Dit jaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:22 schreef Greys het volgende:
Een pietsie meer verdraagzaamheid naar elkaar toe in deze topics is teveel gevraagd zeker?
Als je terug/bij wilt lezen is de helft gesteggel onderling, minstens.
Daar wringt 'm nu toch juist de schoen.. het zou niet uit moeten maken waar deze vlucht vandaan kwam, het is een terreurdaad die aangepakt zou moeten worden.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:26 schreef Donnie-Brasco het volgende:
De separatisten mogen blij zijn dat het een Nederlandse vlucht was. Als het Amerikaanse vlucht was en de onderzoekers zo zouden zijn geweerd, dan was de USA al bezig met een groot offensief in de Krim.
twitter:WaterdrinkerP twitterde op zaterdag 19-07-2014 om 09:56:51Beste volgers, de gruwelijke foto met knuffel kreeg ik, in Oekraine op weg in het veld. Ik heb deze in emotie geretweet. Fout van mij, want reageer retweet
twitter:WaterdrinkerP twitterde op zaterdag 19-07-2014 om 09:58:00later dook de youtube film op. Dit is een fout die ik betreur. Hectiek is geen excuus. Ook mijn collega's zijn er te vroeg in meegegaan. reageer retweet
Nee, het beste lijkt me (als je in gaat grijpen) militair onder de UN richting het gebied sturen... welke een 'neutrale' partij zijn.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:26 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze gewoon met een helicopter of 6 er heen moeten gaaan, commando's eruit en het gebied tijdelijk en neutraal opeisen. Kan natuurlijk niet zomaar, maar zou wel tof zijn!
ja wat je zegt..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:26 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze gewoon met een helicopter of 6 er heen moeten gaaan, commando's eruit en het gebied tijdelijk en neutraal opeisen. Kan natuurlijk niet zomaar, maar zou wel tof zijn!
Ja daar waren ze al vrij snel mee bezig...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:27 schreef Semisane het volgende:
[..]
Er zijn toch ook zulke beelden? Zag gisteren zelfs op BBC World zulke beelden langskomen.j.
Zoiets zal het wel zijn.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar ik denk dat hem dat op twitter te ver gaat bij deze foto, misschien kon het niet.
Of hij kan/mag er helemaal niet bij op die plek zelf van die lui op dit moment.
Wat Rutte nou juist wel weer goed deed was dat hij dat niet direct deedt, hij hamerde op onderzoek en op feiten. Maar, dan moet je dus wel gaan handelen. Hoe kan er in deze situatie een gedegen onderzoek gevoerd worden?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:24 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
als je vingertjes gaat wijzen gaat het onderzoek naar de klote.
Gelukkig werken wij niet zo...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:28 schreef MagicIsland1 het volgende:
Wat een afwachtende en zielige vertoning zo van de Nederlandse overheid. Als het 198 amerikanen waren die omkwamen had het nu heel anders eruit gezien.
Wat zouden ze dan eigenlijk precies moeten doen volgens jou? Een bom gooien?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:28 schreef MagicIsland1 het volgende:
Wat een afwachtende en zielige vertoning zo van de Nederlandse overheid. Als het 198 amerikanen waren die omkwamen had het nu heel anders eruit gezien.
Daar is Bush populair nee geworden ja heeft het land veel goed gedaan.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:28 schreef MagicIsland1 het volgende:
en met mitraileurs zwaaiende sepremisten zeggen welkom...!?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:28 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Nee, het beste lijkt me (als je in gaat grijpen) militair onder de UN richting het gebied sturen... welke een 'neutrale' partij zijn.
Dan heb ik niks gezegdquote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:27 schreef Semisane het volgende:
[..]
Er zijn toch ook zulke beelden? Zag gisteren zelfs op BBC World zulke beelden langskomen.j.
Maar zij zijn groot (USA) en wij zijn klein (NL) en das nie eerlijk oh neequote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:28 schreef MagicIsland1 het volgende:
Als de lichamen thuis zijn, zal Nederland ook wel een andere toon aanslaan. Nu je heel hard opstellen zorgt alleen voor meer problemen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:26 schreef Donnie-Brasco het volgende:
De separatisten mogen blij zijn dat het een Nederlandse vlucht was. Als het Amerikaanse vlucht was en de onderzoekers zo zouden zijn geweerd, dan was de USA al bezig met een groot offensief in de Krim.
de plek is moeilijk bereikbaar. Ook door dat getering van die kut separatisten maak het er niet makkelijk op.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:28 schreef Basterds het volgende:
[..]
Wat Rutte nou juist wel weer goed deed was dat hij dat niet direct deedt, hij hamerde op onderzoek en op feiten. Maar, dan moet je dus wel gaan handelen. Hoe kan er in deze situatie een gedegen onderzoek gevoerd worden?
En je hebt ook nog de nabestaanden, die willen de lichamen hebben, misschien naar de rampplek toe, wellicht zijn die spullen nog van waarde voor hen. Wat doet de overheid voor hen?
telegraaf.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat radicaal van de Telegraaf.
Die andere halve paardenkop aan volgers wat hij heeft, hoeft die incompetente Twitteraar zich niet te schamen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:28 schreef AchJa het volgende:
twitter:WaterdrinkerP twitterde op zaterdag 19-07-2014 om 09:56:51Beste volgers, de gruwelijke foto met knuffel kreeg ik, in Oekraine op weg in het veld. Ik heb deze in emotie geretweet. Fout van mij, want reageer retweet
twitter:WaterdrinkerP twitterde op zaterdag 19-07-2014 om 09:58:00later dook de youtube film op. Dit is een fout die ik betreur. Hectiek is geen excuus. Ook mijn collega's zijn er te vroeg in meegegaan. reageer retweet
Dit.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:31 schreef Uccie het volgende:
Ik ben waarschijnlijk de enige, maar ik snap de Nederlandse regering wel.
Prioriteit is het onderzoek en repatriëren van de lichamen.
Door het gebied ben je afhankelijk van de rebellen, kun je wel guns blazing aan komen, maar dan zie ik de rebellen in staat de hele zooi in de hens te steken. Leg dat maar uit aan de nabestaande.
Op dit moment moet je het gewoon van diplomatie hebben.
Ik denk het niet. Als een land nu de Krim invalt is dat land de agressor, Putin zou dat zien als een excuus om alle divisies die zich al rond de grens hebben verzameld los te laten en de krim in te laten rijden.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:27 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Daar wringt 'm nu toch juist de schoen.. het zou niet uit moeten maken waar deze vlucht vandaan kwam, het is een terreurdaad die aangepakt zou moeten worden.
Er zijn duidelijker foto's.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zoiets zal het wel zijn.
Maar bijzonder dat over zoiets enorm schrijnends en iets waar we massaal onze afschuw over uitspreken, dat zoiets niet op een foto kan worden weergegeven. Ik zag een foto bij die OBK, https://mobile.twitter.com/obk/status/490389716588457984/photo/1, ik zie het niet op de tablet maar doe er absoluut geen moeite voor
Eens met wat je zegt, maar diplomatie is al vergeten op het moment dat iedereen ontkende in dat gebied. Zwarte dozen?!?! Niemand die het weet.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:31 schreef Uccie het volgende:
Alles om ze te helpen verwerken... wraak/hard ingrijpen is daar geen onderdeel van..quote:
Zo rollen ze hier.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:06 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat me opvalt is dat moderators met 2 maten meten op Fok. Als je zegt dat Russen een smerig volk zijn gebeurt er niks, als je hetzelfde zou zeggen over Marokkanen heb je meteen 10 weekbans.
Ja die zouden door Moskou zeg maar onderzocht worden toch??quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:31 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Eens met wat je zegt, maar diplomatie is al vergeten op het moment dat iedereen ontkende in dat gebied. Zwarte dozen?!?! Niemand die het weet.
nee hoor ik snap het ookquote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:31 schreef Uccie het volgende:
Ik ben waarschijnlijk de enige, maar ik snap de Nederlandse regering wel.
Prioriteit is het onderzoek en repatriëren van de lichamen.
Door het gebied ben je afhankelijk van de rebellen, kun je wel guns blazing aan komen, maar dan zie ik de rebellen in staat de hele zooi in de hens te steken. Leg dat maar uit aan de nabestaande.
Ja, maar hoorde een verslaggever van CNN zeggen dat ze misschien nog op de crashsite liggen. Maar denk dat Rusland ze al heeft ja. Denk dus niet dat we er ooit achter gaan komen wat er op stondquote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:32 schreef quirina het volgende:
[..]
Ja die zouden door Moskou zeg maar onderzocht worden toch??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |