Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Ja dat.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ze is ver boven de 18.
[..]
bruidsschat?
Ik vind het echt raar. Alsof het een bezit is.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Zelfs bij mij.
Of ik het wil nu? HELL YEAH
nee.
Bruidsschat.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat is dit voor een gebruik? Nooit van gehoord.
Ja, zit binnenkort zonder werk, maar je mag niet meteen na het trekken implantaten plaatsen. Er is een herstelperiode van 3-6 maanden. Wss heb ik dan wel weer werk. Dilemma uff.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O, ik weet niet hoe ingrijpend jouw behandeling is, maar dan noch. Als je de tijd hebt, kun je 't toch wagen?
Ik weet van een vriend van mij dat hij ongeveer 6 weken? rust moest hebben voor zijn kunstgebit erin mocht. Maarja, dat is ook weer anders dan implantaat natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, zit binnenkort zonder werk, maar je mag niet meteen na het trekken implantaten plaatsen. Er is een herstelperiode van 3-6 maanden. Wss heb ik dan wel weer werk. Dilemma uff.
Mag ik vragen hoeveel jouw moeder kwijt was?
Volgens mij echt haar ouders. Zou raar zijn dat je haar geld zou moeten geven. Na het trouwen deel je alles. Wat heeft ze daar aan dan? Hij kan haar dan alles geven.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
stylo... hij moet HAAR geld geven, niet haar ouders...
Toch krijgt zij het.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Volgens mij echt haar ouders. Zou raar zijn dat je haar geld zou moeten geven. Na het trouwen deel je alles. Wat heeft ze daar aan dan? Hij kan haar dan alles geven.
Je moet haar bruidsschat geven hoor.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Volgens mij echt haar ouders. Zou raar zijn dat je haar geld zou moeten geven. Na het trouwen deel je alles. Wat heeft ze daar aan dan? Hij kan haar dan alles geven.
Ik zie dat je gelijk hebt.quote:
Nee, dat deel je niet. Is volledig van haar, dacht ik.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Klinkt te verkeerd dit.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is Koerd, die pakken alles de laatste tijd
India.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:32 schreef Bortecinem het volgende:
In India moeten vrouwen de bruidsschat betalen.Omgekeerde wereld. Vaak worden ze na het huwelijk zelfs nog gedwongen om meer te bepalen. Soms gaat het zo ver dat ze meisjes vermoorden als ze niet kan blijven betalen aan de schoonfam.
Geen wonder dat niemand daar een dochter wil.
Man en vrouw delen niet in Islam. Dat is een Westerse traditie. Wel moet jij je vrouw onderhouden terwijl zij haar eigen geld spendeert bij de Ici Paris.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ken iemand die moest de hele bruiloft betalen. Echt gek van haar.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:32 schreef Bortecinem het volgende:
In India moeten vrouwen de bruidsschat betalen.Omgekeerde wereld. Vaak worden ze na het huwelijk zelfs nog gedwongen om meer te bepalen. Soms gaat het zo ver dat ze meisjes vermoorden als ze niet kan blijven betalen aan de schoonfam.
Geen wonder dat niemand daar een dochter wil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie bepaalt betaaltquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ken iemand die moest de hele bruiloft betalen. Echt gek van haar.
'Ken'.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Pff, is alweer wat jaren geleden, zou 't niet weten. Ik kan het dan ook mis hebben, hoor. Want bij haar heeft alles maximaal 4 weken ofzo geduurd. We waren er binnen een zomervakantie mee klaar.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, zit binnenkort zonder werk, maar je mag niet meteen na het trekken implantaten plaatsen. Er is een herstelperiode van 3-6 maanden. Wss heb ik dan wel weer werk. Dilemma uff.
Mag ik vragen hoeveel jouw moeder kwijt was?
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vrouwen....A3oeduhu billah..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er klopt gewoon geen bal van.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
En dan kijken ze raar op hier wanneer het meisje een mindere deel van de erfenis krijgt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Man en vrouw delen niet in Islam. Dat is een Westerse traditie. Wel moet jij je vrouw onderhouden terwijl zij haar eigen geld spendeert bij de Ici Paris.
Hmmkey. Thanks voor de info!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Pff, is alweer wat jaren geleden, zou 't niet weten. Ik kan het dan ook mis hebben, hoor. Want bij haar heeft alles maximaal 4 weken ofzo geduurd. We waren er binnen een zomervakantie mee klaar.
Ze wonen gewoon in Nederlandquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Er klopt gewoon geen bal van.
Ik zou echt fak jullie hebben gezegd als ik haar was geweest. Dan word ik maar vermoord.
En het rare is dat ze door al die domme tradities en abortussen een vrouwen tekort hebben, maar de tradities toch blijven bestaan. Juist nu zouden de mannen moeten vechten en betalen voor de vrouw. Maar nee, de mannen zijn nog steeds de juweeltjes daar.
Idd.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En dan kijken ze raar op hier wanneer het meisje een minder deel van de erfenis krijgt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Allochtonen zijn skeerquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ze wonen gewoon in NederlandJa ik zou het ook niet doen denk ik. DAAROM TROUWEN MET EEN RIJKE BOY
Tja dat hoeft niks te betekenen. Eerwraak komt hier ook nog steeds voor.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ze wonen gewoon in NederlandJa ik zou het ook niet doen denk ik. DAAROM TROUWEN MET EEN RIJKE BOY
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Awza har ba zmani xoman ksai bka, baxoi dabta sharSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal morgen eens navragen wat haar behandeling precies was en hoeveel het heeft gekost. Kun je op z'n minst een vergelijking maken met TR en hier.quote:
Thanks.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik zal morgen eens navragen wat haar behandeling precies was en hoeveel het heeft gekost.
Zij wilde hem heel graagquote:
Ewaaa onder de duim houden die shit.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tja dat hoeft niks te betekenen. Eerwraak komt hier ook nog steeds voor.
Maakt niet uit of je een rijke man trouwt, jij hebt geen pik dus zul je moeten betalen.
Wut? Niet andersom?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tja dat hoeft niks te betekenen. Eerwraak komt hier ook nog steeds voor.
Maakt niet uit of je een rijke man trouwt, jij hebt geen pik dus zul je moeten betalen.
Balamawa chaka. Am xalkana jaksar shet a ben.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Awza har ba zmani xoman ksai bka, baxoi dabta shar
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Awza har ba zmani xoman ksai bka, baxoi dabta shar
Dit is echt tjing tjong tjang.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Balamawa chaka. Am xalkana jaksar shet a ben.
Ik wilde net zeggen, ik kom net binnen dus misschien heb ik het verkeerd gelezen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Niet zomaar binnenstormen. Eerst bijlezen.
Maar nee, in India is het dus andersom.
Bij ons soennieten is het anders. We trouwen met meisjes die legaal mogen werken.quote:
Ga.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bij ons soennieten is het anders. We trouwen met meisjes die legaal mogen werken.
Hata niway shaw nabr nawa duaye..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Balamawa chaka. Am xalkana jaksar shet a ben.
In de Turkse cultuur is dat minder AFAIK. Denk dat het vooral bij jullie meer is.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Wat ik even wil vermelden is dat qua beroep en geld, er veel druk ligt op Islamitische jongemannen.
Laatste jaren zijn er zoveel eisen( knap zijn, veel geld hebben, modern zijn, kunnen koken, etc.) terwijl de meisjes pretstudies kunnen doen. En de jongens moeten zo hoogopgeleid mogelijk zijn. Ik vind dat niet zo eerlijk.
O, ze blijkt toch een hart te hebben...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Wat ik even wil vermelden is dat qua beroep en geld, er veel druk ligt op Islamitische jongemannen.
Laatste jaren zijn er zoveel eisen( knap zijn, veel geld hebben, modern zijn, kunnen koken, etc.) terwijl de meisjes pretstudies kunnen doen. En de jongens moeten zo hoogopgeleid mogelijk zijn. Ik vind dat niet zo eerlijk.
Marokkaanse jongens falen hier al.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Kom naar team #muslimmen we kunnen zo iemand als jou wel gebruikenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Yogurdu sarimsaklasak da mi saklasak, sarimsaklamasak da mi saklasak.
Ja I guess. Ik ken ook genoeg jongens die een studie ligt die ze leuk vinden(fotograferen bijv.) maar dat ze daarop worden afgewezen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
In de Turkse cultuur is dat minder AFAIK. Denk dat het vooral bij jullie meer is.
Somsquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O, ze blijkt toch een hart te hebben...
Ik ken redelijk veel succesvolle Marokkaanse jongens. Je ziet ze alleen best weinig.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Marokkaanse jongens falen hier al.
60% dan.
Ja op jou heb ik al die djnoun gezetquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij bent sassy vandaag, kifach waz met jou?
Yoghurt van samir, das mijn smaak. Sarim's gaf mij izjen sakla maar is nog steeds mn smaak.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Yogurdu sarimsaklasak da mi saklasak, sarimsaklamasak da mi saklasak.
Serieus? Ik ga nu al slapen, leukquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja echt naaar, morgen wordt het nog waremer
Oh nee, dat soort dingen nooit meegemaakt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja I guess. Ik ken ook genoeg jongens die een studie ligt die ze leuk vinden(fotograferen bijv.) maar dat ze daarop worden afgewezen.
...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee even watermeloen eten. OMNOMNOM.
Heerlijk zoet, zo zoet.quote:
Doodzonde. Wza met jou?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:50 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik heb net watermeloen in de blender gegooid en munt erin gedaan. Hij ligt nu gekoeld op me te wachten.
Haha.quote:
ZO lekker klinksbaby. ZO lekkerquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heerlijk zoet, zo zoet.
[..]
Doodzonde. Wza met jou?
Zijn er veel, maar je ziet ze niet. Hmm oke.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja I guess. Ik ken ook genoeg jongens die een studie ligt die ze leuk vinden(fotograferen bijv.) maar dat ze daarop worden afgewezen.
[..]
Soms
[..]
Ik ken redelijk veel succesvolle Marokkaanse jongens. Je ziet ze alleen best weinig.
Bas zei eerst weyow shut je mond jij, en toen zei izjen koerd ook shut jouw mond. Maja toen was ik gewoon naar KFC gegaan.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Haha.
Bas esta to shuti nita. Kurd be shuti, waku galki rash be KFC.
Hahahahaaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Haha.
Bas esta to shuti nita. Kurd be shuti, waku galki rash be KFC.
Ze hangen niet op straat.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zijn er veel, maar je ziet ze niet. Hmm oke.
Ik drink dat ook altijd. Kapot lekker.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:50 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik heb net watermeloen in de blender gegooid en munt erin gedaan. Hij ligt nu gekoeld op me te wachten.
Lekker ja. Hoop dat er 6 insectensoorten inzittenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ZO lekker klinksbaby. ZO lekker
Ohzo. Daar heb je wel gelijk in. Maar vaak haten zij de straatjochies meer dan Wilders.quote:
Thnx, Klinks! Leuk liedje! Hier ook eentje van mij aan jou...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
TheMagnificent, ik wil graag een nr met je delen:
...
Heel mooi he?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Thnx, Klinks! Leuk liedje! Hier ook eentje van mij aan jou...
Jongens die hun militaire dienst nog moeten doen, worden er zo op voorbereid. De ouderen worden in vorm gehouden, mochten ze weer opgeroepen worden in geval van oorlog.quote:
Hahahaha. Nazanen hamu kurdek, kurdi ba latina typen akan waku alait.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:56 schreef Che_ het volgende:
Esta handak xalk xoyan dakuzhn lagar googli hata mutarzumay bkan aw ksanay ema
Ook in Nederland?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jongens die hun militaire dienst nog moeten doen, worden er zo op voorbereid. De ouderen worden in vorm gehouden, mochten ze weer opgeroepen worden in geval van oorlog.
Een collega van mij is vandaag niet komen werken omdat ze mensen kende die in dat vliegtuig zaten..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
http://www.martinvrijland(...)ucht-boven-oekraine/
Thnx, ik zal er naar kijken.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heel mooi he?Hier check zn album : http://grooveshark.com/#!/album/Closing+Time/118290
Ik ga jouwe nu luisteren!
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Thnx, ik zal er naar kijken.
Dit soort oude nummers vind ik ook leuk...
Labbayka Allahumma labbayk. Labbayk la sharika laka labbayk. Inna l-hamda, wa n-ni'mata, laka wal mulk, la sharika lak...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hahahaha. Nazanen hamu kurdek, kurdi ba latina typen akan waku alait.
Awza 3antikaya lo galtay agar sar baxo nawi 3alaman bleyn wak Klinkerbotsing yaan Crip. Shet dabn hahahahahhaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hahahaha. Nazanen hamu kurdek, kurdi ba latina typen akan waku alait.
Ik ken minister presidentquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
![]()
Voor deze eeeeeeeeeeeeeuwige lobiiiii. Ken je deze![]()
![]()
![]()
?!
Ga niet weg, en blijf nog even.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
?!
Dat is echt het meest mooooooooooooooooooooooooie askdgjal;skdgasdg aahhhhhh lied ooit. ECHT.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ga niet weg, en blijf nog even.
Hahaha. klinkerbotsing zor gera tura nabet. Tjakter stimorol akain.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Awza 3antikaya lo galtay agar sar baxo nawi 3alaman bleyn wak Klinkerbotsing yaan Crip. Shet dabn hahahahahha
ha ha ha zie nu pas mn username ertussenstaan,quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hahaha. klinkerbotsing zor gera tura nabet. Tjakter stimorol akain.
wtf doe jij ermee dan?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Is er iemand die havermout op een eetbare manier kan maken? Het is echt nooit te vreten bij mij.
Mweeeeehquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat is echt het meest mooooooooooooooooooooooooie askdgjal;skdgasdg aahhhhhh lied ooit. ECHT.
quote:
Aw nustiya esta.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hahaha. klinkerbotsing zor gera tura nabet. Tjakter stimorol akain.
Pfff. Bajani dm akat bo ema. Shet man akat.quote:
Haha, leuk. Ik had een 'Concerning Hobbits'-gevoel (van LOTR) hierbij...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
?!
Wel jammer dat ze daar zo over praten.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]Zit te dollen...
Turkse soldaten worden trouwens in de volksmond wel Mehmetçik (Mehmetje) genoemd, naar de Profeet. Het leger wordt ook wel Peygamber Ocağı (Huis van de Profeet) genoemd. Militaire dienst is voor de meeste Turken dan ook heilig. En soms kun je het vragen om de hand van een meisje vergeten als je je militaire dienst niet hebt gedaan.
amandelmelk koken en dan de havermout erin. Toen heb ik een banaantje gesneden en erin gedaan, geprakt tot het zelfde substantie als havermout zelf werd en lijnzaad en honing in gedaan.quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Haha, leuk. Ik had een 'Concerning Hobbits'-gevoel (van LOTR) hierbij...
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Pfff. Bajani dm akat bo ema. Shet man akat.
Volgens mij zijn we inmiddels gewend om 1000 jaar over 1 onderwerp door te gaan.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:13 schreef Bortecinem het volgende:
Sowieso is het onderwerp havermout al zoooo vaak voorbij gekomen met zo veeeel bereidingswijzes..
Amandelmelkquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
amandelmelk koken en dan de havermout erin. Toen heb ik een banaantje gesneden en erin gedaan, geprakt tot het zelfde substantie als havermout zelf werd en lijnzaad en honing in gedaan.
Kreeg het niet door mijn strot Weiss
Het wordt juist als iets positiefs/eervols gezien.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wel jammer dat ze daar zo over praten.
Voor de smaak, mi amor.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Amandelmelk
Daar gaat het al mis. En lijnzaad?
Nee hoor, kan jij niks aan doen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, wat, kan ik wat aan de associaties doen die mijn brein legt? Met die violen enzo...
Shut up en leg het nog een keer uit. Alsof we over iets anders kunnen praten dan eten.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:13 schreef Bortecinem het volgende:
Sowieso is het onderwerp havermout al zoooo vaak voorbij gekomen met zo veeeel bereidingswijzes..
Oh dat sowieso.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we inmiddels gewend om 1000 jaar over 1 onderwerp door te gaan.
Hahaha. Agar kurdi google shet betwane bekat. Era zooooor asantera.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:15 schreef Che_ het volgende:
[..]![]()
Dazani ama kurd zo bashin la 3alam shet krdni.
Bedoel meer om termen als 'heilig' of 'profeet' te gebruiken. Was meer mijn mening.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het wordt juist als iets positiefs/eervols gezien.
Bir siktir gitsen diyordum? Dengesiz herif.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
Shut up en leg het nog een keer uit. Alsof we over iets anders kunnen praten dan eten.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee hoor, kan jij niks aan doen.
[ afbeelding ]
Baxway mane3m niya..hata dzjezjnay ba kurdi u holandi ksay dakam. Hasta xatttttquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hahaha. Agar kurdi google shet betwane bekat. Era zooooor asantera.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Bir siktir gitsen diyordum? Dengesiz herif.
Is het niet inmiddels een hele tijd geleden? Ik heb ook niks ervan opgeslagen. Morgen dan even zoeken in TT.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh dat sowieso.
Maar waarom probeer je niet een van de eerder geposte recepten te maken dan?
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
DONT JUDGE ME IS HARAM WALLAHI.
Ema kurdin. Hamu xalke sht ba na3wi goi anuset.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
Baxway mane3m niya..hata dzjezjnay ba kurdi u holandi ksay dakam. Hasta xattttt
I need this. Bring it on.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:21 schreef Bortecinem het volgende:
We zijn op fok.NL en niet fok.TR.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
so liefquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik laat de son voor jou schijne...
Al onze haters wegkwijne...
Dankzij tumblr weet ik dat vrouwen veel porno kijken en waarderen.quote:
Dit is zo'n awkward moment dat je eigenlijk niet bespreekt in een ramadan sc.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dankzij tumblr weet ik dat vrouwen veel porno kijken en waarderen.
Jfm, ajb.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Is het niet inmiddels een hele tijd geleden? Ik heb ook niks ervan opgeslagen. Morgen dan even zoeken in TT.
Je weet dat ik gelijk heb.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dit is zo'n awkward moment dat je eigenlijk niet bespreekt in een ramadan sc.
Ainoooo. Jij zat hier lang vol van he.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jfm, ajb..
Maar goed, overnight oats dus. Het is veel bewerkelijker dan normale oats imo dus er bestaat niet echt een recept voor. Maar dit is de basis ongeveer:
5 eetlepels havermout
Twee eetlepels yoghurt
200 ml vloeibaar iets (water, melk, amandelmelk whatever)
Chia zaad
Lijnzaad
Bij elkaar doen, mixen, in de koelkast voor een paar uur/nacht.
Ik doe er ook altijd wat honing, diepvriesvruchten, twee theelepels instant pudding mix en muesli met veel gedroogd fruit bij.
Of alleen de basismix maken en daarna bij het serveren banaan, blauwe bessen en kaneel erop.
[ afbeelding ]
Wat zijn dat voor snaps dan?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:44 schreef mrstylo het volgende:
Wat haat ik mensen die snaps naar me sturen die 10sec lang duren.
Denken dat ik een sterk geheugen heb.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:45 schreef Bortecinem het volgende:
Dus nu weet je het weer wel?
Ja, best wel.
Ik wil eik Murad IV's periode.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kijk dit...
Binnenkort op TRT, serie over Ertugrul Gazi.
Gewoon onzin. Maar soms sturen ze 2 tegelijkertijd. Beide 10sec. Je bent dan bijna verplicht om af te kijken.quote:
Maar je gaat wel maken?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Denken dat ik een sterk geheugen heb.
I heb geen idee waar je het over heb vrind!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gewoon onzin. Maar soms sturen ze 2 tegelijkertijd. Beide 10sec. Je bent dan bijna verplicht om af te kijken.
Jazeker. Morgen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar je gaat wel maken?
Wel eerst een masonjar kopen he. Anders telt het niet.
Dus ik heb voor niets mijn hart gelucht?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
I heb geen idee waar je het over heb vrind!
Welnee, je bent je verhaal nu kwijt toch bezem. Heb alleen geen idee waaar het over gaat.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus ik heb voor niets mijn hart gelucht?
Jij bent best lief voor een paki.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Welnee, je bent je verhaal nu kwijt toch bezem. Heb alleen geen idee waaar het over gaat.
Wilde eerst boze pi doen en toen dacht ik nah, arme knul.
I know, maar dat wordt zo een wijvenserie waarbij de harem centraal staat net zoals MY helaas.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Begint in 2015, geloof ik. Moeder van Murad IV.
Tja, helaas wel. Dan kun je de oude vierdelige serie over hem op YouTube kijken...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
I know, maar dat wordt zo een wijvenserie waarbij de harem centraal staat net zoals MY helaas.
been there, done that.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tja, helaas wel. Dan kun je de oude vierdelige serie over hem op YouTube kijken...
Kuruluş, de serie over Osman Gazi, heb je ook nog.
Ja man ik ben net een bobbleheadquote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Doe jullie Paki's ook met jullie hoofd schudden zoals de Indiërs?
[ afbeelding ]
Oh please, get over yourselffff.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:02 schreef Santello het volgende:
Salaam alaikoum.
Deze SC is niet goed voor me. Ik ging net mezelf sherlocken. Zie ik mezelf terugkomen in de postcount laatste paar dagen. 100 posts per dag.
Niet gezond dit!
Nope. Een soenniet. Jij?quote:
Je post count valt wel mee voor iemand uit 2006.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:02 schreef Santello het volgende:
Salaam alaikoum.
Deze SC is niet goed voor me. Ik ging net mezelf sherlocken. Zie ik mezelf terugkomen in de postcount laatste paar dagen. 100 posts per dag.
Niet gezond dit!
Totaal misschien. Post ook niet zoveel. Maar heb never nooit 100 per dag gehad. Max 10.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je post count valt wel mee voor iemand uit 2006.
Juist niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:05 schreef Santello het volgende:
[..]
Ook. Dacht dat koerden vele shia onder hen hadden. Klopt dit?
Wat is de bedoeling van het plaatje? Zou je me op weg kunnen helpen.quote:
Ik heb dat alleen vandaag gehad. Super veel gedronken maar voel me niet goed :Squote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, man, ik ook totaal niet laatste paar dagen. Moet mezelf weer force-feeden.
Is verschillend. In het noorden van Koerdistan veel alavieten. Oosten veel sjiieten. Zuiden bijna allemaal soennieten. Westen weet ik niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:05 schreef Santello het volgende:
[..]
Ook. Dacht dat koerden vele shia onder hen hadden. Klopt dit?
Oh mocht alleen mrstylo antwoord geven op je vraag.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:05 schreef Santello het volgende:
[..]
Wat is de bedoeling van het plaatje? Zou je me op weg kunnen helpen.
Mr stylo gaf aan dat hij dat niet was. Of geef je gewoon random antwoord op de vraag. Dat kan natuurlijk ook.
Moskee van Kufa, volgens mij.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:05 schreef Santello het volgende:
[..]
Wat is de bedoeling van het plaatje? Zou je me op weg kunnen helpen.
Mr stylo gaf aan dat hij dat niet was. Of geef je gewoon random antwoord op de vraag. Dat kan natuurlijk ook.
Heb ik hier ook.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, man, ik ook totaal niet laatste paar dagen. Moet mezelf weer force-feeden.
Volgens mij is de ramadan niet bedoeld voor dat soort dingenquote:
Ohwkee. Shia jij dus?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh mocht alleen mrstylo antwoord geven op je vraag.
Dat is in Najaf, Imam Ali ligt daar begraven.
In Nederland is Micha Wertheim leuk als comedian...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:13 schreef mrstylo het volgende:
Had dit echt toen ik vandaag RTL boulevard zag.
Ken alleen soennie. Shia deels. De rest moet ik me nog in verdiepen. Ga ik binnenkort maar eens ff doen in shaa allah. Iemand die goede boeken kent die hierover gaan?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is verschillend. In het noorden van Koerdistan veel alavieten. Oosten veel sjiieten. Zuiden bijna allemaal soennieten. Westen weet ik niet.
Ik moet toch sahur doen, vlugge.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Volgens mij is de ramadan niet bedoeld voor dat soort dingenmensen in armoede hebben die kans toch ook niet?
Maar hey, wie ben ik
'Islam: Geschiedenis van een wereldgodsdienst' van Karen Armstrong is redelijk allesomvattend. Gaat niet alleen over de sjia, maar over de gehele islamitische geschiedenis. Kan soms wel lastig zijn om te lezen though.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:24 schreef Santello het volgende:
[..]
Ken alleen soennie. Shia deels. De rest moet ik me nog in verdiepen. Ga ik binnenkort maar eens ff doen in shaa allah. Iemand die goede boeken kent die hierover gaan?
Ik zal m erbij zetten. Dank.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
'Islam: Geschiedenis van een wereldgodsdienst' van Karen Armstrong is redelijk allesomvattend. Gaat niet alleen over de sjia, maar over de gehele islamitische geschiedenis. Kan soms wel lastig zijn om te lezen though.
Welke?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
'Islam: Geschiedenis van een wereldgodsdienst' van Karen Armstrong is redelijk allesomvattend. Gaat niet alleen over de sjia, maar over de gehele islamitische geschiedenis. Kan soms wel lastig zijn om te lezen though.
Neem gewoon de nieuwste druk (2009), die van ¤12,50. Ik snap alleen niet waarom de 2001 druk twee keer zo duur is als de nieuwste druk. Ze zijn allebei paperback.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:33 schreef Santello het volgende:
[..]
Welke?
http://www.bol.com/nl/s/b(...)_all&_requestid=2162
Ik heb m besteld. Als er meer boeken zijn. Graag!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Neem gewoon de nieuwste druk (2009), die van ¤12,50. Ik snap alleen niet waarom de 2001 druk twee keer zo duur is als de nieuwste druk. Ze zijn allebei paperback.
ohmy, zou moord doen hiervoor. Alleen sperziebonen vervangen voor iets anders. Bohhhh. Zo lang geleden.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 03:34 schreef Santello het volgende:
Vandaag hollandse kost gegeten. Ballen gehakt, aardappelen sperziebonen en appelmoes!
Voor wat dan?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 03:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ohmy, zou moord doen hiervoor. Alleen sperziebonen vervangen voor iets anders. Bohhhh. Zo lang geleden.
Sorry abe. Alleen marokki.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 03:42 schreef rumiii het volgende:
iemand nog kortingen te weet voor vliegticket turkije nederland?
Skyscannerquote:Op zaterdag 19 juli 2014 03:42 schreef rumiii het volgende:
iemand nog kortingen te weet voor vliegticket turkije nederland?
in shaa allah broederquote:Op zaterdag 19 juli 2014 03:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
volgende topic is het free palestine topic, goed?
nee doei.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 03:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
volgende topic is het free palestine topic, goed?
rode kool, bietjes, andijvie, spinazie, etc etcquote:
Daar spelen totaal andere kwesties..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 04:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waar waren jullie met boko haram? Of isis? Of Syrië? Of wat dan ook? Hypocriete bende.
Dat is ook echt hetzelfde hequote:Op zaterdag 19 juli 2014 04:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waar waren jullie met boko haram? Of isis? Of Syrië? Of wat dan ook? Hypocriete bende.
Amen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 04:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Amen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 04:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ha ha ha ha haaaaa hahahahaha ha ha!!!!!!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 04:09 schreef Santello het volgende:
[..]
Daar spelen totaal andere kwesties..
waarom free palestina dan in de tt als dat hetzelfde is als alle andere landen die nu aan het lijden zijn? Of als je het sarcastisch bedoelde, wat is daar fucking anders aan dan? Omdat dit de joden zijn die de moslims afslachten ?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 04:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dat is ook echt hetzelfde he
Praat gewoon niet als je niks weet.
en 'jullie'?
Borte, ik heb het even nagevraagd en het was bij haar inderdaad geen implantaat, maar kronen en bruggen (over de eigen tanden heen is dat). Ze heeft alleen de onderste tanden laten doen, met uitzondering van een paar tanden. Toen heeft alles ongeveer 2000 TL gekost, maar dat is alweer 4-5 jaar geleden, volgens mij.quote:
Trek je kleren uit?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Rsi gekregen omdat ik een handwaaier heb en geen ventilator op mijn kamer
Astaghfirullah!quote:
"Lekker bruin worduh"quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb boodschappen gedaan en kwam srs nat terug. Wtf doen mensen buiten met dit weer.
Mn moeder vind dit ook heerlijk. Oh ik ga straks lekker lopend maar die en die.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:08 schreef Peunage het volgende:
[..]
Astaghfirullah!
[..]
"Lekker bruin worduh"
dat laatste vroeg ik me gisterrn al afquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb boodschappen gedaan en kwam srs nat terug. Wtf doen mensen buiten met dit weer.
Gisteren wel naar Zandvoort geweest. Dramaaaaaaaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dat laatste vroeg ik me gisterrn al afzoveel mensen buiten, brr
je ben gekkk haha met dit weer zulke plekken bezoekenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gisteren wel naar Zandvoort geweest. Dramaaaaaaa
watermeloen, roomkaas (oid) en broodquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:46 schreef Che_ het volgende:
Iemand ideeën voor een lichte maaltijd bij iftar
Goed idee!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je ben gekkk haha met dit weer zulke plekken bezoeken
[..]
watermeloen, roomkaas (oid) en brood
Probeer anders iets met kalfsgehakt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:46 schreef Che_ het volgende:
Tonijnsalade en omelet met kaas en uit. En frisse cacık ernaast.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:46 schreef Che_ het volgende:
Ging pas om 19uquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je ben gekkk haha met dit weer zulke plekken bezoeken
[..]
watermeloen, roomkaas (oid) en brood
Alle energie om boodschappen te doen is wegquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tonijnsalade en omelet met kaas en uit. En frisse cacık ernaast.
Gegrilde zalm <3333333quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:46 schreef Che_ het volgende:
Heb geen goede grillquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Gegrilde zalm <3333333
Of:
[ afbeelding ]
Oh. Gewoon je vriendin laten gaan.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
Alle energie om boodschappen te doen is wegwil siesta doen
Gewoon bakken op hoog vuur is ook lekker. Tenminste dat doe ik meestal, grilpan schoonmaken is een pain in the assquote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:10 schreef Crip het volgende:
[..]
Gewoon bakken op hoog vuur is ook lekker. Tenminste dat doe ik meestal, grilpan schoonmaken is een pain in the ass
Vooral als je hem simpel maakt met wat uitjes en soja.Net als die teppanyaki zalm bij de sushi.
Gisteren vlees enzo gehaald, kipfilet vergetenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:10 schreef Crip het volgende:
[..]
Gewoon bakken op hoog vuur is ook lekker. Tenminste dat doe ik meestal, grilpan schoonmaken is een pain in the ass
Vooral als je hem simpel maakt met wat uitjes en soja.Net als die teppanyaki zalm bij de sushi.
Buffalo wings.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
Gisteren vlees enzo gehaald, kipfilet vergeten![]()
Ik maak wel kippenvleugels
Wazmetjou!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vis is niet mijn ding. Vind t walgelijk. Srs. Alleen alabalik of tonijn eet ik.
Nee. Gewoon nee..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Wazmetjou!
Vis is echt het meest lekkere op de hele aardbodem. Als ik mocht kiezen voor 1 type eten voor de rest van me leven was het vis.
Dayum.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:18 schreef TheMagnificent het volgende:
Broodje vis in Eminönü...
[ afbeelding ]
Boh!![]()
Ben je echt zo dom, of loop me je te trollen?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ha ha ha ha haaaaa hahahahaha ha ha!!!!!!
[..]
waarom free palestina dan in de tt als dat hetzelfde is als alle andere landen die nu aan het lijden zijn? Of als je het sarcastisch bedoelde, wat is daar fucking anders aan dan? Omdat dit de joden zijn die de moslims afslachten ?
Zalm is gewoon een foodgasm.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:19 schreef Stimorol- het volgende:
Ik begrijp werkelijk niet waarom mensen zalm willen eten.
Thanks, ik ga makenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:17 schreef Crip het volgende:
[..]
En dan gewoon met je favo hot sauce i.p.v die Frank's.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:19 schreef Stimorol- het volgende:
Biefstuk van de zeequote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:19 schreef Stimorol- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |