Jongens die hun militaire dienst nog moeten doen, worden er zo op voorbereid. De ouderen worden in vorm gehouden, mochten ze weer opgeroepen worden in geval van oorlog.quote:
Hahahaha. Nazanen hamu kurdek, kurdi ba latina typen akan waku alait.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:56 schreef Che_ het volgende:
Esta handak xalk xoyan dakuzhn lagar googli hata mutarzumay bkan aw ksanay ema
Ook in Nederland?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jongens die hun militaire dienst nog moeten doen, worden er zo op voorbereid. De ouderen worden in vorm gehouden, mochten ze weer opgeroepen worden in geval van oorlog.
Een collega van mij is vandaag niet komen werken omdat ze mensen kende die in dat vliegtuig zaten..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
http://www.martinvrijland(...)ucht-boven-oekraine/
Thnx, ik zal er naar kijken.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heel mooi he?Hier check zn album : http://grooveshark.com/#!/album/Closing+Time/118290
Ik ga jouwe nu luisteren!
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Thnx, ik zal er naar kijken.
Dit soort oude nummers vind ik ook leuk...
Labbayka Allahumma labbayk. Labbayk la sharika laka labbayk. Inna l-hamda, wa n-ni'mata, laka wal mulk, la sharika lak...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hahahaha. Nazanen hamu kurdek, kurdi ba latina typen akan waku alait.
Awza 3antikaya lo galtay agar sar baxo nawi 3alaman bleyn wak Klinkerbotsing yaan Crip. Shet dabn hahahahahhaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hahahaha. Nazanen hamu kurdek, kurdi ba latina typen akan waku alait.
Ik ken minister presidentquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
![]()
Voor deze eeeeeeeeeeeeeuwige lobiiiii. Ken je deze![]()
![]()
![]()
?!
Ga niet weg, en blijf nog even.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
![]()
Voor deze eeeeeeeeeeeeeuwige lobiiiii. Ken je deze![]()
![]()
![]()
?!
Dat is echt het meest mooooooooooooooooooooooooie askdgjal;skdgasdg aahhhhhh lied ooit. ECHT.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ga niet weg, en blijf nog even.
Hahaha. klinkerbotsing zor gera tura nabet. Tjakter stimorol akain.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Awza 3antikaya lo galtay agar sar baxo nawi 3alaman bleyn wak Klinkerbotsing yaan Crip. Shet dabn hahahahahha
ha ha ha zie nu pas mn username ertussenstaan,quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hahaha. klinkerbotsing zor gera tura nabet. Tjakter stimorol akain.
wtf doe jij ermee dan?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Is er iemand die havermout op een eetbare manier kan maken? Het is echt nooit te vreten bij mij.
Mweeeeehquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat is echt het meest mooooooooooooooooooooooooie askdgjal;skdgasdg aahhhhhh lied ooit. ECHT.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |