quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:29 schreef Loekie1 het volgende:
Een signaal dat er een object nadert, lijkt me toch niet zo ingewikkeld. Dan kan het vliegtuig een zijwaartse beweging maken.
Zit geen friend or foe systeem op .quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jawel, maar dat ding moet wel gericht en gelocked worden op een target. Dan pingt 'ie om te kijken of het een vriendschappelijk toestel is, geen reactie --> vijandig toestel.
Dat las ik tenminste eerder de dag hier.
Interessant.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:31 schreef Ratsnest89 het volgende:
Ik heb mijn vakantie moeten cancelen, vriendin durft en wil niet meer in een vliegtuig.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:31 schreef Ratsnest89 het volgende:
Ik heb mijn vakantie moeten cancelen, vriendin durft en wil niet meer in een vliegtuig.
De term is:"Ga toch koken, mens"quote:
Een signaal dat er een object nadert, lijkt me toch niet zo ingewikkeld. Dan kan het vliegtuig een zijwaartse beweging maken.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:25 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Nog meer target practice dus
Wat is dit?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
"Ik lever mijn standpunt niet in, maar mensen: het is vijf voor twaalf! Niet in Nederland, maar in Maleisië! En wilt u dat? Ik stá voor dit bedrijf! Wat hier in vijf, zes decennia is opgebouwd. We hebben godverdomme hier gewoon een vijfde col... laat ik nu maar alles zeggen! Een vijfde colonne! Van zuipneuzen die ons werk naar de verdommenis willen brengen. En daar gá ik niet voor! En zij zeggen: u mag hier vliegen, maar u past u aan! Nee, ik moet daar horen, Putin is groot. Ik ben een vies varken, ú bent een christenhond. Dat zeggen zij, en ú vindt het goed. En ik ben heel beheerst tot nu toe geweest, ik heb dat nooit herhaald. Maar u laat over zich lopen, en ik dóe het niet meer."
http://nl.linkedin.com/pub/huib-gorter/10/11/926
okquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:31 schreef Ratsnest89 het volgende:
Boehoe.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:31 schreef Ratsnest89 het volgende:
Dus je denkt dat ze zonder het te weten zoiets verkondigen? Nee, geloof ik dus echt niet in.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heeft er niks mee te maken dat Rusland de aartsvijand is hoor
Wat een schijtwijf. Meteen dumpen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:31 schreef Ratsnest89 het volgende:
Dump de bitch, nu.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:31 schreef Ratsnest89 het volgende:
Lijkt me toch anders dan als hetzelfde feit al 2 keer in twee weken plaatsvond, echt precies in dat gebied (zie kaartje).quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:26 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Je hebt gezien welke wegen ze nu nemen? dat noem ik geen stabiele landen
dit is niet serieus, of wel?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:29 schreef Loekie1 het volgende:
Ja. Die loopt inderdaad nu over conflictgebied ja. Vanuit AMS en LHR moet je de lijn Amsterdam, Berlijn, Warsaw, Kiev aanhouden en verder trekken met een boog.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Loopt de A2 door oorlogsgebied dan?
Nee, lezen. Je speculeert. De ALT die je mag vliegen wordt bepaald door de verkeerscontrole in het land. MH had 35.000ft aangevraagd en 32.000 gekregen van ze. En dat is nog boven het minimum.quote:Er was een noflyzone tot 31.000 voet, MA vond 2000 voet daarboven vliegen veilig genoeg. Achteraf wederom een foute beslissing van die maatschappij.
Dat hadden ze. Twee internationale vliegveiligheidsinstanties verklaren het luchtruim daar veilig, wat wil je in hemelsnaam nog meer? Als je de profs niet eens kan vertrouwen daarop...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Natuurlijk is degene die vuurt schuldig, maar het had makkelijk voorkomen kunnen worden als de maatschappij echt de veiligheid van haar passagiers en crew bovenaan had staan.
Het was door experts veilig verklaard.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lijkt me toch anders dan als hetzelfde feit al 2 keer in twee weken plaatsvond, echt precies in dat gebied (zie kaartje).
Die piloten moeten dat toch geweten hebben toen ze daar vlogen?
Is net zoiets als over Gaza gaan vliegen, dan zoek je het ook zelf op.
Natuurlijk is degene die vuurt schuldig, maar het had makkelijk voorkomen kunnen worden als de maatschappij echt de veiligheid van haar passagiers en crew bovenaan had staan.
"One does not simply"quote:
tsja.. dat is emotioneel verklaarbaar..logisch nietquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:31 schreef Ratsnest89 het volgende:
Pff.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lijkt me toch anders dan als hetzelfde feit al 2 keer in twee weken plaatsvond, echt precies in dat gebied (zie kaartje).
Wie?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:34 schreef Ratsnest89 het volgende:
Al bijna meer topics dan van Lisanne en Krissy
Dan ga je toch gewoon alleen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:31 schreef Ratsnest89 het volgende:
Ga er toch niet op in, man. Je laatste regel geeft de samenvattingquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja. Die loopt inderdaad nu over conflictgebied ja. Vanuit AMS en LHR moet je de lijn Amsterdam, Berlijn, Warsaw, Kiev aanhouden en verder trekken met een boog.
[..]
Nee, lezen. Je speculeert. De ALT die je mag vliegen wordt bepaald door de verkeerscontrole in het land. MH had 35.000ft aangevraagd en 32.000 gekregen van ze. En dat is nog boven het minimum.
Je lult dus.
hahahah jezusquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:34 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Nee ik weet ook wel dat de raket het object volgt helaas.
Wat een domme kut.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:31 schreef Ratsnest89 het volgende:
Ik snap niet precies waar die tekst overgaat? Iets meer informatie graag en wanneer dit werd uitgesproken.quote:
Breng ik 298 onschuldige mensen in gevaar met een verblijf in een "gevaarlijk" land?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:29 schreef Igen het volgende:
[..]
Ach ja, een land als Colombia wordt ook grotendeels onveilig geacht en wordt ook door sommige mensen gemeden, maar dan heb je ook van die eigenwijze types die menen dat ze wel naar Bogotá kunnen gaan omdat dat stukje net wel veilig wordt geacht door officiële instanties. Dom dom dom natuurlijk hè.
Met Mata als goede tweedequote:
Je blijft maar doorzaniken over het feit dat ze daar 'niet hadden moeten/mogen vliegen'. Achteraf is alles makkelijk te bekritiseren. Waarom heb je dat vooraf niet gedaan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
hedde ogen of nietquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:36 schreef opperkleurder het volgende:
Ik log net in, maar wat is er gebeurd?
We zijn 3e geworden op het WKquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:36 schreef opperkleurder het volgende:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:36 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Je blijft maar doorzaniken over het feit dat ze daar 'niet hadden moeten/mogen vliegen'. Achteraf is alles makkelijk te bekritiseren. Waarom heb je dat vooraf niet gedaan?
Sinds?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:36 schreef opperkleurder het volgende:
Vlogen die neergeschoten vliegtuigen dan ook zo hoog?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Breng ik 298 onschuldige mensen in gevaar met een verblijf in een "gevaarlijk" land?
Stug doorvliegen als je WEET dat er net al 2 vliegtuigen zijn neergschoten, ja dat is toch echt anders.
De vierdaagse is eerder gestart vandaag vanwege de hitte.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:36 schreef opperkleurder het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |