Ik vind de foto's van geplette lichamen eerlijk gezegd indrukwekkender, vooral omdat die een soort bewijs zijn van een harde impact.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:26 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vind vooral die knuffel en geplette bus deodorant indrukwekkend, die laatste omdat die een soort bewijs is van de harde impact.
Hoe zwaar denk jij dat de gemiddelde mens is?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:40 schreef Geralt het volgende:
Godsklere man, dat busje deo heeft misschien gewoon iemand met zn voet op gestaan.
Die stonden dan ook niet bij deze seriequote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:40 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik vind de foto's van geplette lichamen eerlijk gezegd indrukwekkender, vooral omdat die een soort bewijs zijn van een harde impact.
Godsklere man, dat busje deo heeft misschien gewoon iemand met zn voet op gestaan.
Gaan we weer.quote:
Wat dacht je van dat romannetje getiteld: 'Redder in nood' ?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:26 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vind vooral die knuffel en geplette bus deodorant indrukwekkend, die laatste omdat die een soort bewijs is van de harde impact.
Als een soldaat a 80 kg met zijn kisten op een blikje deo staat kan dat gewoon kapot hoor.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:41 schreef Messina het volgende:
[..]
Hoe zwaar denk jij dat de gemiddelde mens is?
Vast over hoe geweldig hij wel niet was en dat soort op verheerlijking¿quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:37 schreef PG18 het volgende:
Documentaire over die Volendamse Cor bij RTL nieuws.
Vakantieperiode, geen tijd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:38 schreef Partypoeper het volgende:
Jezus VN, stuur een kleine vredesmacht daarheen om het gebied in een straal van 50km rond het rampgebied af te zetten zolang het onderzoek duurt.
Zonder toestemming Oekraïne binnenvallen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:43 schreef Spatzmann het volgende:
Nee, dit zou Nederland moeten doen. Maar nee, rutte heeft geen ballen en ik vraag me af of defensie zouets nog wel kan na alle bezuinigingen.
Precies. En dat hij in een band zat en in Amerika is geweest.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:42 schreef wise het volgende:
[..]
Vast over hoe geweldig hij wel niet was en dat soort op verheerlijking¿
Komt omdat er nu een schuldige is aan te wijzen. Bij een brand of overstroming of iets dergelijks glijdt het ook redelijk gemakkelijk van mij af.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:43 schreef Pleun2011 het volgende:
Normaal gesproken reageer ik altijd wel nuchter op rampen.. shit happens en als je pech hebt dan ben je de sigaar. Maar ik heb nu toch wel een beetje een gevoel van kwaadheid over dat smerige Russische paupervolk dat niet zijn verantwoordelijkheid neemt en toegeeft dat ze een blunder hebben begaan. De dag dat Poetin zelf bij een crash om het leven komt zal ik zeker met een glimlach begroeten. Stelletje debielen dat met het vingertje naar elkaar gaat lopen wijzen.. lomp kutvolk.
Wrang dat door dit ongeluk dat interview wordt uitgezonden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:42 schreef TheVulture het volgende:
Bizar dat RTL Joep Lange gisterochtend nog interviewde
Tot aan dit stuk ben ik het volledig met je eens.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:43 schreef Pleun2011 het volgende:
Normaal gesproken reageer ik altijd wel nuchter op rampen.. shit happens en als je pech hebt dan ben je de sigaar. Maar ik heb nu toch wel een beetje een gevoel van kwaadheid over dat smerige Russische paupervolk dat niet zijn verantwoordelijkheid neemt en toegeeft dat ze een blunder hebben begaan.
Je hebt het over meer dan 100 miljoen mensen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:43 schreef Pleun2011 het volgende:
Normaal gesproken reageer ik altijd wel nuchter op rampen.. shit happens en als je pech hebt dan ben je de sigaar. Maar ik heb nu toch wel een beetje een gevoel van kwaadheid over dat smerige Russische paupervolk dat niet zijn verantwoordelijkheid neemt en toegeeft dat ze een blunder hebben begaan. De dag dat Poetin zelf bij een crash om het leven komt zal ik zeker met een glimlach begroeten. Stelletje debielen dat met het vingertje naar elkaar gaat lopen wijzen.. lomp kutvolk.
vooral op mijn schootquote:
Als Oekraïne toestemming geeft zal Rusland niks doen want; "Het is in Oekraïne en daar hebben wij niks mee te maken"quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:43 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Zonder toestemming Oekraïne binnenvallen?
touchéquote:
De VN is onpartijdiger en heeft bovendien al waarnemers daar.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:43 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Nee, dit zou Nederland moeten doen. Maar nee, rutte heeft geen ballen en ik vraag me af of defensie zouets nog wel kan na alle bezuinigingen.
Hebben ze daar beelden van laten zien?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:42 schreef TheVulture het volgende:
Bizar dat RTL Joep Lange gisterochtend nog interviewde
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:43 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
twitter:NYDailyNews twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 19:38:07Looters raided the #MH17 crash site to swipe victims' luggage, wallets and personal items. http://t.co/ep1R4uVbfh http://t.co/3H4Mtd1APf reageer retweet
Hoe stevig denk jij dat zo een busje deo is?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:41 schreef Messina het volgende:
[..]
Hoe zwaar denk jij dat de gemiddelde mens is?
jottem laten we even een heel topic volspammen over een busje deoquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:47 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hoe stevig denk jij dat zo een busje deo is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |