Aw nustiya esta.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hahaha. klinkerbotsing zor gera tura nabet. Tjakter stimorol akain.
Pfff. Bajani dm akat bo ema. Shet man akat.quote:
Haha, leuk. Ik had een 'Concerning Hobbits'-gevoel (van LOTR) hierbij...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
![]()
Voor deze eeeeeeeeeeeeeuwige lobiiiii. Ken je deze![]()
![]()
![]()
?!
Wel jammer dat ze daar zo over praten.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]Zit te dollen...
Turkse soldaten worden trouwens in de volksmond wel Mehmetçik (Mehmetje) genoemd, naar de Profeet. Het leger wordt ook wel Peygamber Ocağı (Huis van de Profeet) genoemd. Militaire dienst is voor de meeste Turken dan ook heilig. En soms kun je het vragen om de hand van een meisje vergeten als je je militaire dienst niet hebt gedaan.
amandelmelk koken en dan de havermout erin. Toen heb ik een banaantje gesneden en erin gedaan, geprakt tot het zelfde substantie als havermout zelf werd en lijnzaad en honing in gedaan.quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Haha, leuk. Ik had een 'Concerning Hobbits'-gevoel (van LOTR) hierbij...
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Pfff. Bajani dm akat bo ema. Shet man akat.
Volgens mij zijn we inmiddels gewend om 1000 jaar over 1 onderwerp door te gaan.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:13 schreef Bortecinem het volgende:
Sowieso is het onderwerp havermout al zoooo vaak voorbij gekomen met zo veeeel bereidingswijzes..
Amandelmelkquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
amandelmelk koken en dan de havermout erin. Toen heb ik een banaantje gesneden en erin gedaan, geprakt tot het zelfde substantie als havermout zelf werd en lijnzaad en honing in gedaan.
Kreeg het niet door mijn strot Weiss
Het wordt juist als iets positiefs/eervols gezien.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wel jammer dat ze daar zo over praten.
Voor de smaak, mi amor.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Amandelmelk
Daar gaat het al mis. En lijnzaad?
Nee hoor, kan jij niks aan doen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, wat, kan ik wat aan de associaties doen die mijn brein legt? Met die violen enzo...
Shut up en leg het nog een keer uit. Alsof we over iets anders kunnen praten dan eten.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:13 schreef Bortecinem het volgende:
Sowieso is het onderwerp havermout al zoooo vaak voorbij gekomen met zo veeeel bereidingswijzes..
Oh dat sowieso.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we inmiddels gewend om 1000 jaar over 1 onderwerp door te gaan.
Hahaha. Agar kurdi google shet betwane bekat. Era zooooor asantera.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:15 schreef Che_ het volgende:
[..]![]()
Dazani ama kurd zo bashin la 3alam shet krdni.
Bedoel meer om termen als 'heilig' of 'profeet' te gebruiken. Was meer mijn mening.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het wordt juist als iets positiefs/eervols gezien.
Bir siktir gitsen diyordum? Dengesiz herif.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
Shut up en leg het nog een keer uit. Alsof we over iets anders kunnen praten dan eten.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee hoor, kan jij niks aan doen.
[ afbeelding ]
Baxway mane3m niya..hata dzjezjnay ba kurdi u holandi ksay dakam. Hasta xatttttquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hahaha. Agar kurdi google shet betwane bekat. Era zooooor asantera.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Bir siktir gitsen diyordum? Dengesiz herif.
Is het niet inmiddels een hele tijd geleden? Ik heb ook niks ervan opgeslagen. Morgen dan even zoeken in TT.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh dat sowieso.
Maar waarom probeer je niet een van de eerder geposte recepten te maken dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |