Ja, ik weet het. Ik liet me even gaan. Dat machteloze gevoel kreeg even grip op me.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Nederland kan echt niet zomaar het eigen leger naar Oekraine sturen om daar de boel te controleren hoor, zonder dat daar enorme gevolgen aan vast zitten.
Dit is inderdaad ongelofelijk. Waar is het ingrijpen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:33 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Jezus fucking Christus. Hoe kan de Nederlandse regering dit toelaten?! Waar is het leger?
Hoeveel zijn wij idd bereid op te geven?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Nederland kan echt niet zomaar het eigen leger naar Oekraine sturen om daar de boel te controleren hoor, zonder dat daar enorme gevolgen aan vast zitten.
Daarom zei ik ook: ik weet niet of de organen beschadigt waren, maar ze zaten wel aan de buitenkant...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:35 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ook... mensen die compleet van binnen naar buiten zijn gegaan
''En mijn ouders gaan uit elkaar''quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:31 schreef Partypoeper het volgende:
[..]
Is dat het meisje voor wie de slingers waren?
Nou he? Dat vind ik echt zo erg.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:33 schreef TheVulture het volgende:
Je zult als nabestaande niet alleen het verlies moeten verwerken maar ook de gedachte dat je dierbaren daar als oud vuil op de grond liggen en niet fatsoenlijk geborgen kunnen worden omdat die hilbillies hun strijd blijven voeren...
Dit, ik vraag mij eigenlijk hetzelfde af..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:36 schreef CruisinDen het volgende:
Misschien wat kortzichtige vraag maar ik hoor dat er van een staakt-het-vuren geen sprake is en ook een goed onderzoek niet gedaan kan worden.
Wat weerhoudt de VS/Oekraïne/VN of Europa überhaupt om gewoon met een groepje militairen die rebellen daar weg te pleuren? Heb begrepen dat Rusland ook een beetje doet alsof hun neus bloed mbt die separatisten?
Er moet toch gewoon een keihard signaal afgegeven worden dat, wie het ook gedaan heeft, dit niet getolereerd kan worden.. Begrijp dat roekeloosheid alles behalve goed is op dit moment maar actie is wel gepast denk ik. Iemand die me een beetje uit kan leggen waarom het zo 'lang' duurt?
niet dat je er veel aan hebt als je organen aan de buitenkant liggenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:36 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook: ik weet niet of de organen beschadigt waren, maar ze zaten wel aan de buitenkant...
Nee, op satelliet beelden. Ze meerdere satelieten op dat gebied staan die meerder sensoren en bijv ook over IR beschikken.quote:
Ik snap hetquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:36 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Ik liet me even gaan. Dat machteloze gevoel kreeg even grip op me.
Zeg ook niet dat ze hebben lopen ronddartelen, enkel dat ze tijdens en na de impact in leven waren.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:33 schreef Iblardi het volgende:
The other 259 people aboard the aircraft died when the bomb blew apart the jetliner Dec. 21, 1988 or were killed by the 30,000-foot fall to earth, said Dr. Anthony Busuttil, professor of Forensic Medicine at Edinburgh University.
He told the fatal accident inquiry that eight pathologists grouped the victims into three categories: the majority of passengers with gross injuries who likely died immediately; those less severely injured but whose vital organs were extensively damaged and who either died at once or because of the fall; and two passengers with less severe injuries.
''It is possible that this (third) group may have survived for a short time,'' Busuttil said. ''The chances are that, even if they had survived, they would have been deeply unconscious after sustaining their injuries.''
Kwalijke zaak natuurlijk, ze weten dus niet eens van wie het bevel komt de lichamen niet naar elders te brengen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:35 schreef IR1907 het volgende:
Lichamen worden nog niet verwijderd en weten niet wanneer dat gebeurt
22:29: The OSCE goes on to say that access was restricted to the site, despite rebel leaders promising "full and unhindered access". It says observers saw "at least 21 bodies which had early signs of decomposition and many shown signs of burns. The bodies were marked but left exposed to the elements. A uniformed rescue team present on the scene informed [the observers] that their task was to mark the bodies but not to remove them, the rescue team was unable to indicate whose responsibility it would be to remove the bodies".
http://www.bbc.com/news/world-us-canada-28360784
Dat danquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, op satelliet beelden. Ze meerdere satelieten op dat gebied staan die meerder sensoren en bijv ook over IR beschikken.
Goed punt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
niet dat je er veel aan hebt als je organen aan de buitenkant liggen
Misplaatste smiley.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
niet dat je er veel aan hebt als je organen aan de buitenkant liggen
Wegbezuinigd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:33 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Jezus fucking Christus. Hoe kan de Nederlandse regering dit toelaten?! Waar is het leger?
Denk ook dat de kans aanwezig is dat het dan nog verder escaleert en er nog minder van het onderzoek terrecht komt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:39 schreef Caland het volgende:
Ja laten we een land dat al in oorlog is binnenvallen met ons kneuzenlegertje dat bestaat uit padvinders. Dat gaat vast veel opleveren.
Probleem is dat in de huidige situatie het gebied redelijk onherbergzaam is. Als Oekraïne toestemming zou geven voor ingrijpen van derde partijen, dan kunnen deze partijen alsnog het gebied zeer moeilijk bereiken. Luchttransport is niet mogelijk, want de kans is aanwezig dat deze ook uit de lucht wordt geschoten. Via de grond is het al een stuk moelijker en zou een dergelijke operatie een aantal dagen duren.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:36 schreef CruisinDen het volgende:
Misschien wat kortzichtige vraag maar ik hoor dat er van een staakt-het-vuren geen sprake is en ook een goed onderzoek niet gedaan kan worden.
Wat weerhoudt de VS/Oekraïne/VN of Europa überhaupt om gewoon met een groepje militairen die rebellen daar weg te pleuren? Heb begrepen dat Rusland ook een beetje doet alsof hun neus bloed mbt die separatisten?
Er moet toch gewoon een keihard signaal afgegeven worden dat, wie het ook gedaan heeft, dit niet getolereerd kan worden.. Begrijp dat roekeloosheid alles behalve goed is op dit moment maar actie is wel gepast denk ik. Iemand die me een beetje uit kan leggen waarom het zo 'lang' duurt?
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:39 schreef Caland het volgende:
Ja laten we een land dat al in oorlog is binnenvallen met ons kneuzenlegertje dat bestaat uit padvinders. Dat gaat vast veel opleveren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |