Je zag op een andere foto ook een boerin die weer 'vrolijk' aan het werk was op het land terwijl er nog een lijk 3 meter verderop lag.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kwalijke zaak natuurlijk, ze weten dus niet eens van wie het bevel komt de lichamen niet naar elders te brengen.
Wat maken die enorme gevolgen nou uit? Moeten we dit tolereren?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Nederland kan echt niet zomaar het eigen leger naar Oekraine sturen om daar de boel te controleren hoor, zonder dat daar enorme gevolgen aan vast zitten.
Ja, ik zie het probleem ook niet zo. Ze staan daar niet allah ahkbar vlaggen te verbranden ofzo.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:34 schreef Messina het volgende:
[..]
Wat is er nou mis met deze foto? De man houdt een aapje omhoog. "Kijk"
Geen feest, geen gejuich, geen gelach.
Dat leidt tot een oorlog want die mensen willen hun gebied niet verlaten. Is misschien zelfs schadelijk voor het onderzoek en Nederland/VS heeft natuurlijk absoluut geen recht het land in te vallenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:36 schreef CruisinDen het volgende:
Misschien wat kortzichtige vraag maar ik hoor dat er van een staakt-het-vuren geen sprake is en ook een goed onderzoek niet gedaan kan worden.
Wat weerhoudt de VS/Oekrane/VN of Europa berhaupt om gewoon met een groepje militairen die rebellen daar weg te pleuren? Heb begrepen dat Rusland ook een beetje doet alsof hun neus bloed mbt die separatisten?
Er moet toch gewoon een keihard signaal afgegeven worden dat, wie het ook gedaan heeft, dit niet getolereerd kan worden.. Begrijp dat roekeloosheid alles behalve goed is op dit moment maar actie is wel gepast denk ik. Iemand die me een beetje uit kan leggen waarom het zo 'lang' duurt?
Leven gaat ook verder voor die mensen, ze hebben al bijna niks als ze dan ook nog op moeten houden met voedsel verbouwen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Je zag op een andere foto ook een boerin die weer 'vrolijk' aan het werk was op het land terwijl er nog een lijk 3 meter verderop lag.
Leek gisteren in die video toch nog veel over te zijn van het vliegtuig toen het naar beneden stortte.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:33 schreef einzeinz het volgende:
Op mijn werk zeggen ze dat het vliegtuig in de lucht ontploft is en iedereen door de explosie al dood was.
De brokstukken liggen op een afstand van 15km. van elkaar.
Iets wat ik heb ontkend, maar ja, ze geloven mij niet!
Beetje respectloos omdat het voor de rest ook geen nut dient natuurlijk, echt iets misdadigs is het niet nee.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, ik zie het probleem ook niet zo. Ze staan daar niet allah ahkbar vlaggen te verbranden ofzo.
Dit dus.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:41 schreef Shadowkid053 het volgende:
Ik snap dit gezever niet echt...
Rusland staat achter een internationaal onderzoek.
PRIMA! Gooi er een leger blauw helmen heen, bescherm de waarnemers en onderzoekers. Schiet van je af als de dwazen die zich seperatisten noemen beginnen te schieten.
Oh. Dat was verder ook geen verwijt. Geeft alleen wat voor chaos het daar is en hoe traag alles verloopt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:41 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Leven gaat ook verder voor die mensen, ze hebben al bijna niks als ze dan ook nog op moeten houden met voedsel verbouwen.
Hoe zou jij dat willen doen dan? Nederland zijnde?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:40 schreef CruisinDen het volgende:
[..]
Wat maken die enorme gevolgen nou uit? Moeten we dit tolereren?
Er word nog steeds veel te veel gepraat vind ik. Actie, dat doen ze daar toch ook?
Moet er niet een duidelijk signaal afgegeven worden (aan wie het ook gedaan heeft) dat we dit niet pikken en we iedereen die het onderzoek tegenwerkt (in dit geval de separatisten dus) keihard aan zullen pakken?
Als het echt zo makkelijk zou zijn zouden ze het wel doen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:41 schreef Shadowkid053 het volgende:
Ik snap dit gezever niet echt...
Rusland staat achter een internationaal onderzoek.
PRIMA! Gooi er een leger blauw helmen heen, bescherm de waarnemers en onderzoekers. Schiet van je af als de dwazen die zich seperatisten noemen beginnen te schieten.
Maar ook dat is niet zeker. De artsen die destijds de verwondingen van de slachtoffers onderzochten, achtten het mogelijk dat twee van de passagiers nog in leven waren na de impact.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:38 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat ze hebben lopen ronddartelen, enkel dat ze tijdens en na de impact in leven waren.
Een oorlog met wie precies?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:40 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat leidt tot een oorlog want die mensen willen hun gebied niet verlaten. Is misschien zelfs schadelijk voor het onderzoek en Nederland/VS heeft natuurlijk absoluut geen recht het land in te vallen
Die moesten van Den Haag een andere baan zoeken...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:33 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Jezus fucking Christus. Hoe kan de Nederlandse regering dit toelaten?! Waar is het leger?
Klopt, die foto's van die 'reddingswerkers' ook, zijn gewoon uit een mijn geplukt en in dat gebied gedumpt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh. Dat was verder ook geen verwijt. Geeft alleen wat voor chaos het daar is en hoe traag alles verloopt.
Ik bedoel, technisch gezien sturen we nu nieuwe potentiele gijzelaars. SCHANDALIG! Journalisten bedreigd; SCHANDALIG.quote:
Dat denk ik ook, zelf denk ik dat het net achter de vleugels opengereten isquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:41 schreef schoolstudent het volgende:
[..]
Leek gisteren in die video toch nog veel over te zijn van het vliegtuig toen het naar beneden stortte.
Denk je dat de mais zichzelf plukt vriend?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Je zag op een andere foto ook een boerin die weer 'vrolijk' aan het werk was op het land terwijl er nog een lijk 3 meter verderop lag.
Die video is niet legitquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:41 schreef schoolstudent het volgende:
[..]
Leek gisteren in die video toch nog veel over te zijn van het vliegtuig toen het naar beneden stortte.
Zoals in het topic word gezegd gewoon met een groep Nederlanders, Amerikanen, de VN en elk land dat ook maar baat heeft bij een eerlijk en openbaar onderzoek er heen gaan en het gebied rondom die crashside overnemen. Met of zonder geweld.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe zou jij dat willen doen dan? Nederland zijnde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |