ook een inschatting maken.
Ik geef de piloot niet de schuld, ik weet niet wie zo'n opdracht geeft om een afwijkende route te nemen over dat gebied.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 09:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Commerciele vluchten naar Azie en vrachtvluchten lokaal, vliegen niet op dezelfde hoogte.
Maar goed ga jij lekker de piloot de schuld geven, ik ben wel klaar met deze discussie.
Denk ik ook ja. Een verdere verslechtering in de banden met het westen zitten ze daar helemaal niet op te wachten.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 09:52 schreef Pietverdriet het volgende:
Denk eerlijk gezegd dat Putin flink pissig is op de seperatisten
wij gaat dat snijden doen?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 09:49 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus..![]()
Als dat niet heel snel veranderd snijden ze zichzelf behoorlijk in hun vingers...
De VN is een onzin organisatie. Die durven alleen tegen kleine afrikaanse landjes etc. Die mensen zitten daar voor jan joker jaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 09:52 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat is prima en moeten ze vooral doen...
De VN is niet voor jan joker in spoedzitting bijeen..
Nou lieverd als je het niet wilt begrijpen wat ik zeg dan maar niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 09:53 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ja lieverd...een inschatting die ze maken op de beschikbare informatie. Die informatie wees kennelijk uit dat het veilig was. Zoals eerder aangegeven, het over vliegen van oorlogsgebieden is geen uitzondering, zolang het land zelf het luchtruim niet sluit.
Met hoeveelheid vluchten in het zelfde tijdsbestek over het zelfde gebied is het letterlijk botte pech dat MA17 werd geraakt.
Nadat de hele wereld heeft lopen roepen dat hij zich er niet mee mag bemoeien wat er in de Oekraine gebeurd en iedereen in zijn nek liep te pissen over het idee van de Oekraine een federatie te maken?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 09:52 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Als dat echt zo is dan stuurt hij toch wat mensen daarheen om er voor te zorgen dat ze wel alles goed kunnen onderzoeken.
Oke.. doeiquote:Op zaterdag 19 juli 2014 09:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De VN is een onzin organisatie. Die durven alleen tegen kleine afrikaanse landjes etc. Die mensen zitten daar voor jan joker ja
Ik denk eerder dat jij het niet begrijptquote:Op zaterdag 19 juli 2014 09:54 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Nou lieverd als je het niet wilt begrijpen wat ik zeg dan maar niet.
Ik denk dat de separatisten het allemaal niet zoveel kan schelen, dit zijn mensen in een oorlogsroes die het ergens prachtig vinden dat ze kunnen vechten en de aandacht die men krijgt. Daarbij zullen er ook wel wat huurlingen bij zitten en die geven al helemaal niks om het beeld wat deze ramp heeft gecreëerd.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 09:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die separatisten weten ook wel dat Poetin meekijkt hoor. Die hebben ook gewoon overal lak aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |