quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:29 schreef Loekie1 het volgende:
Een signaal dat er een object nadert, lijkt me toch niet zo ingewikkeld. Dan kan het vliegtuig een zijwaartse beweging maken.
Zit geen friend or foe systeem op .quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jawel, maar dat ding moet wel gericht en gelocked worden op een target. Dan pingt 'ie om te kijken of het een vriendschappelijk toestel is, geen reactie --> vijandig toestel.
Dat las ik tenminste eerder de dag hier.
Interessant.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:31 schreef Ratsnest89 het volgende:
Ik heb mijn vakantie moeten cancelen, vriendin durft en wil niet meer in een vliegtuig.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:31 schreef Ratsnest89 het volgende:
Ik heb mijn vakantie moeten cancelen, vriendin durft en wil niet meer in een vliegtuig.
De term is:"Ga toch koken, mens"quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:29 schreef Loekie1 het volgende:
Een signaal dat er een object nadert, lijkt me toch niet zo ingewikkeld. Dan kan het vliegtuig een zijwaartse beweging maken.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:25 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Nog meer target practice dus
Wat is dit?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
"Ik lever mijn standpunt niet in, maar mensen: het is vijf voor twaalf! Niet in Nederland, maar in Maleisië! En wilt u dat? Ik stá voor dit bedrijf! Wat hier in vijf, zes decennia is opgebouwd. We hebben godverdomme hier gewoon een vijfde col... laat ik nu maar alles zeggen! Een vijfde colonne! Van zuipneuzen die ons werk naar de verdommenis willen brengen. En daar gá ik niet voor! En zij zeggen: u mag hier vliegen, maar u past u aan! Nee, ik moet daar horen, Putin is groot. Ik ben een vies varken, ú bent een christenhond. Dat zeggen zij, en ú vindt het goed. En ik ben heel beheerst tot nu toe geweest, ik heb dat nooit herhaald. Maar u laat over zich lopen, en ik dóe het niet meer."
http://nl.linkedin.com/pub/huib-gorter/10/11/926
okquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:31 schreef Ratsnest89 het volgende:
Ik heb mijn vakantie moeten cancelen, vriendin durft en wil niet meer in een vliegtuig.
Boehoe.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:31 schreef Ratsnest89 het volgende:
Ik heb mijn vakantie moeten cancelen, vriendin durft en wil niet meer in een vliegtuig.
Dus je denkt dat ze zonder het te weten zoiets verkondigen? Nee, geloof ik dus echt niet in.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heeft er niks mee te maken dat Rusland de aartsvijand is hoor
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:29 schreef Loekie1 het volgende:
Een signaal dat er een object nadert, lijkt me toch niet zo ingewikkeld. Dan kan het vliegtuig een zijwaartse beweging maken.
Wat een schijtwijf. Meteen dumpen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:31 schreef Ratsnest89 het volgende:
Ik heb mijn vakantie moeten cancelen, vriendin durft en wil niet meer in een vliegtuig.
Dump de bitch, nu.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:31 schreef Ratsnest89 het volgende:
Ik heb mijn vakantie moeten cancelen, vriendin durft en wil niet meer in een vliegtuig.
Lijkt me toch anders dan als hetzelfde feit al 2 keer in twee weken plaatsvond, echt precies in dat gebied (zie kaartje).quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:26 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Je hebt gezien welke wegen ze nu nemen? dat noem ik geen stabiele landen
dit is niet serieus, of wel?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:29 schreef Loekie1 het volgende:
Een signaal dat er een object nadert, lijkt me toch niet zo ingewikkeld. Dan kan het vliegtuig een zijwaartse beweging maken.
Ja. Die loopt inderdaad nu over conflictgebied ja. Vanuit AMS en LHR moet je de lijn Amsterdam, Berlijn, Warsaw, Kiev aanhouden en verder trekken met een boog.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Loopt de A2 door oorlogsgebied dan?
Nee, lezen. Je speculeert. De ALT die je mag vliegen wordt bepaald door de verkeerscontrole in het land. MH had 35.000ft aangevraagd en 32.000 gekregen van ze. En dat is nog boven het minimum.quote:Er was een noflyzone tot 31.000 voet, MA vond 2000 voet daarboven vliegen veilig genoeg. Achteraf wederom een foute beslissing van die maatschappij.
Dat hadden ze. Twee internationale vliegveiligheidsinstanties verklaren het luchtruim daar veilig, wat wil je in hemelsnaam nog meer? Als je de profs niet eens kan vertrouwen daarop...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Natuurlijk is degene die vuurt schuldig, maar het had makkelijk voorkomen kunnen worden als de maatschappij echt de veiligheid van haar passagiers en crew bovenaan had staan.
Het was door experts veilig verklaard.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lijkt me toch anders dan als hetzelfde feit al 2 keer in twee weken plaatsvond, echt precies in dat gebied (zie kaartje).
Die piloten moeten dat toch geweten hebben toen ze daar vlogen?
Is net zoiets als over Gaza gaan vliegen, dan zoek je het ook zelf op.
Natuurlijk is degene die vuurt schuldig, maar het had makkelijk voorkomen kunnen worden als de maatschappij echt de veiligheid van haar passagiers en crew bovenaan had staan.
"One does not simply"quote:
tsja.. dat is emotioneel verklaarbaar..logisch nietquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:31 schreef Ratsnest89 het volgende:
Ik heb mijn vakantie moeten cancelen, vriendin durft en wil niet meer in een vliegtuig.
Pff.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lijkt me toch anders dan als hetzelfde feit al 2 keer in twee weken plaatsvond, echt precies in dat gebied (zie kaartje).
Die piloten moeten dat toch geweten hebben toen ze daar vlogen?
Is net zoiets als over Gaza gaan vliegen, dan zoek je het ook zelf op.
Natuurlijk is degene die vuurt schuldig, maar het had makkelijk voorkomen kunnen worden als de maatschappij echt de veiligheid van haar passagiers en crew bovenaan had staan.
Wie?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:34 schreef Ratsnest89 het volgende:
Al bijna meer topics dan van Lisanne en Krissy
Dan ga je toch gewoon alleen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:31 schreef Ratsnest89 het volgende:
Ik heb mijn vakantie moeten cancelen, vriendin durft en wil niet meer in een vliegtuig.
Ga er toch niet op in, man. Je laatste regel geeft de samenvattingquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja. Die loopt inderdaad nu over conflictgebied ja. Vanuit AMS en LHR moet je de lijn Amsterdam, Berlijn, Warsaw, Kiev aanhouden en verder trekken met een boog.
[..]
Nee, lezen. Je speculeert. De ALT die je mag vliegen wordt bepaald door de verkeerscontrole in het land. MH had 35.000ft aangevraagd en 32.000 gekregen van ze. En dat is nog boven het minimum.
Je lult dus.
hahahah jezusquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:34 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Nee ik weet ook wel dat de raket het object volgt helaas.
Wat een domme kut.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:31 schreef Ratsnest89 het volgende:
Ik heb mijn vakantie moeten cancelen, vriendin durft en wil niet meer in een vliegtuig.
Ik snap niet precies waar die tekst overgaat? Iets meer informatie graag en wanneer dit werd uitgesproken.quote:
Breng ik 298 onschuldige mensen in gevaar met een verblijf in een "gevaarlijk" land?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:29 schreef Igen het volgende:
[..]
Ach ja, een land als Colombia wordt ook grotendeels onveilig geacht en wordt ook door sommige mensen gemeden, maar dan heb je ook van die eigenwijze types die menen dat ze wel naar Bogotá kunnen gaan omdat dat stukje net wel veilig wordt geacht door officiële instanties. Dom dom dom natuurlijk hè.
Met Mata als goede tweedequote:
Je blijft maar doorzaniken over het feit dat ze daar 'niet hadden moeten/mogen vliegen'. Achteraf is alles makkelijk te bekritiseren. Waarom heb je dat vooraf niet gedaan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lijkt me toch anders dan als hetzelfde feit al 2 keer in twee weken plaatsvond, echt precies in dat gebied (zie kaartje).
Die piloten moeten dat toch geweten hebben toen ze daar vlogen?
Is net zoiets als over Gaza gaan vliegen, dan zoek je het ook zelf op.
Natuurlijk is degene die vuurt schuldig, maar het had makkelijk voorkomen kunnen worden als de maatschappij echt de veiligheid van haar passagiers en crew bovenaan had staan.
hedde ogen of nietquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:36 schreef opperkleurder het volgende:
Ik log net in, maar wat is er gebeurd?
We zijn 3e geworden op het WKquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:36 schreef opperkleurder het volgende:
Ik log net in, maar wat is er gebeurd?
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:36 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Je blijft maar doorzaniken over het feit dat ze daar 'niet hadden moeten/mogen vliegen'. Achteraf is alles makkelijk te bekritiseren. Waarom heb je dat vooraf niet gedaan?
Sinds?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:36 schreef opperkleurder het volgende:
Ik log net in, maar wat is er gebeurd?
Vlogen die neergeschoten vliegtuigen dan ook zo hoog?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Breng ik 298 onschuldige mensen in gevaar met een verblijf in een "gevaarlijk" land?
Stug doorvliegen als je WEET dat er net al 2 vliegtuigen zijn neergschoten, ja dat is toch echt anders.
De vierdaagse is eerder gestart vandaag vanwege de hitte.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:36 schreef opperkleurder het volgende:
Ik log net in, maar wat is er gebeurd?
Stug doorposten als El_matador terwijl je WEET dat men niet op je zit te wachten. Ja, dat is toch echt anders.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Breng ik 298 onschuldige mensen in gevaar met een verblijf in een "gevaarlijk" land?
Stug doorvliegen als je WEET dat er net al 2 vliegtuigen zijn neergschoten, ja dat is toch echt anders.
Het is dan ook wel warm zeg. De mussen vallen van het dak.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:37 schreef Caland het volgende:
[..]
De vierdaagse is eerder gestart vandaag vanwege de hitte.
Seriously?quote:
Ja een barrel roll. Jij snapt het.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:29 schreef Loekie1 het volgende:
Een signaal dat er een object nadert, lijkt me toch niet zo ingewikkeld. Dan kan het vliegtuig een zijwaartse beweging maken.
Het één sluit het andere niet uitquote:
Meer mensen geidentificeerd, dodental Nederlanders nu 189. Nog 4 onbekend.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:37 schreef Leafeon672 het volgende:
Is er de afgelopen 12 uur nog iets nieuws ontdekt/gebeurd?
We dachten al dat je in het vliegtuig zat!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:38 schreef El_Matador het volgende:
Gisteren werd op TV (CNN of BBC) gesteld dat tot 31k voet een noflyzone gold en het vliegtuig daarom op 33k ging vliegen. Op basis daarvan redeneer ik. ik zuig het niet uit mijn duim.
Ik weet wie het is maar ik snap niet wat hij nou allemaal bazelt.quote:
Ja, omdat op veel lagere hoogtes gevechtshandelingen kunnen zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:38 schreef El_Matador het volgende:
Gisteren werd op TV (CNN of BBC) gesteld dat tot 31k voet een noflyzone gold en het vliegtuig daarom op 33k ging vliegen. Op basis daarvan redeneer ik. ik zuig het niet uit mijn duim.
Op basis daarvan kun je wel concluderen dat de eerder neergeschoten vliegtuigen ruim onder de 31.000 voet zullen hebben gevlogen en niet met BUK-raketten neer zijn gehaald.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:38 schreef El_Matador het volgende:
Gisteren werd op TV (CNN of BBC) gesteld dat tot 31k voet een noflyzone gold en het vliegtuig daarom op 33k ging vliegen. Op basis daarvan redeneer ik. ik zuig het niet uit mijn duim.
gewoon de harde waarheid.quote:
Dekt de lading wel, als van Gaal daar had gezeten hadden er klappen gevallen. Wat een dom volkquote:
DIe zijn ook neergehaald met portable AA. Meeste helis en jets vlogen niet hoger dan 6 km of waren nog aan het opstijgen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:39 schreef Igen het volgende:
[..]
Op basis daarvan kun je wel concluderen dat de eerder neergeschoten vliegtuigen ruim onder de 31.000 voet zullen hebben gevlogen en niet met BUK-raketten neer zijn gehaald.
Nee, dat is precies het punt. Hoger gaan vliegen is helemaal niet veiliger. Eromheen vliegen, zoals Qantas doet, wel.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:37 schreef Igen het volgende:
[..]
Vlogen die neergeschoten vliegtuigen dan ook zo hoog?
189?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:39 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Meer mensen geidentificeerd, dodental Nederlanders nu 189. Nog 4 onbekend.
Sommige namen bekend geworden, oa 1e kamer lid Witteveen en Aids-onderzoeker Joep Lange
En een back flip, natuurlijk.quote:
Goede conclusie. vernieuwend ook.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:41 schreef Loekie1 het volgende:
Gevechtshandelingen met raketten, helemaal veilig om daarboven te vliegen hoor...
Die raketten horen ook helemaal niet zo hoog te komen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:41 schreef Loekie1 het volgende:
Gevechtshandelingen met raketten, helemaal veilig om daarboven te vliegen hoor...
quote:14:41: Chinese state news agency Xinhua has published a commentary warning against "hasty conclusions" on who is to blame for the crash. It criticises Western countries for making a "one-sided accusation" against east Ukrainian rebels and Russia.
http://www.bbc.com/news/world-us-canada-28360784
Nou, maar niet meer naar de VS vliegen dan. Allemaal actieve luchtverdediging daar.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, dat is precies het punt. Hoger gaan vliegen is helemaal niet veiliger. Eromheen vliegen, zoals Qantas doet, wel.
Mag Malaysia Airlines niet bekritiseerd worden? Verdomme 537 doden in 4,5 maand.
Jij snapt er echt helemaal niks van of bent aan het trollen. Ik gok het laatste. Welke reden was er om aan te nemen dat ze verkeersvliegtuigen op FL320 neer gingen halen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, dat is precies het punt. Hoger gaan vliegen is helemaal niet veiliger. Eromheen vliegen, zoals Qantas doet, wel.
Mag Malaysia Airlines niet bekritiseerd worden? Verdomme 537 doden in 4,5 maand.
quote:
Ontwikkelingen.quote:15u41 OVSE-waarnemers vanavond op rampplek
Waarnemers van de Organisatie voor Veiligheid en Samenwerking in Europa verwachten vanavond de plaats in Oost-Oekraïne te bereiken waar lijnvlucht MH17 is neergestort. Dat zegt de OVSE.
De pro-Russische separatisten die op en rond het rampgebied de lakens uitdelen, hebben aangekondigd de OVSE-waarnemers niets in de weg te leggen. Wie de brokstukken van de Boeing 777 van Malaysia Airlines wil bereiken moet een vijftal controleposten van de opstandelingen passeren en voor hen aanvaardbare documenten overleggen.
De Oekraïense rampenbestrijdingsdienst klaagde vandaag dat de rebellen het bergingswerk en het onderzoek hinderen.
Volgens separatistenleider Aleksandr Borodaj zijn zeventien OVSE-waarnemers en vier Oekraïense deskundigen inmiddels op door de opstandelingen beheerst grondgebied. Zij zouden al een begin maken met het onderzoek.
volkskrant.nl
Dus zodra ik met een vuurpijltje in de rond loop moet het luchtruim gesloten worden?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:41 schreef Loekie1 het volgende:
Gevechtshandelingen met raketten, helemaal veilig om daarboven te vliegen hoor... Afdwalende raket? Ach, kleine kans, niet moeilijk over doen.
want rommel?quote:
Wat jij vindt mag je houden in deze. MH heeft niets verkeerd gedaan.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vind ik niet, aangezien andere maatschappijen, onder andere Qantas, het zekere voor het onzekere namen en dat gebied expres helemaal mijdden.
En dat zou niet mogen want?quote:
Omdat dit een SC aan het worden is.quote:
Zullen wel kutposts zijn.quote:
Qantas en de Koreaanse airlines waren de enige die het deden, niemand anders deed het.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, dat is precies het punt. Hoger gaan vliegen is helemaal niet veiliger. Eromheen vliegen, zoals Qantas doet, wel.
Mag Malaysia Airlines niet bekritiseerd worden? Verdomme 537 doden in 4,5 maand.
Wel als de rebellen alleen maar simpel anti-vliegtuig-geschut hebben dat helemaal niet tot 10km hoogte kan komen. Zoals men blijkbaar dacht en zoals nu ook nog steeds beweerd wordt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, dat is precies het punt. Hoger gaan vliegen is helemaal niet veiliger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |