Welnee, je bent je verhaal nu kwijt toch bezem. Heb alleen geen idee waaar het over gaat.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus ik heb voor niets mijn hart gelucht?
Jij bent best lief voor een paki.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Welnee, je bent je verhaal nu kwijt toch bezem. Heb alleen geen idee waaar het over gaat.
Wilde eerst boze pi doen en toen dacht ik nah, arme knul.
I know, maar dat wordt zo een wijvenserie waarbij de harem centraal staat net zoals MY helaas.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Begint in 2015, geloof ik. Moeder van Murad IV.
Tja, helaas wel. Dan kun je de oude vierdelige serie over hem op YouTube kijken...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
I know, maar dat wordt zo een wijvenserie waarbij de harem centraal staat net zoals MY helaas.
been there, done that.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tja, helaas wel. Dan kun je de oude vierdelige serie over hem op YouTube kijken...
Kuruluş, de serie over Osman Gazi, heb je ook nog.
Ja man ik ben net een bobbleheadquote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Doe jullie Paki's ook met jullie hoofd schudden zoals de Indiërs?
[ afbeelding ]
Oh please, get over yourselffff.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:02 schreef Santello het volgende:
Salaam alaikoum.
Deze SC is niet goed voor me. Ik ging net mezelf sherlocken. Zie ik mezelf terugkomen in de postcount laatste paar dagen. 100 posts per dag.
Niet gezond dit!
Nope. Een soenniet. Jij?quote:
Je post count valt wel mee voor iemand uit 2006.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:02 schreef Santello het volgende:
Salaam alaikoum.
Deze SC is niet goed voor me. Ik ging net mezelf sherlocken. Zie ik mezelf terugkomen in de postcount laatste paar dagen. 100 posts per dag.
Niet gezond dit!
Totaal misschien. Post ook niet zoveel. Maar heb never nooit 100 per dag gehad. Max 10.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je post count valt wel mee voor iemand uit 2006.
Juist niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:05 schreef Santello het volgende:
[..]
Ook. Dacht dat koerden vele shia onder hen hadden. Klopt dit?
Wat is de bedoeling van het plaatje? Zou je me op weg kunnen helpen.quote:
Ik heb dat alleen vandaag gehad. Super veel gedronken maar voel me niet goed :Squote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, man, ik ook totaal niet laatste paar dagen. Moet mezelf weer force-feeden.
Is verschillend. In het noorden van Koerdistan veel alavieten. Oosten veel sjiieten. Zuiden bijna allemaal soennieten. Westen weet ik niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:05 schreef Santello het volgende:
[..]
Ook. Dacht dat koerden vele shia onder hen hadden. Klopt dit?
Oh mocht alleen mrstylo antwoord geven op je vraag.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:05 schreef Santello het volgende:
[..]
Wat is de bedoeling van het plaatje? Zou je me op weg kunnen helpen.
Mr stylo gaf aan dat hij dat niet was. Of geef je gewoon random antwoord op de vraag. Dat kan natuurlijk ook.
Moskee van Kufa, volgens mij.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:05 schreef Santello het volgende:
[..]
Wat is de bedoeling van het plaatje? Zou je me op weg kunnen helpen.
Mr stylo gaf aan dat hij dat niet was. Of geef je gewoon random antwoord op de vraag. Dat kan natuurlijk ook.
Heb ik hier ook.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, man, ik ook totaal niet laatste paar dagen. Moet mezelf weer force-feeden.
Volgens mij is de ramadan niet bedoeld voor dat soort dingenquote:
Ohwkee. Shia jij dus?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh mocht alleen mrstylo antwoord geven op je vraag.
Dat is in Najaf, Imam Ali ligt daar begraven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |