Ga.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bij ons soennieten is het anders. We trouwen met meisjes die legaal mogen werken.
Hata niway shaw nabr nawa duaye..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Balamawa chaka. Am xalkana jaksar shet a ben.
In de Turkse cultuur is dat minder AFAIK. Denk dat het vooral bij jullie meer is.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Wat ik even wil vermelden is dat qua beroep en geld, er veel druk ligt op Islamitische jongemannen.
Laatste jaren zijn er zoveel eisen( knap zijn, veel geld hebben, modern zijn, kunnen koken, etc.) terwijl de meisjes pretstudies kunnen doen. En de jongens moeten zo hoogopgeleid mogelijk zijn. Ik vind dat niet zo eerlijk.
O, ze blijkt toch een hart te hebben...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Wat ik even wil vermelden is dat qua beroep en geld, er veel druk ligt op Islamitische jongemannen.
Laatste jaren zijn er zoveel eisen( knap zijn, veel geld hebben, modern zijn, kunnen koken, etc.) terwijl de meisjes pretstudies kunnen doen. En de jongens moeten zo hoogopgeleid mogelijk zijn. Ik vind dat niet zo eerlijk.
Marokkaanse jongens falen hier al.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Kom naar team #muslimmen we kunnen zo iemand als jou wel gebruikenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Yogurdu sarimsaklasak da mi saklasak, sarimsaklamasak da mi saklasak.
Ja I guess. Ik ken ook genoeg jongens die een studie ligt die ze leuk vinden(fotograferen bijv.) maar dat ze daarop worden afgewezen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
In de Turkse cultuur is dat minder AFAIK. Denk dat het vooral bij jullie meer is.
Somsquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O, ze blijkt toch een hart te hebben...
Ik ken redelijk veel succesvolle Marokkaanse jongens. Je ziet ze alleen best weinig.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Marokkaanse jongens falen hier al.
60% dan.
Ja op jou heb ik al die djnoun gezetquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij bent sassy vandaag, kifach waz met jou?
Yoghurt van samir, das mijn smaak. Sarim's gaf mij izjen sakla maar is nog steeds mn smaak.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Yogurdu sarimsaklasak da mi saklasak, sarimsaklamasak da mi saklasak.
Serieus? Ik ga nu al slapen, leukquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja echt naaar, morgen wordt het nog waremer
Oh nee, dat soort dingen nooit meegemaakt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja I guess. Ik ken ook genoeg jongens die een studie ligt die ze leuk vinden(fotograferen bijv.) maar dat ze daarop worden afgewezen.
...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee even watermeloen eten. OMNOMNOM.
Heerlijk zoet, zo zoet.quote:
Doodzonde. Wza met jou?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:50 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik heb net watermeloen in de blender gegooid en munt erin gedaan. Hij ligt nu gekoeld op me te wachten.
Haha.quote:
ZO lekker klinksbaby. ZO lekkerquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heerlijk zoet, zo zoet.
[..]
Doodzonde. Wza met jou?
Zijn er veel, maar je ziet ze niet. Hmm oke.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja I guess. Ik ken ook genoeg jongens die een studie ligt die ze leuk vinden(fotograferen bijv.) maar dat ze daarop worden afgewezen.
[..]
Soms
[..]
Ik ken redelijk veel succesvolle Marokkaanse jongens. Je ziet ze alleen best weinig.
Bas zei eerst weyow shut je mond jij, en toen zei izjen koerd ook shut jouw mond. Maja toen was ik gewoon naar KFC gegaan.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Haha.
Bas esta to shuti nita. Kurd be shuti, waku galki rash be KFC.
Hahahahaaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Haha.
Bas esta to shuti nita. Kurd be shuti, waku galki rash be KFC.
Ze hangen niet op straat.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zijn er veel, maar je ziet ze niet. Hmm oke.
Ik drink dat ook altijd. Kapot lekker.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:50 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik heb net watermeloen in de blender gegooid en munt erin gedaan. Hij ligt nu gekoeld op me te wachten.
Lekker ja. Hoop dat er 6 insectensoorten inzittenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ZO lekker klinksbaby. ZO lekker
Ohzo. Daar heb je wel gelijk in. Maar vaak haten zij de straatjochies meer dan Wilders.quote:
Thnx, Klinks! Leuk liedje! Hier ook eentje van mij aan jou...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
TheMagnificent, ik wil graag een nr met je delen:
...
Heel mooi he?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Thnx, Klinks! Leuk liedje! Hier ook eentje van mij aan jou...
Jongens die hun militaire dienst nog moeten doen, worden er zo op voorbereid. De ouderen worden in vorm gehouden, mochten ze weer opgeroepen worden in geval van oorlog.quote:
Hahahaha. Nazanen hamu kurdek, kurdi ba latina typen akan waku alait.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:56 schreef Che_ het volgende:
Esta handak xalk xoyan dakuzhn lagar googli hata mutarzumay bkan aw ksanay ema
Ook in Nederland?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jongens die hun militaire dienst nog moeten doen, worden er zo op voorbereid. De ouderen worden in vorm gehouden, mochten ze weer opgeroepen worden in geval van oorlog.
Een collega van mij is vandaag niet komen werken omdat ze mensen kende die in dat vliegtuig zaten..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
http://www.martinvrijland(...)ucht-boven-oekraine/
Thnx, ik zal er naar kijken.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heel mooi he?Hier check zn album : http://grooveshark.com/#!/album/Closing+Time/118290
Ik ga jouwe nu luisteren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |